„e-tron“ kasdieniame gyvenime > Audi tron > Pradžia
e-tron

„e-tron“ kasdieniame gyvenime.

Neįtikėtinas pagreitėjimas. Beveik begarsė pavara. Puikus jausmas važiuoti lokaliai be CO2 emisijos. Kas jau yra patyręs važiavimą elektromobiliu, arba kam teko važiuoti elektra iš elektros tinklo įkraunamu hibridiniu automobiliu, žino, koks patrauklus yra elektrinis mobilumas. Tačiau „e-tron“ reiškia ne tik važiavimo malonumą dėl elektros pavaros, bet taip pat ir neribotą tinkamumą kasdieniam naudojimui. Problemų nekelianti kasdienybė su elektromobiliu arba iš elektros tinklo įkraunamu hibridiniu automobiliu pirmiausia reiškia problemų nekeliantį įkrovimą.

Iki 417 km ridos atsarga (WLTP).

Kaip toli aš galiu nuvažiuoti miesto eisme, užmiesčio keliais ar automagistrale? Kokį skirtumą aš galiu pasiekti, pasirinkęs „efficiency“ važiavimo režimą? Atsakymus į tai galima rasti mūsų ridos atsargos kalkuliatoriuje! Čia parodyta ridos atsarga atspindi reikšmes, nustatytas klientų ciklų, kurie atitinka Audi profilį, pagrindu. Priešingai nei WLTP cikle, čia taikoma įjungto oro kondicionieriaus sąlyga. Važiuojant ypatingai energiją tausojančiu stiliumi (pvz., pastoviu vidutiniu greičiu, be oro kondicionieriaus), pasiekiama didesnė ridos atsarga. Važiavimo profiliams netaikomas pastovus greitis. Siekiant priartinti reikšmes realybei, kiekvienam važiavimo profiliui taikomos pagreitėjimo ir sulėtėjimo fazės, nustatytos empirinių važiavimo mieste, užmiestyje ir automagistrale reikšmių pagrindu.

e-tron

Turite klausimų apie viešąjį įkrovimą ir įkrovimą namuose?

Mūsų įkrovimo laiko kalkuliatorius duoda Jums atsakymus būtent į šiuos klausimus. Sužinokite, kaip ilgai Audi „e-tron“1) turi būti įkraunamas iki visiško įkrovimo, prijungus prie namų kištukinio lizdo. Arba panaudokite įkrovimo laiko kalkuliatorių, norėdami nustatyti, kokį atstumą Jūs galite pasiekti, įkraudami Audi „e-tron“1) vieną valandą nuo viešosios įkrovimo stotelės. Čia parodyta ridos atsarga atspindi reikšmes, nustatytas klientų ciklų, kurie atitinka Audi profilį, pagrindu. Priešingai nei WLTP cikle, čia taikoma įjungto oro kondicionieriaus sąlyga. Važiuojant ypatingai energiją tausojančiu stiliumi (pvz., pastoviu vidutiniu greičiu, be oro kondicionieriaus), pasiekiama didesnė ridos atsarga. Važiavimo profiliams netaikomas pastovus greitis. Siekiant priartinti reikšmes realybei, kiekvienam važiavimo profiliui taikomos pagreitėjimo ir sulėtėjimo fazės, nustatytos empirinių važiavimo mieste, užmiestyje ir automagistrale reikšmių pagrindu. Nustatytam įkrovimo laikui gali daryti įtaką išoriniai veiksniai, pvz., temperatūra arba važiavimo stilius.

e-tron
TEST TEST