R8 Spyder V10 quattro > R8 > Pradžia
The new Audi R8 Spyder V10 quattro

Visi rūpesčiai lieka toli užnugaryje:
„Audi R8 Spyder V10 quattro“.

Mišrios degalų sąnaudos*: 13,1–13,0 l/100km
Mišri CO2 emisija*: 297 g/km

Jums už nugaros – galingi išmetamieji vamzdžiai, išduodantys apie V10 natūralaus įsiurbimo variklį, o virš jūsų galvos – vasaros dangaus platybė. „Audi R8 Spyder V10 quattro“ pasižymi lenktyninėmis savybėmis ir išskirtiniu stiliumi. Tai dvigubas šio padidinto galingumo sportinio automobilio pažadas, kurio jis tvirtai laikosi.

Download alle
00:00 | 00:00
  • Įspūdingas: „Audi R8 Spyder V10 quattro“ įsibėgėja iki 100 km/h vos per 3,5 sekundės.

  • Paskutinis žodis: per visą plotį įrengtos oro išleidimo grotelės smarkiai pakeltas difuzorius.

  • Jokių abejonių: ant kapoto esančios išilginės įpjovos byloja apie ikoninį „Audi Sport quattro“ dizainą.

  • 128 LED elementų žibintai sukuria ryškią charakteringą šviesų kombinaciją.

  • Atviras visam pasauliui: „Audi R8 Spyder V10 performance quattro“ su nulenkiamu stogu.

  • Žvilgsnis vidun: visi valdikliai išdėstyti aplink vairuotoją.

  • Specialus ekranas: gravitacijos, sukimo momento, važiuojamo rato laikų duomenys rodomi aplink sūkių skaitiklį „Audi“ virtualiajame prietaisų skydelyje.

  • Ant daugiafunkcio vairo įrengtu raudonu mygtuku užvedamas V10 natūralios įsiurbimo variklis.

  • Naujai sukurta „S-tronic“ transmisija pasižymi arti viena kitos išdėstytomis pavarų pakopomis.

Sistemos galingumas

Galia

419

kW

(570 AG)

Didžiausias greitis

322

km/h

Įsibėgėjimas

3,5

s

nuo 0 iki 100 km/h

Mišrios degalų sąnaudos*: 13,1–13,0 l/100 km / mišri CO2 emisija*: 297 g/km

Visi lūkesčiai išpildyti: medžiaginis stogas

Padidinto galingumo sportinis automobilis „Audi R8“ pasižymi neįtikėtinai lengva konstrukcija. „Audi R8 Spyder V10 quattro“ medžiaginis stogas tesveria vos 44 kg. Tai ne tik pagerina galios ir svorio santykį, bet ir užtikrina žemą svorio centrą, o kartu ir daugiau stabilumo posūkiuose. Važiuojant iki 50 km/h greičiu elektrinė-hidraulinė sistema nulenkia stogą paslėpdama už anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP) dangos vos per 20 sekundžių. Galinis langas už pertvaros taip pat gali būti pakeltas ir nuleistas vienu mygtuko paspaudimu.

Rearview Audi R8 Spyder V10 quattro

V10 natūralaus įsiurbimo variklis – galia iš pačios širdies

„Audi R8“ širdis – natūralaus įsiurbimo V10 variklis, įmontuotas tarp važiuoklės ašių. Šio automobilio charakterį atitinkantis stulbinamos galios 5,2 l FSI variklis gali išvystyti 560 Nm sukimo momentą esant 6200 sūkių per minutę. Jo panašumas į pažangių technologijų lenktyninį automobilį atsiskleidžia įvairiais aspektais. Pavyzdžiui, tepimo sausuoju karteriu sistema leidžia variklį įrengti išskirtinai žemoje padėtyje, kuri leidžia vairuoti R8 itin tiksliai bet kokioje situacijoje. Specialus 10 cilindrų uždegimo sekos mechanizmas leidžia išgauti visiškai unikalų variklio garsą, kuris panašus į gerklinį švokštimą ir riaumojimą. Tai taps jūsų vairavimo garso takeliu, ypač jei važiuojate nuleistu stogu.

Viduryje įmontuotas 419 kW (570 AG) variklis leis įsibėgėti iki 100 km/h vos per 3,5 sekundės. Tada galėsite išvystyti papildomus 222 km/h, kol pasieksite maksimalų greitį. Visa tai – naudojant naujai sukurtą 7 laipsnių „S-tronic“ transmisiją, kurios trumpos pavaros leidžia mėgautis optimizuotu „quattro“ vairavimu. Ši transmisija užtikrina optimalų sukimo momentą bet kokioje situacijoje ir suteikia nenuginčijamų pranašumų traukos, dinamikos ir važiavimo saugos prasme.

