„e-tron GT“ koncepcinis modelis > Audi tron > Pradžia
  • stage_exterior_front.jpg
Audi e-tron GT concept

„e-tron GT“ koncepcinis modelis

Branginkite seną.
Susižavėkite nauju.

Animated headlights Audi e-tron GT concept

„Audi e-tron GT“ koncepcinis¹ modelis – neabejotinas ateities automobilis. Ketverių durų kupė su ilga važiuoklės baze sujungia klasikines „Gran Turismo“ klasės automobilio savybes ir pažangų „Audi“ dizainą. Sportiniams automobiliams būdingą veržlumą užtikrina į ateitį orientuota varomoji jėga: visiškai elektrinė, įskaitant „Audi“ visų keturių varomųjų ratų sistemą.

Mūsų elektrinio mobilumo vizija

Side and rear view Audi e-tron GT concept

„e-tron GT“ koncepcinis¹ modelis atskleidžia vieną būdų, kaip galėtų vystytis „Audi“ dizaino kalba ateityje: kupė automobiliams būdinga ilgėjanti stogo linija ir iš „Sportback“ modelio pasiskolinti dizaino elementai puikiai dera su naująja salono koncepcija.

Closer front view Audi e-tron GT concept

Naujas, tačiau pažįstamas – evoliucinis dizainas

Automobilio priekį puošia išskirtinės „Singleframe“ grotelės, šiame modelyje pasižyminčios kur kas horizontalesne, daugiasluoksne architektūra ir atskiru 3D dizainu. Žvilgsnį prikaustantis, apšviestas „e-tron“ logotipas, esantis priekyje ir gale, nekelia jokių abejonių, kad šis „Audi“ modelis yra visiškai elektrinis. Ne mažiau įspūdingi grakštūs išoriniai veidrodžiai pabrėžia ištemptą ir elegantišką šio „Gran turismo“ klasės koncepcinio modelio išvaizdą.

Itin tikslus lazerinis apšvietimas

Vizualus matricinių priekinių šviesos diodų žibintų pranašumas – lazerinis tikslumas ir ryškumas – tik sustiprina dinamišką „Audi e-tron GT“ konceptinio¹ modelio idėją, net tuomet, kai automobilis stovi. Įprasta „Audi“ maniera – pasitikti vairuotoją charakteringais šviesų blyksniais.

Matrix LED headlights of the Audi e-tron GT concept
Animated rearlights Audi e-tron GT concept

Užburiantis modernus spindesys –
iš visų pusių

Visas galas padabintas ištisine šviesos juosta, kurios abiejuose galuose išryškėja kūgio formos elementai, primenantys priekinių žibintų dizainą. Puošybos liniją tęsia „e-tron“ logotipas, šiame „Audi e-tron GT“ konceptiniame¹ modelyje pritvirtintas po juosta.

Stilius – išorėje, mažesnis suvartojamos energijos kiekis – viduje

Patobulintas aerodinaminis atsparumas sumažina energijos sąnaudas ir padidina nuotolį. Tokiu būdu ir pagal „Vorsprung durch Technik“ idėją, vėjo tunelis turėjo lemiamos įtakos „Audi e-tron GT“ koncepcinio¹ modelio dizainui. Pasirinkta dizaino idėja puikiai atsiskleidžia iš variklio dangčio konstrukcijos, kuri sumažina nepageidaujamą turbulenciją. Net 22 colių ratlankių su penkiais dvigubais stipinais struktūra leidžia optimaliai vėdinti stabdžių diskus ir mažina oro pasipriešinimą. Galinis didelio skersmens difuzorius sumažina vibraciją. Lemiamą vaidmenį taupant svorį vaidina važiuoklė, kuri pagaminta iš ilgaamžės lengvos konstrukcijos, sudarytos iš aliuminio, plieno ir anglies pluošto.

Pavara? Be abejonių keturių varomųjų ratų

„Audi e-tron GT“ koncepcinis¹ modelis turi galingą visų keturių varomųjų ratų sistemą: du nuolat reguliuojami sinchroniškai veikiantys varikliai, po vieną ant kiekvienos ašies, užtikrina vienodą visų keturių ratų sukimo momentą.

Varomosios jėgos tarp ašių ir tarp kairiosios bei dešiniosios pusės ratų valdomos elektroniniu būdu. Taip pasiekiamas maksimalus sukibimas. Platus, visą apatinės dalies tarp abiejų ašių plotą užimantis akumuliatoriaus dizainas suteikia ypatingai žemą svorio centrą. Visa tai kartu su keturių varomųjų ratų sistema užtikrina puikią vairavimo dinamiką ir judrų automobilio valdymą bei stabilumą, kad ir kuria kryptimi judėtumėte.
1
Pavaizduotas ir aprašytas automobilis yra koncepcinis modelis, jo negalima naudoti kaip gamybos modelio.