Audi e-tron S > Audi tron > Pradžia
  • stage_exterior_front.jpg
Audi e-tron S Sportback

Audi e-tron S

Elektrinis ir greitas.
„Audi e-tron“.

Mišrios energijos sąnaudos¹ kWh/100 km: 26,3–25,1 (NEDC); 28,4–26,2 (WLTP)
Mišri CO₂ emisija¹, g/km: 0

Kiekviena kelionė su atnaujintu, visiškai elektriniu „Audi e-tron S“² tampa nepakartojama dėl įspūdingų dinaminių savybių, kuriomis pasižymi galinga elektrinė pavara. Itin jautrus akceleratorius leidžia „Audi e-tron S“ įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/h per 4,5 sek. praktiškai be garso. Vienu įkrovimu automobilis gali nuvažiuoti 374 km³ km (WLTP), ne mažesnį įspūdį kelia ir jo manevringumas bei sukibimas su kelio danga.

Įspūdinga galia

„Audi e-tron S“² yra įrengti trys elektriniai varikliai, du iš jų – gale. Trečiasis variklis, įrengtas priekyje, akimirksniu įsijungia, kai reikia dar didesnio sukimo momento arba esant slidžiai kelio dangai ar staigiems posūkiams, įsijungdamas į prognozuojamųjų vairavimo sistemų darbą. Bendra maksimali automobilio pavaros sistemos galia yra 370 kW (mišrios energijos sąnaudos¹ kWh / 100 km: 26,3–25,1 (NEDC); 28,4–26,2 (WLTP); mišri CO₂ emisija¹, g/km: 0).

Galios parametrai

Sistemos galia

370

kW*

(503 AG)

Įsibėgėjimas

4.5

s*

nuo 0 iki 100 km/h

Didžiausias greitis

210

km/h*

Ribotas

*Mišrios energijos sąnaudos¹ kWh/100 km: 26,3–25,1 (NEDC); 28,4–26,2 (WLTP); mišri CO₂ emisija¹, g/km: 0.

Front view Audi e-tron S

E-voliucinis važiavimas

Kiekviena kelionė „Audi e-tron S“² automobiliu tampa dar geresnė dėl elektrinio sukimo momento paskirstymo. Mėgaukitės sportišku važiavimu, patobulinta dinamika ir pagerintomis valdymo savybėmis važiuojant bet kokia kelio danga ir bet kokiomis oro sąlygomis. Jutikliai nuolat fiksuoja vairavimo sąlygas ir paskirsto varomąją jėgą galiniams ratams pagal individualų jūsų vairavimo stilių. Be to, ši sistema padeda valdyti ratams paskirstomą sukimo momentą: posūkyje vidinis priekinis ratas beveik nepastebimai sustabdomas, kad būtų išvengta slydimo ir automobilis posūkį įveiktų tiksliau.

Galinga išvaizda

„Audi e-tron S“² dinaminis potencialas pastebimas iš pirmo žvilgsnio. Apie tai byloja įspūdingas priekinis bamperis, 23 mm praplatintos ratų arkos ir difuzoriaus intarpas, einantis beveik per visą automobilio galo plotį kaip bamperio dalis. Sidabro spalva nudažyti elementai suteikia automobilio išvaizdai dar daugiau išraiškingumo – nuo priekinio bamperio iki „Singleframe“ grotelių ir difozoriaus intarpo.

Sportiškas iki paskutinės detalės: vidus

„Audi e-tron S“² vidus atitinka išorę: salonas dvelkia sportiškumu ir elegancija. Elektroniniu būdu reguliuojamos sportinės sėdynės aptrauktos odos / „Alcantara“ apmušalais, kuriuos puošia S emblema ir rombų raštas. Ta pati emblema puikuojasi ir ant durelių slenksčių apdailos bei vairo. Erdvus salonas neleidžia suabejoti – kiekviena kelionė šiuo automobiliu yra maloni ir komfortiška.

Spalvos ir ratlankiai

Derinkite įvairias dažų apdailas ir ratlankius, kad suteiktumėte naujajam „Audi e-tron S“² individualumo pagal savo skonį.
6Y6Y_CA0-Pyramid_AU51x_etron_001_00.jpg
„Daytona grey“, perlamutro „Daytona grey“, perlamutro
„Antigua blue metallic“ „Antigua blue metallic“
„Navarra blue metallic“ „Navarra blue metallic“
„Catalunya red metallic“ „Catalunya red metallic“
„Glacier white metallic“ „Glacier white metallic“
20 colių lengvojo lydinio ratlankiai, 5 stipinų V formos dizainas (S stiliaus) 20 colių lengvojo lydinio ratlankiai, 5 stipinų V formos dizainas (S stiliaus)
21 col. lengvojo lydinio ratlankiai, 5 stipinų „Star“ dizainas (S stilius), grafito pilka, deimantinio pjovimo 21 col. lengvojo lydinio ratlankiai, 5 stipinų „Star“ dizainas (S stilius), grafito pilka, deimantinio pjovimo
21 col. lengvojo lydinio ratlankiai, 5 stipinų Y formos „Rotor“ dizainas, juoda, deimantinio pjovimo 21 col. lengvojo lydinio ratlankiai, 5 stipinų Y formos „Rotor“ dizainas, juoda, deimantinio pjovimo

Greitai įkraunamas. Jūsų patogumui

Su „Audi e-tron S“² būsite greiti ne tik kelyje, bet ir įkraudami automobilį. Tai galite daryti tiesiog savo namuose, prijungę automobilį prie „e-tron“ kompaktiškos įkrovimo sistemos, arba kelyje, užsukę į vieną iš 155 000 įkrovimo stotelių visoje Europoje, kuriomis naudotis leidžia „e-tron“ įkrovimo paslauga. Didelės galios įkrovimo (HPC) stotelėse „e-tron S“ įkraunamas nuo 5 % iki 80 % maždaug per pusę valandos. O kadangi automobilyje veikia ir itin pažangi rekuperacijos sistema, su šiuo visiškai elektriniu SUV vienu įkrovimu galima nuvažiuoti iki 374 km³ (WLTP).

1
*** Pridėkite savo vietinį atsakomybės ribojimo pareiškimą dėl sąnaudų ir taršos verčių ***
2
Mišrios energijos sąnaudos¹ kWh/100 km: 26,3–25,1 (NEDC); 28,4–26,2 (WLTP); mišri CO₂ emisija¹, g/km: 0
3
Maksimalus galimas nuvažiuoti atstumas galioja, kai vairuojama efektyvaus vairavimo režimu, o oro kondicionavimas ir šildymas yra išjungti. Kitas reikalavimas yra naudojimas miesto eismo sąlygomis, kai temperatūra viršija 5 °C, o padangos yra standartinės, 19 colių.