Audi R8 Spyder V10 quattro

Važiuoklė: tikslumas iki paskutinės detalės

Lenktynėse svarbi ne tik galia, bet ir galimybė tiksliai išnaudoti ją ant kelio. Pagrindinį vaidmenį čia atlieka važiuoklė: dvigubo aliuminio pakabos skersiniai valdo visus keturis „Audi R8“ ratus. Į standartinę „Audi R8“ komplektaciją įeina vairavimo dinamikos sistema „Audi drive select“, kuri apima keturis vairavimo režimus. „Audi“ pasižymi magnetine važiuokle, kuri leidžia amortizatorių sistemai kiekvieną milisekundę reguliuoti amortizatorius pagal jūsų važiavimo stilių ir kelio sąlygas.

O patobulinta vairavimo pagalbos sistema koreguoja jūsų vairavimą dar tiksliau bei užtikrina išskirtinai greitą reakciją į kelio sąlygas. Pasirinktinė dinaminė vairavimo sistema sureguliuoja posūkio kampą pagal jūsų greitį, kad būtų užtikrintas itin tikslus automobilio valdymas. Standartiniai perforuoti ir ventiliuojami plieniniai stabdžių diskai sumažina inerciją. Akį traukiančios banguotos linijos byloja apie „Audi“ pastangas perteikti lengvasvorės R8 konstrukcijos koncepciją kiekvienoje detalėje. Stabdžių trinkelės yra antracito spalvos, pasirinktinai galima užsisakyti raudonas.

The Audi R8 Spyder

Įspūdingų formų dizainas

Uždengus minkštą „Audi R8 Spyder V10 quattro“ stogą išryškėja bendras išorės atletiškumas, o jį nuleidus – dėmesį į save atkreipia didžiulės ratų arkos. Kartu su išilginėmis įpjovomis virš „Single-frame“ radiatoriaus grotelių ši išvaizda byloja apie turtingą „Audi“ lenktynių patirtį.

Gilios horizontalios linijos vizualiai gerokai praplatina automobilio priekį ir suteikia „Audi R8“ tvirtos stovėsenos bei pabrėžia sportišką prigimtį. Šonai išsiskiria charakteringu ašmenų formos dizainu, o automobilio gale per visą plotį įrengtos oro išleidimo grotelės ir nauji ovalo formos išmetamieji vamzdžiai taria svarų paskutinį žodį. Vietoje standartinių 19 col. ratlankių galima rinktis patobulintos konstrukcijos 20 col. 5 Vs ratlankius (galimi trys skirtingi jų paviršiaus variantai).

Audi R8 Spyder V10 quattro topview
Daugiau apie dizainą

Vidus: koncentracija ir elegancija

„Audi R8“ vidus taip pat pabrėžia sportinį jo charakterį: tiesiai priešais vairuotoją plačioje išgaubtoje arkoje sukoncentruoti valdikliai sudaro įspūdį, kad sėdite vienviečiame lenktyniniame automobilyje. Elektra ir pneumatiškai reguliuojamos šildomos sportinės sėdynės aptrauktos aukštos kokybės napos oda. „Audi R8 Spyder V10 quattro“ modeliui siūlomos naujos pasirinktinės spalvų kombinacijos: „Pastel silver“ su „Stone-grey“ siūlėmis, „Palomino brown“ su „Steel-grey“ siūlėmis ir juoda su „Utopia-blue“ siūlėmis. Žinoma, siūlomos ir neribotos individualizavimo galimybės. „Audi exclusive“ dizaino paketas pasižymi gausybe galimų spalvų ir medžiagų kombinacijų.

Interior Audi R8 Spyder V10 quattro

„Audi“ virtualusis prietaisų skydelis: visa informacija prieš akis

Automobilio saloną pritaikyti taip, kad vairuotojas galėtų kiek įmanoma labiau susitelkti į kelią, leidžia ir skaitmeninė įranga, kuri apima standartinę MMI navigaciją „plus“ ir „Audi“ virtualųjį prietaisų skydelį. Visa valdymo koncepcija apgalvotai taip, kad svarbiausios funkcijos būtų pasiekiamos nenuimant rankų nuo vairo ir nenuleidžiant akių nuo kelio. Plačiame 12,3 col. įstrižainės „Audi“ virtualiojo prietaisų skydelio ekrane akcentuojamas tachometro rodinys. Aplink jį išdėstyti kitų verčių rodmenys: sukimo momentas, gravitacija, važiuojamo rato laikai, variklio ir transmisijos alyvos temperatūros ir padangų slėgis bei temperatūra. MMI operacinė sistema veikia suderintai su išmaniąja kalbos atpažinimo funkcija, tad faktiškai gali būti valdoma nenuimant rankų nuo vairo.

Audi virtual cockpit