Transmisija > S4 Avant > Pradžia

S4 Avant

  • 1400x438_Header_Malaga.jpg
1400x438_Header_Malaga.jpg

Sportinio automobilio galia.

Audi S4 Avant širdis yra iš naujo sukurtas V6 variklis su tiesioginiu degalų įpurškimu ir turbopripūtimu. Be to, dėl padidintos galios ir mažesnio svorio S4 Avant yra itin efektyvus, sunaudodamas mažiau nei 7,5 l/100 km. 260 kW (354 AG) galia demonstruoja tikrąjį sportinio automobilio charakterį.

3,0 TFSI variklis semia savo galią iš 2995 cm3 tūrio cilindrų ir užtikrina pagreitėjimą nuo 0 iki 100 km/h vos per 4,9 sekundės. Jo 500 Nm sukimo momentas pasiekiamas plačiame variklio apsisukimų diapazone nuo 1300 iki 4500 1/min.

Taip pat visiškai atnaujintos S4 Avant transmisija ir važiuoklė. Bazinėje komplektacijoje tiekiama aštuonių pakopų „tiptronic“ pavarų dėžė greitai perjungia pavaras. Žemesnės pavaros yra trumpos, kad būtų užtikrinamas sportiškumo pojūtis, kai aukštesnės pavaros yra ilgesnės, kad būtų sumažinti apsisukimai ir degalų sąnaudos. Asistavimo vairuotojui sistemų gausa užtikrina, kad efektyvumas nebūtų apgaulingas, nepaisant sportiško važiavimo pojūčio.
quattro Nuolatinė visų ratų pavara quattro® sukonstruota taip, kad, paprastai važiuojant, nukreiptų daugiau sukimo momento į galinę ašį. Tačiau, jeigu reikia, galia akimirksniu bus perduota reikiamai ašiai. Sukimo momento paskirstymo atskiriems ratams sistema taip pat prisideda prie idealaus apkrovos paskirstymo, be to, tikslingais pristabdymais ji užtikrina puikią sukibimo jėgą, kai dinamiškai įveikiami posūkiai.
750x410_AS4_D_161009.jpg
Audi drive select Pavyzdžiui, bazinėje komplektacijoje tiekiama „Audi drive select“ sistema daro įtaką varikliui ir transmisijai, suteikdama vairuotojui galimybę mygtuko paspaudimu individualiai pritaikyti valdomumo charakteristikas. Papildomai prie bazinėje komplektacijoje esančių „comfort“, „auto“, „dynamic“ ir „efficiency“ režimų, kartu su pasirinktine navigacijos sistema įmanomas „individual“ režimas.