Varikliai > Q7 e-tron quattro > Q7 > Pradžia

Q7 e-tron quattro

  • 1400x438_AQ7_E-TRON_D_151031.jpg
1400x438_AQ7_E-TRON_D_151031.jpg

Suderinta jėga.

Audi Q7 e-tron quattro konstrukcijoje – net dvi darniai sąveikaujančios pavaros sistemos, užtikrinančios aukštą energinį efektyvumą, sportinį dinamiškumą, važiavimą vien tik elektros varikliu visai neteršiant aplinkos, ilgą važiavimo nuotolį, nepriklausomybę nuo elektromobilių įkrovimo stotelių infrastruktūros ir, žinoma, neprilygstamą Audi kokybę bei patikimumą.

Sportiškumas su minimaliomis degalų sąnaudomis.
256x144_AQ7_E-TRON_151008.jpg
Audi Q7 e-tron quattro – pirmasis pasaulyje įkraunamas hibridas su 6 cilindrų dyzeliniu varikliu ir quattro nuolatine visų ratų pavara. Bendra pavaros mechanizmo galia įspūdinga: 3.0 TDI ir elektros varikliai kartu generuoja 275 kW (373AG) ir iki 700 Nm sukimo momentą. Automobilis 100 km/val. greitį pasiekia per 6,2 sekundės. Q7 e-tron quattro vien tik elektra gali nuvažiuoti iki 56 kilometrų.

Audi Q7 e-tron quattro sukurtas pagal lygiagrečiąją hibridinę schemą. 3.0 TDI – pažangiausios konstrukcijos ir maksimalaus energinio efektyvumo variklis, išvystantis 190 kW (258 AG) ir 600 Nm sukimo momentą.

94 kW galios disko formos elektros variklis, sumontuotas 8 laipsnių tiptronic pavarų dėžėje ir valdomas per atskirą sankabą, išvysto iki 350 Nm sukimo momentą. quattro visų ratų pavara išmaniai paskirsto variklio judesį visiems 4 ratams. Darant posūkį dideliu greičiu, suveikia išmanus centrinis diferencialas, individualiai paskirstantis traukos jėgą kiekvienam automobilio ratui.