Slapukai

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Audi PHEV > Pradžia
Discover the advantages of Audi connect. Audi digital services bring more comfort and safety into your everyday life.

PHEV

Kodėl verta apsvarstyti „PHEV“ hibridą

Įprasto vidaus degimo variklio ir elektros variklio, kuriam energiją tiekia automobilio gale sumontuotas ličio jonų akumuliatorius, derinys leidžia važinėti be emisijų ir mažina bendras degalų sąnaudas. Elektra varomi „PHEV“ modeliai patenkina kasdienius klientų poreikius. Daugeliui dažniausiai tik mieste važinėjančių vairuotojų „PHEV“ hibridas gali tapti idealiu sprendimu, mat beveik visais kasdieniais maršrutais galima važiuoti vien tik elektros režimu ir su nulinėmis emisijomis. Be to, „PHEV“ modeliai puikiai tinka tolimoms kelionėms, nes juose yra ir įprastas benzininis variklis.

Sumani pavaros valdymo sistema: važiavimo režimai ir energijos rekuperacija

Pirmasis siekis kuriant „PHEV“ hibridinius modelius buvo suteikti užtikrintą vairavimo patirtį. Iš elektros tinklo įkraunamų hibridinių modelių pavara pasižymi dideliu efektyvumu ir rekuperacijos galia. Tai lemia, kad į daugelį kasdienių kelionių bus galima leistis naudojant vien elektros galią ir su nuline vietine tarša.

Naudojant pagrindinį „Auto Hibrid“ veikimo režimą „TFSI“ variklis ir elektros variklis kartu veikia sumaniai ir maksimaliu efektyvumu: esant nedideliam greičiui naudojamas vien tik elektros variklis, o didesniam – „TFSI“ variklis. Be to, elektros variklis padeda įsibėgėjant arba kai reikia didesnės galios. Vairuotojui nuspaudus akceleratoriaus pedalą, kartu veikiantys elektros ir benzininis varikliai užtikrina didesnį pagreitį, o kai įsibėgėjama esant žemiems sūkiams, elektros variklis kompensuoja tas kelias dešimtąsias sekundės dalis, kol turbina sukuria pakankamą slėgį. Važiuojant įprastu greičiu elektros variklis gali veikti ir kaip generatorius, taip mažindamas „TFSI“ variklio apkrovą ir leisdamas jam dirbti efektyviau.

Elektros režimu nuvažiuojamas atstumas

Antrasis tikslas „Audi“ kūrimo procese buvo įkrovimo valdymas. Kompaktinės klasės „PHEV“ hibridai yra įkraunami 2,9 kW ir 3,6 kW siekiančia galia, vidutiniai ir dideli automobiliai įkraunami iki 7,4 kW siekiančia galia. Pavyzdžiui, naudojant pramoninę jungtį, akumuliatoriui įkrauti prireikia nuo 2,5 iki 4,5 val. Dėl didesnių elektros sąnaudų didesnių klasių automobiliai turi talpesnį akumuliatorių ir didesnę įkrovimo galią. Dauguma „PHEV“ vairuotojų savo automobilius įkrauna vieną ar du kartus per dieną – vakare namuose arba dieną darbe.

Su programa „myAudi“ hibridiniu automobiliu naudotis dar patogiau – ji suteikia galimybę išmaniuosiuose telefonuose naudotis „Audi connect“ paslaugomis. Vairuotojai gali nuotoliniu būdu patikrinti akumuliatoriaus įkrovimą ir nuvažiuojamą atstumą, pradėti įkrovimą, nustatyti įkrovimo laiką, matyti įkrovimo ir sąnaudų duomenis. Programoje ir automobilyje taip pat rodomos šalia ir maršruto pabaigoje esančios įkrovimo vietos. Be to, programa leidžia iš anksto automobilį pašildyti ar atvėsinti prieš išvažiuojant, o tam, kad nesumažėtų elektros režimu nuvažiuojamas atstumas, naudojama elektros tinklo energija. Priklausomai nuo įrangos, taip pat galima aktyvinti vairo, sėdynių, priekinio ir galinio lango šildymą bei sėdynių vėdinimą.

Patogu naudoti kasdien

Trečiasis tikslas buvo patogumas naudoti kasdien. Šis tikslas apjungia pirmus du siekius: dažną elektros režimo naudojimą ir paprastą įkrovimo valdymą. Lygiai taip pat svarbu didelė erdvė keleiviams ir bagažui bei lengvai modifikuojamas salonas kasdienėms išvykoms ir pramogoms. Iš elektros tinklo įkraunamų hibridinių modelių akumuliatorius yra kompaktiškas, neužima daug vietos ir yra integruotas į automobilio konstrukciją. Jo montavimo vieta priklauso nuo naudojamos platformos. „PHEV“ modeliuose su išilgai montuojamais varikliais („MLB“ platforma) akumuliatorius yra po bagažine. Modeliuose, kuriuose varikliai yra sumontuoti skersai („MQB“ platforma), jis yra priešais galinę ašį, o po bagažine yra degalų bakas. Nors, palyginti su įprastais modeliais, bagažinės dugnas yra šiek tiek aukščiau, jis neturi iškilimo, todėl kraunant daiktus bagažinės dugnas bus lygus. Be to, visada galima sumontuoti ir priekabos kablį, kuris dažniausiai tinka vilkti tokio paties svorio priekabas kaip ir įprastais modeliais.

Galima važiuoti maršrutinio transporto juosta

Lietuvoje registruojamiems iš tinklo įkraunamiems hibridiniams automobiliams yra išduodami elektromobiliams skirti numerio ženklai. „PHEV“ automobiliais galima važiuoti maršrutiniam transportui skirtomis eismo juostomis, kurios yra pažymėtos raide „A“ ir elektromobilių simboliu, todėl mieste reikiamą vietą pasieksite greičiau ir patogiau.