R8 Spyder V10 plus > Pradžia

R8 Spyder V10 plus

Dar sportiškesnis.

Naujasis „Audi R8 Spyder V10 plus“ yra dar greitesnis. Su naujuoju 5,2 l V10 FSI varikliu nuo 0 iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 3,3 sekundes ir pasiekia maksimalų 328 km/val. greitį. Įspūdinga ryškių briaunų ir aptakių linijų sąveika dar labiau pabrėžia jo galimybes. Pajuskite adrenaliną kiekvieną kartą kai tik nuspausite akceleratoriaus pedalą.

  • Galia

  • 449

    kW

  • Įsibėgėjimas

  • 3,3

    sec

  • 100 km/val. greitį

  • Maksimalus greitis

  • 328

    km/h

5.2 FSI variklis
Galingiausias maksimalios galios ženklinimas yra 5,2 l V10 FSI trumpinys. Itin kruopščiai surinktas aukščiausios klasės variklis yra pats galingiausias „Audi Sport“ gamoje. Maksimalus sukimo momentas siekia 560 Nm, o galia – 449 kW. „Audi R8 Spyder V10 plus“ pasižymi neįtikėtina galia kelyje: iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,3 sekundes ir pasiekia maksimalų 328 km/val. greitį, o dėl iš automobilių sporto atkeliavusios tepimo sistemos su sausu karteriu, jis išlieka vikrus net ir įveikiant staigiausius posūkius. Tankesniam širdies plakimui.
1920x1080_Prada_Drehmoment_V5.gif
1920x1080_QDIV_171002.jpg
Dizainas
Pagrindinis akcentas priekyje yra plačios ir plokščios, vientisos blizgios antracito pilkos spalvos korio rašto grotelės su chromo apvadais ir „Audi Sport“ emblema. Žemai po jomis sumontuotas anglies pluošto oro aptakas specialiai nukreipia oro srautą virš didelių ratų. Per visą šoną besidriekianti kėbulo briauna paryškina tvirtą profilį, iš anglies pluoštu sutvirtinto plastiko pagamintos šoninės oro paėmimo angos, slenksčių apdailos, sudedamo stogo uždengimas ir galinis oro aptakas gali būti nudažyti kėbulo spalva. Pasirenkami lazeriniai LED pagrindiniai žibintai užtikrina ypatingai gerą matomumą naktį – šiuos žibintus galima atpažinti iš žydrai šviečiančių sujungtų elementų ir dinaminių posūkio šviesų.
1400x438_AR8_171004_RGB.jpg

Pasirenkamas „micrommata green „Audi“ exclusive“ apdailos paketas dar labiau paryškina tvirtas kėbulo linijas su ypatinga individualiai pasirinkta spalva net iš toli leidžia suprasti apie įspūdingą galią, o kartu su „Audi“ exclusive“ įranga atveria beveik neribotas apdailos galimybes. Be vienuolikos pagrindinių spalvų, galima rinktis bet kokią norimą ir matinę spalvą. Šonines oro paėmimo angas ir slenksčių apdailas galima nudažyti norima spalva, o itin daug dekoratyvinių intarpų ir priedų dar labiau padidina pasirinkimo galimybę.

  • 563x317_AR8_D_171002_RGB.jpg

    Pasirenkami 20 colių, 10-ies Y-formos stipinų kaltinio aliuminio blizgaus antracito juodumo spalvos ratlankiai aiškiai parodo, kad šiame itin galingame sportiniame automobilyje daugiau nelabai yra ką tobulinti. 

  • 563x317_AR8_D_171003_RGB.jpg

    Blizgios juodos spalvos „R8 Spyder V10 plus“ oro srauto paskirstytojas su efektingais kryžminiais elementais ir šonuose esančiais trapecijos formos išmetimo sistemos antgaliais pabrėžia automobilio plotį.

Keraminiai stabdžiai

Keraminiai stabdžiai sukurti atlaikyti itin dideles apkrovas. Šių stabdžių diskai pagaminti iš anglies pluoštu sutvirtintos keramikos – kieto silicio karbido, įlieto tvirtame anglies pluošte. Tad net ir esant itin didelei temperatūrinei apkrovai, jie užtikrina tikslų ir greitą stabdymą. Be to, jie sveria nedaug, o ypatingai tvirta ir trinčiai atspari medžiaga padidina diskų naudojimo laiką.

7 greičių „S tronic“
7 greičių „S tronic“ pavarų dėžė apjungia įprastos mechaninės ir šiuolaikinės automatinės pavarų dėžės privalumus, todėl yra sportiškumo, komforto ir efektyvumo etalonas. Dviejų sankabų transmisija turi du modulius ir veikia aktyvuojant galią perduodančią sankabą, todėl pavaros įjungiamos tiksliai, itin greitai ir beveik neprarandant traukos – šiam tikslui „S tronic“ turi automatiniu režimu parengtas D („Drive“) ir S („Sport“) programas. Rankinis režimas, kurį pasirinkus pavaras galima perjungti arba su prie vairo esančiomis svirtelėmis, arba pavarų svirtimi, siūlo papildomą vairavimo malonumą. Be to, itin didelis efektyvumas, platus transmisijos diapazonas ir specialiai R8 modeliui sukurtas riedėjimo režimas važiavimą daro dar efektyvesniu.
1400x800_QDIV_171007.jpg
Audi drive select
Jūsų požiūris yra svarbus.

Pakeiskite charakterį standartiniu „Audi“ drive select“ režimų pasirinkimu. Vienu mygtuko paspaudimu bus pakeista daugybė automobilio parametrų, pritaikant juos reikiamai važiavimo situacijai. „Audi R8 Spyder V10 plus“ vairuotojui siūlo penkis skirtingus režimus: automatinį, komfortišką, dinamišką, pritaikytą ir specialų R8 režimą „performance“. Dėl nustatytų parametrų, esant sausai kelio dangai, lyjant ar sningant, vairuotojas visada gali pritaikyti savo R8 esančioms kelio sąlygoms.

  • 563x317_QDIV_171010.jpg
    quattro

    Kontroliuokite dangą su tiksliai priekinei ir galinei ašiai paskirstomomis varančiosiomis jėgomis – tai yra „quatrro“. Išskirtinai tik „Audi R8“: dėl to, kad variklis čia sumontuotas bazėje, daugiadiskė sankaba yra ties priekine ašimi ir veikia drauge su ties galine ašimi esančiu mechaniniu riboto slydimo diferencialu. Priklausomai nuo oro ir kelio sąlygų, „performance“ režime nuolatinė visų varančiųjų ratų pavara gali būti nustatyta papildomai.

  • 563x317_QDIV_171019.jpg
    Lengvosios technologijos

    Daugiau kaip du dešimtmečius „Audi Space Frame“ (ASF) – lengvojo aliuminio rėmo konstrukcija – buvo įtikinamas pažangių lengvųjų technologijų pavyzdys. Itin tvirto aliuminio rėmo konstrukcija tuo pačiu metu pasižymi dideliu standumu ir nedideliu svoriu. O „Audi R8 Spyder V10 plus“ kėbulo koncepcija buvo įgyvendinta dar pažangesniame lygyje.