„e-tron“ kasdieniame gyvenime > Audi tron > Pradžia

„e-tron“ kasdieniame gyvenime

  • 1400x438_A_E-TRON_181023.jpg
1400x438_A_E-TRON_181023.jpg

„e-tron“ kasdieniame gyvenime.

Neįtikėtinas pagreitėjimas. Beveik begarsė pavara. Puikus jausmas važiuoti lokaliai be CO2 emisijos. Kas jau yra patyręs važiavimą elektromobiliu, arba kam teko važiuoti elektra iš elektros tinklo įkraunamu hibridiniu automobiliu, žino, koks patrauklus yra elektrinis mobilumas. Tačiau “e-tron“ reiškia ne tik važiavimo malonumą dėl elektros pavaros, bet taip pat ir neribotą tinkamumą kasdieniam naudojimui. Problemų nekelianti kasdienybė su elektromobiliu arba iš elektros tinklo įkraunamu hibridiniu automobiliu pirmiausia reiškia problemų nekeliantį įkrovimą.

  • Ko man reikia, kad galėčiau įkrauti savo automobilį namuose?

    Dauguma elektromobilių ir iš elektros tinklo įkraunamų hibridinių automobilių gali būti įkraunama namuose, Jūsų asmeniniame garaže arba po pastoge. Tai nėra stebuklas, nes čia automobilis gali būti saugiai pastatomas ir paliekamas įkrauti per naktį. Šiuo atveju naudojama įkrovimo galia priklauso ne tik nuo automobilio ir įkrovimo įrangos, bet taip pat ir individualios namo infrastruktūros arba namo elektros įvado. Priklausomai nuo reikalavimų, Audi siūlo šiems atvejams galingas ir kompaktiškas įkrovimo sistemas.

  • Ką man daryti, jei mano namuose yra labai mažos galios elektros įvadas ir...

    ... nepasydamas to, aš norėčiau kuo sparčiau įkrauti savo automobilį? Šiuo tikslu Audi siūlo įkrovimo sistemą „connect“¹. Naudodama integruotą sąsają su suderinamomis namų energijos valdymo sistemomis (HEMS), sistema pritaiko įkrovimo galią, kai kiti elektros vartotojai namuose yra įjungti arba išjungti. Taip išvengiama perkrovos, kuri gali sukelti elektros tiekimo nutrūkimą. Tai padidina vidutinę įkrovimo galią ir, priklausomai nuo vietinių sąlygų, pvz., disponuojamos elektros įvado galios ir papildomų elektros vartotojų namuose, sumažina įkrovimo trukmę.

  • Kaip man apsaugoti savo namų ūkį nuo perkrovos įkrovimo metu?

    Iš principo visa Audi įkrovimo įranga naudoja tik įkrovimo galią, kuri gali būti pateikiama iš elektros tinklo kištukinio lizdo. Taip išvengiama elektros tinklo kištukinio lizdo perkrovos. Papildoma apsauga nuo perkrovos disponuojama, naudojant „connect“¹ įkrovimo sistemą derinyje su suderinama namų energijos valdymo sistema (HEMS), kuri užtikrina tikslingą įkrovimo galios valdymą taip pat ir mažos namų elektros įvado galios atveju.

  • Kur aš galiu krauti kelyje?

    Jeigu Jūs negalite įkrauti savo elektromobilio arba iš elektros tinklo įkraunamo hibridinio automobilio namuose, arba norėtumėte įkrauti jo akumuliatorių kelyje, galite patogiai naudotis viena iš viešųjų įkrovimo stotelių, tvarkydami kasdienius reikalus. „e-tron“ įkrovimo paslauga² suteikia vieningą prieigą prie vieno didžiausių viešųjų įkrovimo tinklų Europoje. Iki 2019 metų pradžios Jūs galėsite krauti, naudodami daugiau nei 70 000 viešųjų įkrovimo taškų 16 Europos šalių. Be to, ilgesnėse kelionėse Audi klientai, naudodamiesi „e-tron“ įkrovimo paslauga², visoje Europoje galės krauti 150 kW galia nuo aukštos galios įkrovimo stotelių, priklausančių „IONITY“ tinklui, specialiosiomis sąlygomis.

