Pavaros mechanizmas > A4 allroad quattro > A4 > Pradžia

Jūsų A4 allroad quattro

  • 1400x438_AA4_161008.jpg
1400x438_AA4_161008.jpg

2.0 TDI quattro 6-Gang
40.090,00 EUR

  • Basic price
    39.200,00 EUR
  • Optional equipment
    890,00 EUR
  • Price
    40.090,00 EUR

Galingi ir įvairiapusiški.

Didesnė galia, mažesnė CO2 emisija: naujausios kartos TFSI ir TDI varikliai užtikrina Jums technologijų pažangos ir efektyvumo pojūtį. Varikliai išvysto nuo 110 kW (150 AG) iki 200 kW (272 AG) galią, kuri yra iki 20 kW (27 AG) didesnė nei jų pirmtakų.

2.0 TFSI Iš naujo sukurtas 2.0 TFSI variklis išvysto 185 kW (252 AG) galią ir užtikrina 370 Nm sukimo momentą, kai jo sūkiai yra nuo 1600 iki 4500 1/min. Derinyje su septynių pakopų „S tronic“ pavarų dėže naujasis Audi A4 allroad quattro pagreitėja nuo 0 iki 100 km/h vos per 6,1 sekundės, o maksimalus greitis siekia 246 km/h. Degalų sąnaudos yra 6,4 litro 100 kilometrų (atitinkamai emisija yra 147 gramai CO2 kilometrui).
TDI varikliai 2.0 TDI modelis su 1968 cm3 darbinio tūrio varikliu kol kas siūlomas dviejų galios versijų. Pirmoji versija išvysto 120 kW (163 AG) galią ir 400 Nm sukimo momentą, kai variklio sūkiai 1750-2750 1/min. Iš vietos jis pasiekia 100 km/h per 7,8 sekundės, o su septynių pakopų „S tronic“ pavarų dėže jo degalų sąnaudos siekia vidutiniškai 4,9 litro 100 kilometrų (128 gramai CO2 kilometrui). Antroji versija išvysto 140 kW (190 AG) galią ir 400 Nm sukimo momentą, kai variklio sūkiai nuo 1750 iki 3000 1/min. Abu TDI varikliai pagreitina A4 allroad quattro iki maksimalaus 220 km/h greičio.

Taip pat ir 3.0 TDI modelį Audi siūlo dviejų skirtingos galios versijų, su 160 kW (218 AG) arba 200 kW (272 AG) varikliu. Abu šešių cilindrų TDI su 2967 cm3 darbiniu tūriu yra ypatingi varikliai - jie vienija aukštą galią su išskirtiniu veikimo tolygumu ir efektyvumu. Pirmoji 3.0 TDI versija išvysto 160 kW (218 AG) galią. Ji užtikrina 400 Nm sukimo momentą, kai variklio sūkiai yra nuo 1250 iki 3750 1/min. Geriausiame modelyje 3.0 TDI variklis užtikrina 200 kW (272 AG) ir 600 Nm, kai variklio sūkiai 1500-3000 1/min. Naujasis A4 allroad quattro pagreitėja kaip sportinis automobilis: nuo 0 iki 100 km/h tik per 5,5 sekundės, o pasiekti ribotą maksimalų 250 km/h greitį – paprastas formalumas. Degalų sąnaudos siekia tik 5,3 litro 100 kilometrų, o emisija (139 gramai CO2 kilometrui).
750x410_AA4_161007.jpg
Transmisija Save įvardinanti visų ratų pavara quattro® tiekiama bazinėje naujojo A4 allroad quattro įrangoje. Daugiau dinamikos, daugiau varančiosios jėgos ir puikūs pojūčiai beveik bet kokiame kelyje. Priklausomai nuo variklio, Jūs galite rinktis šešių pakopų mechaninę pavarų dėžę, septynių pakopų „S tronic“ pavarų dėžę arba aštuonių pakopų „tiptronic“ pavarų dėžę.

