Varikliai > R8 Coupé > R8 > Pradžia

Jūsų R8 Coupé

  • 1400x438_AR8_151003_v10.jpg
1400x438_AR8_151003_v10.jpg

V10 5.2 FSI quattro S tronic
159.200,00 EUR

  • Basic price
    159.200,00 EUR
  • Optional equipment
    0,00 EUR
  • Price
    159.200,00 EUR

Puiki galia.
Naujojo Audi R8 Coupé V10 varikliai.

3,2 sekundės pakanka, kad pirmasis įspūdis virstų ilgalaikiu. 5,2 l FSI variklis tiekiamas dviejų versijų: viena versija 397 kW (540 AG) galios ir kita sportinė versija 449 kW (610 AG) galios. Nevaržomas atmosferinio V10 variklio, kurio didžiausias sukimo momentas pasiekiamas esant 6500 1/min, gausmas tapo dar sodresnis ir aštresnis.

Puiki galia.
Naujojo Audi R8 Coupé V10 varikliai.

3,2 sekundės pakanka, kad pirmasis įspūdis virstų ilgalaikiu. 5,2 l FSI variklis tiekiamas dviejų versijų: viena versija 397 kW (540 AG) galios ir kita sportinė versija 449 kW (610 AG) galios. Nevaržomas atmosferinio V10 variklio, kurio didžiausias sukimo momentas pasiekiamas esant 6500 1/min, gausmas tapo dar sodresnis ir aštresnis.

Naujojoje Audi R8 kartoje panaudoti paskutiniai dešimties cilindrų variklio tobulinimo pasiekimai. Savo spontaniška reakcija į akceleratoriaus pedalo nuspaudimą, greitu apsisukimų padidinimu iki 6500 1/min ir neprilygstamu riaumojimu atmosferinis 5,2 l FSI variklis priverčia Jūsų odą pašiurpti. Naujojo R8 atmosferinis variklis V10 išvysto dar didesnę nei anksčiau galią ir sukimo momentą. Valdomos dujų išmetimo vamzdžių sklendės ir pasirinktinė sportinė dujų išmetimo sistema suteikia automobilio skleidžiamam garsui dar daugiau savitumo.
Audi R8 V10 5.2 FSI
563x317_AR8_151008_1_2.jpg
R8 V10 išvysto 397 kW (540 AG) galią iš savo 5204 cm3 darbinio tūrio, o sukimo momentas siekia 540 Nm, kai variklio sūkiai yra 6500 1/min. Pagreitėti nuo 0 iki 100 km/h užtrunka tik 3,5 sekundės, o automobilis gali pasiekti didžiausią 323 km/h greitį.
Audi R8 V10 5.2 FSI plus
563x317_AR8_151006_1.jpg
R8 V10 plus yra net dar galingesnis ir pats greičiausias iš kada nors gamintų Audi serijinių automobilių. Jis išvysto 449 kW (610 AG) galią, o jo maksimalus 560 Nm sukimo momentas pasiekiamas, kai variklio sūkiai yra 6500 1/min. Atitinkamai įspūdingos ir važiavimo charakteristikos: nuo 0 iki 100 km/h per 3,2 sekundės, nuo 0 iki 200 km/h per 9,9 sekundės, o maksimalus greitis siekia 330 km/h.
S tronic®
563x317_AR8_151008_1_1.jpg
Abiejose variklių versijose galia perduodama greito perjungimo septynių pakopų „S tronic“ pavarų dėžei, kuri yra įrengta už variklio. „S tronic“ pavarų dėžė veikia trimis automatiniais režimais, bet gali būti valdoma ir rankiniu būdu. Perjungimo komandos perduodamos elektroniniu būdu (shift-by-wire). „Launch control“ sistema valdo pagreitėjimą iš vietos, kai akceleratoriaus pedalas nuspaustas iki galo. Kita „S tronic“ pavarų dėžės funkcija pradeda veikti, kai vairuotojas nukelia koją nuo akseleratoriaus pedalo, esant didesniam nei 55 km/h (34,2 mph) greičiui. Tokiais atvejais atjungiamos abi sankabos, ir automobilis pereina į laisvosios eigos režimą. Ši funkcija sutaupo ženklų degalų kiekį, ypatingai kasdienio naudojimo sąlygomis.
Nuolatinės visų ratų pavaros sistema quattro®
563x317_AR8_151011_1.jpg
Nuolatinės visų ratų pavaros sistema quattro® suteikia naujajam R8 reikšmingų privalumų stabilumo ir varančiosios jėgos atžvilgiu, palyginus su konkurentais su dviejų ratų pavara. Priekinėje ašyje elektrohidraulinė daugiadiskė sankaba pakeičia ankstesnio modelio viskozinę movą. Iš naujo sukurta visų ratų pavaros sistema quattro® užtikrina visiškai neribojamą ir lankstų sukimo momento perdavimą į priekinę ir galinę ašis, priklausomai nuo važiavimo situacijos ir oro sąlygų. Veikiant įprastu režimu, iki 100 procentų sukimo momento perduodama į galinius ratus ir, jei reikia, sankaba nuosekliai nukreipia iki 100 procentų šio sukimo momento į priekinius ratus. Galinės ašies mechaninio diferencialo blokavimo dėka vairuotojas mėgaujasi maksimalia varančiąja jėga be jokio slydimo.