RS 3 Sportback > Pradžia

RS 3 Sportback

RS 3 Sportback

Greičio rekordą besivejant

Galingo, net 294 kW (400 AG) ir 480 Nm sukimo momento 5 cilindrų TFSI variklio dėka Audi RS 3 Sportback 100 km/val. greitį pasiekia per 4,1 sek. Audi RS 3 Sportback jėgą parodo ir išorės dizainas – korinės struktūros tinkleliu dengtos radiatoriaus grotelės, masyvios oro įsiurbimo kiaurymės, aerodinaminiai antdėklai ir padidinto aptakumo kėbulo elementai.

563x317_ARS3_161006.jpg
2.5 TFSI – ne tik variklis, bet ir pasižadėjimas. Su juo maksimalus greitis gali būti padidintas iki 280 km/val. Nepakartojamas variklio gausmas pasiekiamas penkiuose cilindruose pritaikius nestandartinę uždegimo fazės seką, pirmiausiai uždegant mišinį šalia vienas kito esančiuose, o vėliau – labiausiai vienas nuo kito nutolusiuose cilindruose. Uždegimo seka: 1-2-4-5-3. Greičiui įtakos turi ne tik variklis, bet ir septynių laipsnių S tronic dviejų sankabų automatinė pavarų dėžė, galią nukreipianti į visus keturis ratus. 294 kW (400 AG) variklis yra 33 AG galingesnis už ankstesnį modelį ir 26 kg lengvesnis dėl tokių priežasčių, kaip aliuminio karteris, ir kt. RS 3 Sportback 100 km/val. greitį pasiekia per 4,1 sek. Maksimalus 480 Nm sukimo momentas pasiekiamas 1700 – 5850 aps/min diapazone.
563x317_ARS3_D_161006_detail.jpg
Standartinėje komplektacijoje esančios quattro nuolatinė visų ratų pavara ir S tronic 7 laipsnių dviejų sankabų automatinė pavarų dėžė garantuoja važiavimo dinamiškumą be jokių kompromisų. Sukimo momentas tarp ašių paskirstomas dinamiškai – kuo sportiškiau vairuojama, tuo didesnė momento dalis tenka galiniams ratams. Lyginant su įprastu A3 Sportback, priekinės padangos net 20 mm platesnės, o ir pačios priekinės arkos yra toliau viena nuo kitos. Elektroninis stabilumo paketas papildytas specialia RS sportine stabilumo funkcija, leidžiančia specializuotose aikštelėse mėgautis šonaslydžiu su didesne kontrole. Standartinė „Audi drive select“ sistema suteikia galimybę priderinti automobilio parametrus (vairo stiprintuvo jautrumą, variklio valdymo algoritmus ir kt.) prie vairavimo stiliaus.
Audi RS 3 Sportback žavi veržlia sportiška išvaizda. Audi single-frame stiliaus radiatoriaus grotelės uždengtos korinės struktūros tinkleliu ir papuoštos quattro emblema. Apatinėje RS buferio dalyje į jas remiasi išraiškingos oro įsiurbimo kiaurymės. Pasirinkus papildomą juodąjį apdailos paketą, radiatoriaus groteles, priekinį difuzorių ir langų rėmelius galima papuošti matinės juodos spalvos dekoracijomis. Galinę automobilio dalį įspūdingai paryškina virš bagažinės durelių įrengtas aerodinaminis sparnas. Pagrindinis apatinės dalies akcentas – galinį buferį puošiantis nedidelis difuzorius su ovalo formos RS sportinės išmetimo sistemos atvamzdžiais. Sportiška prigimtimi neleidžia abejoti išraiškingo dizaino 19 colių 5 stipinų aliuminio ratlankiai su pasirinktiniais keraminiais priekiniais stabdžiais. Naujasis Audi RS 3 Sportback iš matymo lauko dingsta vos per akimirką.
RS-Collage.jpg
Visuomet geriausia startinė pozicija.

Bazinės komplektacijos durelių slenksčiai papuošti dekoratyviniais RS antdėklais. Juodos spalvos aukštos kokybės Nappa odos sportinės sėdynės su RS emblemomis – taip pat bazinės komplektacijos elementai. Pageidaujantiems dar sportiškesnės salono išvaizdos, rekomenduojama užsisakyti RS sportines sėdynes su integruotomis atramomis galvai ir RS dizaino paketą, kuriame tarp kitų dekoracijų yra kontrastingos raudonos spalvos siūlės. Jomis apsiūti sėdynių ir durelių apmušalai, saugos diržai, svirčių rankenos ir grindų kilimėliai. Neprilygstamą automobilio valdymą užtikrina oda aptrauktas RS daugiafunkcinis vairaratis su pavarų perjungimo svirtelėmis ir plokštinta apatine dalimi. Rodmenų skydo funkcijas atlieka 12,3 colio „Audi virtual cockpit“ skaitmeninis ekranas, papildytas specialia RS rodmenų zona, kurioje atvaizduojami įvairūs lenktyniniai parametrai, pvz., variklio apsukų skaitiklis.