„e-tron GT quattro“ > Audi e-tron GT > Audi automobiliai, hibridiniai modeliai ir elektriniai automobiliai | Audi.lt
Audi e-tron GT quattro in rear view

e-tron GT quattro

Visiškas sportiškumas ir progresyvi prabanga

Audi e-tron GT quattro in side view

Pirmaujančio dizaino simbolis

„Audi e-tron GT quattro“² dizainas pasižymi tiksliu elektrinio mobilumo įsikūnijimu ir neabejotinu „Audi“ DNR.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Audi e-tron GT driving

Vairavimo malonumas, kurį pajaus kiekvienas

„Audi e-tron GT quattro²“ leidžia patirti dinamišką vairavimą. Nes visa jo koncepcija pagrįsta sportinio automobilio savybėmis.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Audi e-tron GT quattro cockpit

Daugiausia dėmesio skiriama dinamiško valdymo estetikai

Viduje „Audi e-tron GT quattro“² siūlo aukščiausios kokybės įvairiapusio kasdienio naudojimo galimybes.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Audi e-tron GT quattro roof

Už išplėstą erdvės pojūtį

Panoraminio stiklo stoglangis su juodos spalvos blizgesiu perteikia didžiulį erdvės pojūtį viduje.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Galia

350

kW

Įsibėgėjimas (0–100 km/h)

4.1

sek.

Įkrovimo sistema

800

voltų

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Idėjos – ateities pradžia

„Gran turismo“ proporcijos – plokščios ir plačios, su ilga ratų baze – aiškiai parodo, kad būtent čia sportiškumas atitinka kasdienį naudojimą. Skulptūrinis korpuso dizainas įkūnija galią ir našumą

Audi e-tron GT quattro design

Išraiškingi akcentai

Aerodinamiškai optimizuotos formos tampa funkcinėmis detalėmis. Nuo sumanių oro įleidimo angų priekyje iki ventiliuojamų ratų arkų ir įspūdingo galinio difuzoriaus.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Audi e-tron GT quattro roof
 

Naujoji laisvė

Panoraminis stiklinis stoglangis salone atveria horizontą ir sukuria ryškų, šviesos užlietą interjerą.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Trumpai tariant – keturios durys, penkios sėdynės

„Audi e-tron GT quattro“² – tai šiuolaikinės pažangos įrodymas. Jis spinduliuoja sportiškumu, išskirtinumu ir komfortu. Sportinės sėdynės, priekyje su integruotomis galvos atramomis, taip pat išformuoti sėdynių šoniniai tvirtinimo įtaisai, užtikrinantys puikią šoninę atramą posūkiuose ir sportišką vairavimą.

Audi e-tron GT quattro cockpit

Pritaikytas skaitmeninimas

Navigacija, bendravimas, informacijos gavimas arba mėgavimasis įvairiomis informacijos ir pramogų galimybėmis. Naudojimasis jaudinančia veikimo sąvoka.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Audi e-tron GT quattro rear seats
 

Galinė sėdynių eilė

Išskirtinės išorinės galinės sėdynės su papildoma centrine sėdynių parinktimi pabrėžia sportinį transporto priemonės pobūdį.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Audi e-tron GT quattro rear detail

Automobilių modernumas

Dizaineriai pasirinko naudoti išteklius taupančias medžiagas. Pavyzdžiui, salone visiškai nėra odos.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Naujoviškas krovimas

800 voltų ličio jonų baterija, integruota į plokščią apatinę kėbulo dalį, pasižymi ypač dideliu našumu – tiek kraunant, tiek važiuojant. Kartu su rekuperacine sistema pagal WLTP matavimo procedūrą galima nuvažiuoti iki 487 km.

Energija 100 km įkraunama per

maždaug 5

min.

Akumuliatorius iki 80% įkraunamas per

22,5

min.

Diapazonas (WLTP)

487

km

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Audi e-tron GT quattro charging in public
 

Greitai įkraunamas³

„Audi e-tron GT quattro“² našumas taip pat akivaizdus įkrovimo metu: iki 270 kW galia 800 voltų įkrovimo stotelėse – kaip standartas. Pakankamą energijos kiekį ateinantiems 100 km įkrauti trunka maždaug 5 minutes. Maždaug 22,5 minučių baterija bus įkrauta nuo 5 % iki maždaug 80 %.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Sistemingas „quattro“ interpretavimas

Kartu su elektrine pavaros sistema visiškai keičiama „quattro“ pavara užtikrina, kad galia sumaniai paskirstoma kiekvienam ratui. Kai sukibimas yra pakankamas, maitinimas pirmiausia perduodamas į priekinę ašį.

