R8 Coupé V10 performance quattro > R8 > Pradžia
  • stage_exterior_front.jpg
The new Audi R8 Coupé V10 performance quattro

Serijinis modelis – lenktyniniai pajėgumai.
„Audi R8 Coupé V10 performance quattro“.

Mišrios degalų sąnaudos*: 13,1 l/100km
Mišri CO2 emisija*: 298–297 g/km

Lenktynės neatsiejamos nuo „Audi“ prigimties ir „Audi R8 Coupé V10 performance quattro“ tai puikiai įrodo. Galingos oro įleidimo angos, įtaisytos šalia plačių „Single-frame“ priekinių grotelių, dinamiškos šoninės linijos, išduodančios viduryje įmontuotą galingą variklį, paaukštintas difuzorius automobilio gale – viskas byloja apie sportinę automobilio prigimtį. Šis 620 AG „Coupé“ puikiai jaučiasi tiek lenktynių trasoje, tiek kelyje.

Download alle
00:00 | 00:00
  • Charizmatiška išvaizda: išskirtinė mėlyna „Ascari blue“ spalva specialiai skirta „Audi R8 Coupé V10 performance quattro“ modeliui.

  • LED priekiniai žibintai optiškai patamsinti, kad pabrėžtų veržlų sportinį automobilio charakterį.

  • Budrusis aptakas: „Audi R8 Coupé V10 performance quattro“ galas pasižymi dideliu fiksuotu aptaku, pagamintu iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP).

  • Charakteringi bruožai: keleivio vieta įrengta arčiau automobilio priekio pabrėžiant jo lenktyninę prigimtį.

  • Paaukštintas difuzorius ir blizgūs juodi ovalo formos išmetamieji vamzdžiai taip pat atspindi charakteringą serijinės gamybos „Audi R8 Coupé V10 performance quattro“ išvaizdą.

  • Nepripažįstantis jokių kompromisų: išilginės įpjovos ant kapoto pabrėžia ikoninį „Audi Sport quattro“ dizainą.

  • O galiniai 118 LED elementų žibintai sukuria ryškią charakteringą šviesų kombinaciją.

  • Orientuotas į jus: „Audi R8“ salonas.

  • Standartinė „Audi R8 Coupé V10 performance quattro“ salono apdaila apima odos / „Alcantara“ apmušalus, „Mercato blue“ mėlynos spalvos dizaino akcentus ir dekoratyvinius itin blizgius anglies spalvos elementus.

Sistemos galingumas

Galia

456

kW

(620 AG)

Didžiausias greitis

331

km/h

Įsibėgėjimas

3,1

s

nuo 0 iki 100 km/h

Mišrios degalų sąnaudos*: 13,1 l/100 km / mišri CO2 emisija*: 298–297 g/km
Daugiau apie variklį

Važiuoklė: tikslumas iki paskutinės detalės

Lenktynėse svarbi ne tik galia, bet ir galimybė tiksliai išnaudoti ją ant kelio. Pagrindinį vaidmenį čia atlieka važiuoklė: „Audi R8 Coupé V10 performance quattro“ dvigubo aliuminio balansyro ašys valdo visus keturis ratus, o spyruoklių ir amortizatorių mechanizmui būdingas itin tiksliai suderintas veikimas. „Audi“ pasižymi magnetine važiuokle, kuri leidžia amortizatorių sistemai kiekvieną milisekundę reguliuoti amortizatorius pagal jūsų važiavimo stilių ir kelio sąlygas.

O patobulinta vairavimo pagalbos sistema koreguoja jūsų vairavimą dar tiksliau bei užtikrina išskirtinai greitą reakciją į kelio sąlygas. Pasirinktinė dinaminė vairavimo sistema sureguliuoja posūkio kampą pagal jūsų greitį, kad būtų užtikrintas itin tikslus automobilio valdymas. Standartiniai „Audi R8 Coupé V10 performance quattro“ anglies pluoštu sustiprinti keraminiai stabdžiai sumažina inerciją. Standartinės stabdžių trinkelės yra antracito spalvos, pasirinktinai galima užsisakyti raudonas stabdžių trinkeles.

Audi R8 Coupé V10 performance quattro rearview
Daugiau apie automobilio kėbulą

Pavyzdinis lenktyninis modelis

„Audi R8“ kraujo brolis „Audi R8 LMS“ susilaukė didžiulės sėkmės ne vieneriose prestižinėse lenktynėse visame pasaulyje. Jis yra iškovojęs keturias pergales „24 Hours Nürburgring“ ir „Total 24 Hours of Spa“ trasose ir vieną – Dubajaus lenktynėse. Be sėkmingo pasirodymo kitose varžybose bei čempionatuose, jis tris kartus atsidūrė pirmosiose „Bathurst 12 Hour“ įskaitų lentelės pozicijose.

Šių padidinto galingumo sportinių automobilių panašumą įrodo daugelis identiškų dalių: santykinis jų kiekis yra dvigubai didesnis nei GT3 versijoje. Pavyzdžiui, V10 variklis abiejuose automobiliuose yra beveik toks pat. O su „Audi R8 LMS GT4“ serijinis modelis turi net 60 procentų vienodų dalių.

Audi R8 LMS

Vidus: koncentracija ir elegancija

„Audi R8“ vidus taip pat pabrėžia sportinį jo charakterį: tiesiai priešais vairuotoją plačioje išgaubtoje arkoje sukoncentruoti valdikliai sudaro įspūdį, kad sėdite vienviečiame lenktyniniame automobilyje. „Audi R8 Coupé V10 performance quattro“ salone įrengtos sportinės kaušo tipo sėdynės. Standartinė salono apdaila apima odos / „Alcantara“ apmušalus, „Mercato blue“ mėlynos spalvos dizaino akcentus ir dekoratyvinius itin blizgius anglies spalvos elementus. Į standartinę komplektaciją taip pat įeina nerūdijančiojo plieno pedalai ir kojų atrama bei anglies pluošto intarpai. Žinoma, siūlomos ir neribotos individualizavimo galimybės. „Audi exclusive“ dizaino paketas pasižymi gausybe galimų spalvų ir medžiagų kombinacijų, kurios leis šį neprilygstamą sportinį automobilį įrengti visiškai pagal savo stilių.

Interior Audi R8 Coupé V10 performance quattro

„Audi“ virtualusis prietaisų skydelis: visa svarbiausia informacija prieš akis

Automobilio saloną pritaikyti taip, kad vairuotojas galėtų kiek įmanoma labiau susitelkti į kelią, leidžia ir skaitmeninė įranga, kuri apima standartinę MMI navigaciją „plus“ ir „Audi“ virtualųjį prietaisų skydelį. Plačiame 12,3 col. įstrižainės ekrane akcentuojamas tachometro rodinys. Aplink jį išdėstyti kitų verčių rodmenys: sukimo momentas, gravitacija, važiuojamo rato laikai, variklio ir transmisijos alyvos temperatūros ir padangų slėgis bei temperatūra. MMI operacinė sistema veikia suderintai su išmaniąja kalbos atpažinimo funkcija, tad faktiškai gali būti valdoma nenuimant rankų nuo vairo. Be to, „Audi R8 Coupé V10 performance quattro“ įrengtas papildomas mygtukas, kuris leidžia tiesiogiai valdyti specialiąsias reguliuojamas galingumo programas.

Audi virtual cockpit