Pavaros mechanizmas > Q2 > Pradžia

Q2

  • 1400x438_Macao_MV_06_Urban_rgb.jpg
1400x438_Macao_MV_06_Urban_rgb.jpg

Audi Q2 varikliai.

Audi siūlo Q2 automobiliui pasirinkimą iš 5 variklių: TFSI ir TDI variklių, kurių galios diapazonas yra nuo 85 kW (116 AG) iki 140 kW (190 AG). Variklių programa grindžiama optimalios konfigūracijos principu. Tai yra įspūdinga pusiausvyra tarp automobilio klasės, variklio darbinio tūrio, galios, sukimo momento ir efektyvumo kasdienėmis sąlygomis. Q2 automobilių variklių darbinio tūrio diapazonas yra nuo 1,4 iki 2,0 litrų

TFSI varikliai Tiekiami šie benzininiai varikliai: išskirtinai efektyvus 1.4 TFSI (110 kW/150 AG) variklis, aprūpintas cilindrų deaktyvavimu (COD: tikslingo cilindrų išjungimo technologija). Pastarajam Audi sukūrė naują degimo procesą, kurio dėka keturių cilindrų variklis gali realizuoti mažo darbinio tūrio varikliams būdingus degalų taupymo privalumus, kai jis veikia daline apkrova, ir leidžia mėgautis didelio darbinio tūrio variklio privalumais, kai apkrova yra didesnė. Tai sąlygoja puikų efektyvumą ir galią visame variklio apsisukimų diapazone.
TDI varikliai Dyzelinių variklių programa prasideda keturių cilindrų dyzeliniu 1,6 litro darbinio tūrio varikliu, išvystančiu 85 kW (116 AG) galią. Aukštesnio lygio varikliu laikomas populiariausias 2.0 TDI, kuris tiekiamas dviejų galios lygių – 110 kW (150 AG) ir 140 kW (190 AG).
750x410_Macao_MV_04_Coupe_rgb.jpg
Durys į quattro® pasaulį. Nuolatinė visų ratų pavara quattro® tiekiama bazinėje įrangoje su galingiausiu TDI varikliu. Klientai taip pat gali pasirinkti quattro® pavarą su 2.0 TDI 110 kW (150 AG) galios varikliu, atveriančiais duris į quattro® pasaulį. Važiuojant normaliu režimu, elektronikos valdoma hidraulinė daugiadiskė sankaba perduoda beveik visą sukimo momentą priekiniams ratams, tačiau, jeigu reikia, ji gali bepakopiškai ir akimirksniu nukreipti sukimo momentą į galinę ašį. Tokiu būdu quattro® pavara vienija vairavimo malonumą su važiavimo saugumu naujame lygyje. Sukimo momento paskirstymo atskiriems ratams sistema papildo šį pajėgumą.
Automatinė ar mechaninė pavarų dėžė – Jūs galite rinktis Kaip šešių pakopų mechaninės pavarų dėžės alternatyvą, Audi su visais varikliais taip pat siūlo 7 pakopų dvigubos sankabos pavarų dėžę „S tronic“. Su galingiausiais TFSI varikliais naudojama iš naujo sukurta dvigubos sankabos pavarų dėžė, kuri pasižymi nauju alyvos tiekimo būdu ir sumažinta trintimi.
  • 563x317_Macao_MV_03_Somehow_rgb.jpg
    Progresyvi vairavimo sistema

    Progresyvi vairavimo sistema yra visų versijų bazinėje įrangoje. Pavaros perdavimo skaičius yra kintantis ir priklauso nuo vairo pasukimo laipsnio; daugiau pasukus vairą, vairavimas tampa labiau tiesioginis.

  • 563x317__Macao_MV_07_Urban_Front_oTag_rgb.jpg
    Audi drive select®

    Pasirinktinai tiekiama valdymo sistema Audi drive select® leidžia vairuotojui pasirinkti vieną iš keturių režimų: „auto“, „comfort“, „dynamic“ ir „efficiency“. Komplektacijoje su MMI radijo sistema pridedamas „individual“ režimas. Audi drive select® sistema daro įtaką automobilio sistemų veikimui, pvz., vairavimo sistemos ir pavarų perjungimo charakteristikoms bei pasirinktinai tiekiamai važiuoklei su adaptyviu amortizatorių valdymu. Q2 puikiai pasirengęs taip pat ir bekelės sąlygoms su „ESC Offroad“ režimu ir 20 centimetrų (7,9 colio) prošvaisa.