Sound

„e-tron GT quattro“² garsas

Manufacture Böllinger Höfe

Aistra kuria pažangą

Gamindami elektra varomą „Gran turismo“ automobilį „Böllinger Höfe“, kuris yra artimas „Neckarsulmo“, itin didelį dėmesį skiriame detalių tikslumui ir kokybei.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Audi e-tron GT quattro rear view
1
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
2
Akumuliatoriaus įkrovimo laikas gali skirtis priklausomai nuo daugelio veiksnių, įskaitant aplinkos temperatūrą, kitų konkrečiai šaliai skirtų jungčių naudojimą ir išankstinio kondicionavimo funkcijos naudojimą (pvz., nuotoliniu būdu valdomą transporto priemonės oro kondicionierių). Naudojant buitines jungtis, „audi“ įkrovimo sistema riboja įkrovimo pajėgumą.
3
KS įkrovimui „Audi“ rekomenduoja aukštos įtampos akumuliatorių įkrauti naudojant pramoninius maitinimo lizdus, įkrovimo stotelėse arba naudojant „Wallbox“. Šis būdas efektyvesnis ir gerokai greitesnis nei įkrovimas naudojant buitinį maitinimo lizdą. Negalima reguliariai krauti transporto priemonės naudojant buitinius elektros lizdus, naudojant mobilią „Audi“ įkrovimo sistemą (kompaktišką ir prijungtą), jei turite prieigą prie pramoninio maitinimo lizdo su kintama srove (KS) arba viešosios kintamos arba nuolatinės įkrovimo stotelės. Įkrovimo galia priklauso nuo naudojamos tinklo jungties tipo, šalyje naudojamos įtampos ir galimų elektros tinklo fazių skaičiaus, taip pat nuo paties kliento buitinio įrengimo. Todėl kai kuriais atvejais ji gali būti mažesnė.
4
„Audi“ įkrovimo tarnyba gali būti naudojama tik elektrifikuotiems „Audi“ prekės ženklo modeliams (reikalingas galiojantis transporto priemonės identifikavimo numeris). Prieiga Europos mastu: „Audi“ įkrovimo paslauga galima naudotis 26-iose Europos šalyse. Planuojama šią paslaugą teikti ir kitose šalyse. Galimų įkrovimo taškų skaičius nuolat auga, tačiau kiekvienoje šalyje jis skiriasi ir priklauso nuo to, kiek išplėsta esama infrastruktūra. Konkrečioje šalyje nėra prieigos prie visų įkrovimo punktų. AUDI AG neužtikrina įkrovimo infrastruktūros veikimo, prieinamumo, įkrovimo pajėgumų ir kitų savybių. Informacija apie įkrovimo taškų skaičių yra reguliariai atnaujinama; išsamios informacijos pateikti neprivaloma. „Audi“ įkrovimo tarnybos kliento kortelę tinkle galima naudoti tik praėjus 24 valandoms po kortelės suaktyvinimo. Per pirmąsias 24 valandas, kai įmanoma, kortelę galima naudoti atsižvelgiant į vietos apribojimus. Norint autentifikuoti per „myAudi“ programą (QR kodas įkrovimo taške) reikalingas aktyvus radijo ir interneto ryšys. Šis autentifikavimo būdas galimas ne visuose įkrovimo taškuose. Kainos yra suderintos atskirose Europos šalyse, tačiau jos gali skirtis nuo Vokietijoje siūlomos kainos. Naujausią Jūsų šalies kainos ir sutarties informaciją galite rasti adresu www.e-tron.charging-service.audi. Sudarius „Audi“ įkrovimo paslaugų sutartį, taikoma kaina tik už elektros energijos sąnaudas – pirmaisiais metais „Audi“ padengia tranzito tarifo mėnesio mokesčio kainą. Po pirmųjų metų sutartis automatiškai pratęsiama dar 12 mėnesių (be jokio įspėjimo) ir taikomas mėnesinis mokestis. Informaciją apie kainas ir sąlygas galima rasti puslapyje www.e-tron.charging-service.audi.