1400x500_A_E-TRON_181041.jpg
  • Kokia srove aš turiu krauti savo automobilį – AC ar DC?

    Kai kalbama apie elektromobilio arba iš elektros tinklo įkraunamo hibridinio automobilio įkrovimą, dažnai naudojami sutrumpinimai „AC“ ir „DC“. „AC“ reiškia kintamąją srovę, o „DC“ – nuolatinę srovę. Kištukiniai lizdai namų ūkyje, pramoniniai kištukiniai lizdai ir sieninės įkrovimo stotelės paprastai tiekia kintamąją srovę. Tačiau tokie akumuliatoriai, kurie sumontuoti elektromobiliuose ir iš elektros tinklo įkraunamuose hibridiniuose automobiliuose, gali kaupti tik nuolatinę įtampą. Dėl šios priežasties įkroviklis turi paversti kintamąją srovę nuolatine srove baterijos elementams. Šis keitiklis yra sumontuotas visuose elektriniuose Audi automobiliuose. Kasdieniame naudojime Jūs visiškai nepastebėsite skirtumo tarp kintamosios srovės ir nuolatinės srovės – srovės keitimas automatiškai vyksta Jūsų automobilyje. Kad būtų pasiekiama labai aukšta įkrovimo galia, kai kuriose įkrovimo stotelėse jau yra integruotas labai galingas AC/DC keitiklis. Jos vadinamos DC įkrovimo stotelėmis, ir paprastai jų galima rasti viešosiose vietose. Ši aukšta galia suteikia galimybę dar sparčiau įkrauti elektromobilius.

1) Audi įkrovimo sistema „connect“ bus tiekiama 2019 metais. Apsaugos nuo elektros tiekimo nutrūkimo ir saulės energijos naudojimo funkcijos reikalauja sąsajos su suderinama namų energijos valdymo sistema. Ji nėra siūloma AUDI AG ir nėra tiekimo apimties dalis. Siekdama užtikrinti visišką suderinamumą, AUDI AG bendradarbiauja su dviem pirmaujančiais namų energijos valdymo sistemų tiekėjais – „Hager Group“ ir „SMA Solar Technology“.

 

2) Prieinamumas ir tinklas: „e-tron“ įkrovimo paslauga preliminariai bus prieinama paskutiniame 2018 metų ketvirtyje. Prieinamų įkrovimo taškų skaičius nuolat auga. „e-tron“ įkrovimo paslauga gali naudotis tik Audi „e-tron“ klientai (reikalaujamas automobilio identifikavimo numeris). Prieinamumas visoje Europoje: išleidimo į rinką momentu „e-tron“ įkrovimo paslauga bus prieinama 16 Europos šalių, pasiūlymai kitose šalyse yra planuojami. „e-tron“ įkrovimo paslaugos kainos priklauso nuo šalies. Siūlomų įkrovimo taškų skaičius priklauso nuo šalies ir disponuojamos infrastruktūros išvystymo laipsnio. Pretenzijos dėl įkrovimo taškų prieinamumo kiekvienoje šalyje negalimos. Audi AG negarantuoja įkrovimo infrastruktūros funkcionalumo ir prieinamumo. Vietinė informacija apie įkrovimo taškų skaičių reguliariai atnaujinama, pretenzijos dėl išsamumo negalimos. „e-tron“ įkrovimo paslaugos kliento kortelė gali būti naudojama visame tinkle tik praėjus 24 valandoms nuo kortelės aktyvavimo. Per pirmąsias 24 valandas kortelė gali būti naudojama su lokaliais apribojimais. Tapatumo nustatymas naudojant „myAudi“ taikomąją programą (QR kodas įkrovimo taške) reikalauja aktyvaus radijo ir interneto ryšio. Šiuo tapatumo nustatymo metodu disponuojama ne visuose įkrovimo taškuose.