Audi sportinių automobilių padalinys keičia pavadinimą

Audi bendrovė dar 1983 metais Vokietijoje, Nekaro Ulmo mieste, įkūrė specializuotą dukterinę įmonę - quattro GmbH padalinį, turėjusį konstruoti ir tobulinti firminę quattro nuolatinę visų ratų pavarą ir rūpintis šio unikalaus pavaros mechanizmo diegimu rinktinėse Audi automobilių modifikacijose. Visais ratais varomų lengvųjų automobilių naudą pirmiausiai įvertino lenktynininkai ir ekstremalaus vairavimo mėgėjai. Laikui bėgant quattro GmbH tapo sportinių ir lenktyninių automobilių, ateities prototipų bei padidinto pravažumo modifikacijų kūrimo ir gamybos baze. Be to, šis Audi padalinys rūpinosi ir  automobilių sportu, koordinavo gamyklines ir klientų komandas, tiekė joms lenktyninius automobilius ir atsargines dalis. Tad atsižvelgdama į  besiplečiančią quattro GmbH padalinio veiklos sferą, Audi bendrovės vadovybė nusprendė pervadinti šią dukterinę įmonę į Audi Sport GmbH.

 Kartu su pavadinimo pakeitimu šiai bendrovei taip pat pavesta kurti ir gaminti Audi R8 bei RS šeimynų modelius bei atlikti Audi automobilių suasmeninimo funkcijas. Taip pat – prekiauti Audi Sport prekės ženklo automobilių aksesuarais.

 Audi Sport GmbH tapo ir bendrovės sportinio techninio paveldo sergėtoja. O jis - ypač gausus. Pradžia skaičiuojama nuo ketvirtajame praeito amžiaus dešimtmetyje lenktynių trasas drebinusio legendinio Auto Union (Audi bendrovės pirmtakės) bolido „Silver Arrow“.  Devintajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje nuolatine visų ratų pavara komplektuota Audi quattro užkariavo pasaulines ralio trasas. Šiuo metu Audi lenktyniniai automobiliai varžosi DTM, formulės E, GT Racing ir TCR kategorijose. 2017 metais startuos talentingus jaunus lenktynininkus pritrauksiantis Audi Sport TT Cup gamyklinis čempionatas.

 O lenktynėse išbandytos technologijos ir konstrukciniai sprendimai pirmiausia pritaikomi R8 superautomobiliuose ir RS ženklu pažymėtose modeliuose.

 RS liniją sudaro įvairių klasių galingiausi serijinės gamybos modeliai. Juose montuojami pajėgiausi varikliai, pažangiausios pavarų dėžės, dinamiškam vairavimo stiliui pritaikyti važiuoklės elementai ir sustiprinti stabdžiai. RS pradžia – 1994 metai, kai į gatves išriedėjo legendinis Audi RS 2 Avant. Šiandien visi RS šeimynos atstovai yra puikiai pritaikyti kasdieniniam važinėjimui įprasto eismo gatvėmis ir keliais. Be to, RS indeksu žymimi prabangiausi kiekvienos klasės atstovai (pavyzdžiui, RS 6 Avant, RS 7 Sportback), pabrėžiant, kad prabangą kuria ne vien tik aukštos klasės komplektacija, bet ir pažangūs techniniai sprendimai.

 Kita Audi Sport GmbH modelių grupė – nuo 2007 metų į gatves riedantys Audi R8 superautomobiliai, pasižymintys iš lenktyninių bolidų perimta inovatyvia konstrukcija, optimaliai parinktu galios ir svorio santykiu, Space Frame technologija pagrįstu lengvo lydinio rėmu ir kėbulu, automobilio viduryje sumontuotu varikliu ir quattro nuolatine visų ratų pavara. Net važiuojant įprastais keliais šis sportinis automobilis suteikia neprilygstamus vairavimo pojūčius, dar labiau atsiskleidžiančius išriedėjus į autodromo trasą.  
Per pastaruosius 5 metus ši Audi dukterinė bendrovė padvigubino savo pardavimus. Per artimiausius pusantrų metų Audi Sport GmbH vadovybė planuoja pristatyti net 9 naujus modelius. Be to, šiuo metu pasaulyje yra 370 išskirtinius automobilius parduodančių Audi atstovų. 2017 metais jų skaičių tikimasi padidinti iki 600.

 Audi Sport GmbH automobilių modeliai:

·         Audi RS 3 Sedan*

·         Audi RS Q3*, Audi RS Q3 performance*

·         Audi RS 6 Avant*, Audi RS 6 Avant performance*

·         Audi RS 7 Sportback*, Audi RS 7 Sportback performance*

·         Audi TT RS Coupé*, Audi TT RS Roadster*

·         Audi R8 Coupé*, Audi R8 Spyder*

·         Audi S8 plus*

 Audi RS Q3 performance:

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 8.6 ;

Vidutinė CO2 tarša, g/km: 203

 Audi RS 6 Avant:

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 9.6 ;

Vidutinė CO2 tarša, g/km: 223

 Audi RS 6 Avant performance:

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 9.6 ;

Vidutinė CO2 tarša, g/km: 223

 Audi RS 7 Sportback:

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 9.5 ;

Vidutinė CO2 tarša, g/km: 221

 Audi RS 7 Sportback performance:

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 9.5 ;

Vidutinė CO2 tarša, g/km: 221

 Audi TT RS Coupé:

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 8.4 - 8.2** ;

Vidutinė CO2 tarša, g/km: 192 - 187**

 Audi TT RS Roadster:

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 8.5 - 8.3** ;

Vidutinė CO2 tarša, g/km: 194 - 189**

 Audi R8 Coupé

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 12.3 - 11.4*** ;

Vidutinė CO2 tarša, g/km: 287 - 272***

 Audi R8 Spyder:

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 11.7 ;

Vidutinė CO2 tarša, g/km: 277

 Audi S8 plus:

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 10.0 ;

Vidutinė CO2 tarša, g/km: 231

 **   Reikšmės priklauso nuo naudojamų ratlankių ir padangų.

*** Reikšmės priklauso nuo variklio ir transmisijos derinio bei naudojamų ratlankių ir padangų.

Atgal