2.0 TDI modeliui Audi siūlo mechaninę pavarų dėžę ir naująją „S tronic“ pavarų dėžę. 2.0 TFSI ir 3.0 TDI modeliai su 160 kW (218 AG) galios varikliu tiekiami su dvigubos sankabos pavarų dėže bazinėje įrangoje. Pagrindiniai patobulinimai yra dar labiau sumažinta trintis, mažas svoris, labai efektyvus alyvos tiekimas ir švytuoklinis slopintuvas dviejų masių smagratyje, kuris suteikia galimybę varikliui veikti labai mažais laisvosios eigos apsisukimais. Pavarų perjungimas užtrunka tik kelias šimtąsias sekundės, perjunginėjant tarp sankabų, todėl varančioji jėga beveik nepertraukiama. Galia perduodama nuo varomojo veleno per cilindrinių krumpliaračių pavarą į priekinės ašies diferencialą.

Aštuonių pakopų „tiptronic“ pavarų dėžė tiekiama tik 3.0 TDI modeliui su 200 kW (272 AG) galios varikliu. Sklandžiai ir greitai veikiantis automatinis hidrotransformatorius taip pat sukurtas visiškai iš naujo. Didelis pavarų skaičius leidžia varikliui beveik visą laiką veikti su artima idealiam lygiui apkrova.

Abi automatinės pavarų dėžės yra naujausios technikos būklės ir yra charakterizuojamos plačiu perdavimo skaičių diapazonu. Žemesnės pavaros yra trumpos, kad būtų užtikrinamas sportiškumo pojūtis, kai aukštesnės pavaros yra ilgesnės, kad būtų sumažinti apsisukimai ir degalų sąnaudos. Vairuotojas gali rinktis iš D, S ir E režimų ir bet kuriuo metu rankiniu būdu perjunginėti pavaras, naudodamasis pavarų pasirinkimo svirtimi arba pavarų perjungimo svirtelėmis ant vairo, esančiomis bazinėje įrangoje.

Audi visų ratų pavara quattro® reiškia geriausią dinamiškumą, varančiąją jėgą, važiavimo saugumą ir kryptinį stabilumą. Ji veikia išskirtinai mechaniškai ir reaguojama akimirksniu. Su visų ratų pavara quattro® sąveikauja patobulinta sukimo momento paskirstymo atskiriems ratams sistema, kuri yra aktyvi, važiuojant visomis dangomis.

Važiuoklė Lyginant su Audi A4 Avant, 23 mm aukštesnė važiuoklė ir didesni ratai suteikia 34 mm didesnę prošvaisą. Dėl to A4 allroad quattro jaučiasi kaip namuose tiek kelyje, tiek lengvai įveikiamoje bekelėje.

Kaip alternatyva standartinei pakabai, pasirinktinai tiekiama pakaba su valdomais amortizatoriais. Sensoriai matuoja visų keturių ratų judesius bei išilginį ir skersinį pagreitį. Tuomet amortizatorių charakteristikos atitinkamai pritaikomos prie kelio sąlygų ir važiavimo situacijos. Tai užtikrina padidintą važiavimo dinamiką, dar didesnį komfortą ir geras savybes važiuoti bekele. Pagrindiniai važiuoklės nustatymai gali būti pritaikomi, paspaudus „Audi drive select“ sistemos mygtuką.

Važiavimo dinamikos sistema „Audi drive select“ A4 allroad quattro modelyje aprūpinta dar vienu režimu. Kartu su įprastais „comfort“, „auto“, „dynamic“, „efficiency“ ir „individual“ (tik derinyje su navigacijos sistema) režimais taip pat gali būti pasirinktas „offroad“ režimas, skirtas važiuoti bekele. Jis optimaliai pritaiko variklio ir transmisijos valdymą, vairavimo sistemą, pasirinktinę adaptyvią važiuoklę ir visas susijusias asistavimo vairuotojui sistemas važiavimui lengvai įveikiama bekele.

Priekinė ašis yra patobulinta penkių svirčių ašis. Ji užtikrina optimalų komfortą ir tuo pačiu metu puikų manevringumą. Lyginant su jo pirmtaku, konstruktoriai sumažino jos masę penkiais kilogramais.

Audi taip pat naudoja naują kompaktišką elektromechaninio vairo stiprintuvo konstrukciją, sumažinančią svorį 3,5 kg, palyginus su jo pirmtaku. Jis teikia vairuotojui labiau tiesioginį atsaką dėl kelio sąlygų ir užtikrina pagerintą vairavimo tikslumą. Taip pat pasirinktinai tiekiama dinaminė vairavimo sistema su kintamu perdavimo skaičiumi.