Ne tik „Audi House of Progress“ Volfsburge: „Audi Q4 Sportback e-tron“ reiškia tvarumą, nesumažinant vairavimo potyrio, kokybės ir dizaino. Sužinokite daugiau apie visiškai elektrinį „Audi“ visureigį.
„Audi“ pažangos namuose („Audi House of Progress“ ) „Audi“ daro pažangą apčiuopiamą ir prieinamą. Eksponatai ir turinys rodo, kas yra svarbiausia ateities mobilumui, ir leidžia suprasti prekės ženklo savimonę.
Iš išorės atrodo, kad „Audi“ paviljonas beveik nepasikeitė. Tačiau patekus į vidų, „Audi House of Progress“ siūlo visiškai naują ir įtraukiančią prekės ženklo patirtį.
Iš išorės atrodo, kad „Audi“ paviljonas beveik nepasikeitė. Tačiau patekus į vidų, „Audi House of Progress“ siūlo visiškai naują ir įtraukiančią prekės ženklo patirtį.
Vos įžengus į pastatą tampa aišku, kodėl naujasis „Audi“ paviljonas pavadintas „Audi House of Progress“: jei pažįstate senąjį pastatą toje pačioje vietoje, greitai pastebėsite, kokie dideli atnaujinimo darbai buvo atlikti. Pavyzdžiui, pastato centre esančios rotondos gelžbetonis buvo išpjautas, kad atsirastų daugiau skaidrumo, naujų apžvalgos linijų ir vietos naujiems eksponatams. Tačiau ne visi statybiniai pokyčiai lankytojams tokie akivaizdūs. Dėl nesenstančios ir paprastos architektūros paviljono nereikės rekonstruoti pasikeitus eksponatams, pristatymus dideliuose ekranuose bus taip pat galima atnaujinti skaitmeniniu būdu. Tai reiškia, kad naujas temas ir ekspozicijas galima lengvai keisti ir integruoti be didelių pastangų.
Įėjimo erdvė kviečia lankytojus stabtelėti. Eskalatorius veda į kitus aukštus, kuriuose pristatomos prekės ženklo vertybės: skaitmeninimas, dizainas, našumas ir tvarumas.
Įėjimo erdvė kviečia lankytojus stabtelėti. Eskalatorius veda į kitus aukštus, kuriuose pristatomos prekės ženklo vertybės: skaitmeninimas, dizainas, našumas ir tvarumas.
Progresyvus įspūdis iš išorės vientisai tęsiasi iki įėjimo zonos. Vizijų lentelėje galima susipažinti su „Audi“ ateities vizijomis. Eskalatorius veda į paviljono ekspozicijų zonas, kurios išsidėsčiusios dviejuose lygiuose. Pirmasis lygis skirtas prekės ženklo vertybėms „Skaitmeninimas“ ir „Dizainas“, jame eksponuojami du automobiliai: „Audi A6 e-tron“ prototipas ir įkrovikliu įkraunamas hibridinis „Audi A8 60 TFSI e“. Kitas akcentas - skaitmeniniai OLED galiniai žibintai, žaismingai rodantys įvairias animacijas ir taip iliustruojantys šios technologijos galimybes. Kad prekės ženklo dizaino tema taptų apčiuopiamesnė, eksponuojamos įvairios medžiagos, pavyzdžiui, perdirbta medžiaga ECONYL, molinis „Audi RS e-tron GT“ modelis ir 3D spausdintuvu atspausdintos vazos su dabartinėmis dažų spalvomis. „Audi“ prekės ženklo mėgėjai gali namo parsivežti suvenyrų, liudijančių apie Autostadt praleistą dieną ir apsilankymą „Audi“ Pažangos namuose. Šiam tikslui galima įsigyti įvairių „Audi Design“ eskizų.
Techniška ir įdomi projekcija ant grindų, skirta prekės ženklo vertybei - veikimui, veda į antrą aukštą, kuriame visiškai elektrinis „Audi RS e-tron GT*“ atstovauja trečiajai prekės ženklo vertybei. Čia taip pat yra „Audi e-tron foil by Aerofoils“ e. banglentė, įrodanti, kad šiuolaikinis mobilumas ir gyvenimo būdas su „Audi“ žengia koja kojon. Kalbant apie ketvirtąją prekės ženklo vertybę - tvarumą, lankytojai gali iš arčiau susipažinti su „Audi Q4 e-tron“ kaip į tvarumą orientuoto transporto priemonės gyvavimo ciklo pavyzdžiu. Čia taip pat įrengtas skaitmeninis informacinis stendas apie žiediškumą ir kooperatyvias įmones, kurias „Audi“ skatina siekti tvaresnio mobilumo.
Pažangos dienoraštis yra pagrindinis paviljono rotondos elementas. Ekranas jungia du ekspozicijos aukštus su įėjimo zona ir yra matomas iš visų erdvių. Čia taip pat galite perskaityti ekrane pateikiamą „Audi e-tron“ istoriją.
Pažangos dienoraštis yra pagrindinis paviljono rotondos elementas. Ekranas jungia du ekspozicijos aukštus su įėjimo zona ir yra matomas iš visų erdvių. Čia taip pat galite perskaityti ekrane pateikiamą „Audi e-tron“ istoriją.