Mission to the Moon

Kitas žingsnis:

Mėnulis

Luca de Meo, „Audi“ pardavimų ir rinkodaros valdybos narys, paskelbė apie „Audi“ bendrovės ketinimus remti inovatyvių inžinierių komandą, pasivadinusią „Part-Time Scientists“ (liet. - Mokslininkai, dirbantys ne pilną darbo laiką). Komanda dalyvauja projekte „Google Lunar XPRIZE“. Šio projekto tikslas – paskatinti pasaulio inžinierius, inovatorius ir verslininkus ieškoti nebrangių robotikos sprendimų kosmoso tyrimams. 

Išgirsk „Audi“ misijos į Mėnulį komandos vadovo Roberto Böhme pranešimą konferencijoje LOGIN jau gegužės 5 d.

„Kompanija „Audi“ tapo tvirtu mūsų partneriu, kurio technologinės galimybės leis mums žengti didžiulį žingsnį į priekį. Gerai turėti tikslą, kuris yra gerokai didesnis nei tu pats. Tai padeda augti,“ – teigia komandos lyderis ir įkūrėjas Robertas Böhme. Komandos pagrindą sudaro 20-35 nariai, iš viso su projektu dirba apie 70 žmonių: kosmoso fanatikai, fizikai, matematikai. Visus komandos narius vienija svajonė išsiųsti į kosmosą nediduką mėnuleigį „AUDI LUNAR QUATTRO“, sėkmingai nuleisti jį ant Mėnulio paviršiaus ir pasivažinėti juo. Be žinių apie lengvasvorę kostrukciją, „Part-Time Scientists“ komanda taip pat dalijasi savo įžvalgomis apie nuolatinę keturių ratų pavaros technologiją „Quattro“ bei „E-tron“ elektrinės pavaros principą. 

Tradicinis „Audi“ automobilis yra labai efektyvus. Mėnuleigis privalo būti dar efektyvesnis. „Quattro“ technologija bus įdiegta ir mėnuleigyje. Tinkamai paruošti „Audi“ visureigį visiems jo laukiantiems iššūkiams būtina dizaino ir technologijos simbiozė. „Galiausiai, reikalavimai čia tokie pat, kaip kuriant įprastą „Audi“ automobilį, tik viskas kiek ekstremaliau – tiek kalbant apie efektyvumą, konstrukcijos lengvumą, „E-tron“ principą, tiek optimalų variklį, tinkamą įvairiems paviršiams“, - teigia Jorge Diezas, „Audi“ konceptinių automobilių dizaino vadovas, kalbėdamas apie šio projekto iššūkius. Svoris yra vienas svarbiausių šios misijos faktorių: vos kelių gramų skirtumas gali gerokai sumažinti projekto išlaidas. 

 „Audi“ ir „Part-Time Scientists“ su didžiausiu užsidegimu bando išspausti viską, ką įmanoma, iš automobilių gamintojo sukauptos patirties apie lengvasvores transporto priemones. Panašu, kad problemų neliko, liko tik susidoroti su iššūkiais. R. Böhme kolegos jį vadina nepailstančiu optimistu, vedančiu visą komandą į priekį. Jis yra kapitonas, neleidžiantis komandai nukrypti nuo kurso. 

Tikimasi, kad komandos nugalėtojos raketa Mėnulyje nusileis 2017 m. gruodžio 31 d. Iki tol „Audi lunar quattro“ turės nukeliauti 384400 km iki Žemės palydovo. Įveikti šį atstumą raketa užtruktų keturias dienas – tamsoje, veikiama didžiulės radiacijos ir ekstremalių kosmoso temperatūrų. Skamba kaip milžiniškas iššūkis, o lenktynės vyksta visu greičiu!

Mėnuleigis „AUDI LUNAR QUATTRO“, žinoma, nebūtų pirmoji mašina, nusileidusi Mėnulyje. Tačiau tai būtų didžiulė sensacija ir nuostabi legendinio šūkio „Vorsprung durch Technik“ (liet. – aukštųjų technologijų pranašumas) interpretacija.

Parengta pagal „Lamų slėnio“ informaciją