Slapukai

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

„RS e-tron GT“ > Audi e-tron GT > Pradžia
  • stage_exterior_front.jpg
RS e-tron GT side view

RS e-tron GT

Gryna energija ir laipsniškas našumas

Woman in front of Audi RS e-tron GT

Pagreičio geometrija

Skulptūrinis dizainas apjungia dinamines „Gran turismo“ proporcijas su neabejotinomis „Audi RS“ modelio savybėmis.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Audi RS e-tron GT roof

Apjungiamas sportiškumas ir išskirtinumas

Pasirenkamas anglinis stogas yra pagamintas iš anglies pluoštu armuoto polimero. Aukštųjų technologijų medžiaga yra labai stabili, be to, ypač lengva.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Audi RS e-tron GT cockpit

Orientuota į estetinę važiavimo dinamiką

„Audi RS e-tron GT“² viskas nukreipiama į salono funkcinį centrą: vairuotojo padėtis.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Audi RS e-tron GT Edition one

Jaudinantis užvedimas

Sužavėti galinti transporto priemonė yra pirmoji riboto leidimo transporto priemonė pirmiesiems „Audi RS e-tron GT²“ klientams.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Audi RS e-tron GT driving

Jaučiama dinamika

Vairavimas naudojant elektrą, teikiantis didelį malonumą: įkvėpta „Gran Turismo“, aukštųjų technologijų pakaba užtikrina komfortą, sportiškumą ir kasdienio naudojimo patogumą.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Galia

440

kW

Įsibėgėjimas (0–100 km/h)

3,3

sek.

Įkrovimo sistema

800

voltų

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Visuotinis naudojimas

Šis užmojis – iš naujo sukurti automobilį – taip pat atsispindi puristiniame dizaine, kurį įkvėpė aerodinaminis veikimas. Progresyvi prabanga suteikia postūmį dar labiau sustiprinti emocingą vairavimo patirtį. Charakteristika: RS emblemos su raudonu rombu.

Audi RS e-tron GT front
Audi RS e-tron GT rear light
 

Animuota šviesos juosta

Kita animuota šviesos juosta driekiasi per visą galinę dalį, jos išoriniuose kraštuose įrėminta atskirų V formos LED segmentų pačiuose apšvietimo įrenginiuose. Ši dviguba atbulinės eigos žibinto ir indikatoriaus funkcija yra pirmoji „Audi“ automobiliuose.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Audi RS e-tron GT side view of rim

Tiksli apdaila

Drąsiai suformuota pakraščio linija ir išskirtinis galinis difuzorius suteikia įspūdingo stiprumo įspūdį. Švelniai nuožulni stogo linija, besitęsianti iki „Audi RS e-tron GT“² galinės dalies, išreiškia transporto priemonės skubumą judėti pirmyn net jai stovint.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Man in front of Audi RS e-tron GT
 

Aiškus ir tikslus

Ryškūs akcentai žymi pagrindines transporto priemonės savybes. Pavyzdžiui, žemas transporto priemonės svorio centras tampa matomas dėl išryškintų slenksčių ir ilgos ratų bazės.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Dinaminė išraiška: RS dizaino paketai

RS dizaino paketas, raudona prideda ryškių akcentų transporto priemonės salonui, sudarant kontrastą su ryškiai raudonos spalvos brūkšninėmis linijomis. Pilkas RS dizaino paketas pabrėžia transporto priemonės interjero dizainą, kuriame dera aukštos kokybės salono medžiagos ir subtilūs kontrastingi pilkos plieno spalvos dygsniai.

Audi RS e-tron GT cockpit

Matosi viskas

Neapdorota kabina su visiškai suskaitmentu 12,3 colių spalvotu ekranu ir centrine konsole yra ergonomiškai orientuota į vairuotoją.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Audi RS e-tron GT front seat
 

Sportinė išvaizda. Sportiškas charakteris

Sportinės sėdynės priekyje užtikrina gerą šoninę atramą net ir dideliu greičiu važiuojant posūkyje.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Audi RS e-tron GT rear seats

Galinė sėdynių eilė

Išskirtinės išorinės galinės sėdynės su papildoma centrine sėdynių parinktimi pabrėžia sportinį transporto priemonės pobūdį.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Pažangos formulė

800 voltų ličio jonų baterija, integruota į plokščią apatinę kėbulo dalį, pasižymi ypač dideliu našumu – tiek kraunant, tiek važiuojant. Kartu su rekuperacine sistema pagal WLTP matavimo procedūrą galima nuvažiuoti iki 472-433 km.

Audi RS e-tron GT charging in public

Greitai įkraunamas³

„Audi RS e-tron GT“² našumas taip pat akivaizdus įkrovimo metu: iki 270 kW galia 800 voltų įkrovimo stotelėse – kaip standartas. Pakankamą energijos kiekį ateinantiems 100 km įkrauti trunka maždaug 5 minutes. Maždaug 22,5 minučių baterija bus įkrauta nuo 5 % iki maždaug 80 %.

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Daugiau informacijos
Audi RS e-tron GT charging at home
 

Įkrovimas namuose⁴

„Audi RS e-tron GT“² galima įkrauti esant didžiausiai standartinei 11 kW kintamosios srovės (KS) įkrovimo galiai. Norint įkrauti greičiau, esant 22 kW namuose, pasirenkamą „e-tron“ įkrovimo sistemą reikia sujungti su pasirenkamu borto įkrovikliu iki to 22 kW (AC).

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

RS – naujoji dimensija

Įspūdingas energijos tiekimas, kurį siūlo „Audi RS e-tron GT“², su visiškai elektrine „quattro“ visų varančiųjų ratų pavara. Su priekinės ir galinės ašies elektrine pavara galima tiekti iki 440 kW galios (mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5-20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija, g/km¹: 0).

Energija 100 km įkraunama per

maždaug 5

min.

Nuo 5% iki 80% įkraunamas per

22,5

min.

Diapazonas (WLTP)

472

km

Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
Sound

„RS e-tron GT“² garsas

Manufacture Böllinger Höfe

Aistra kuria pažangą

Gamindami elektra varomą „Gran turismo“ automobilį „Böllinger Höfe“, kuris yra artimas „Neckarsulmo“, itin didelį dėmesį skiriame detalių tikslumui ir kokybei.

1
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
2
Akumuliatoriaus įkrovimo laikas gali skirtis priklausomai nuo daugelio veiksnių, įskaitant aplinkos temperatūrą, kitų konkrečiai šaliai skirtų jungčių naudojimą ir išankstinio kondicionavimo funkcijos naudojimą (pvz., nuotoliniu būdu valdomą transporto priemonės oro kondicionierių). Naudojant buitines jungtis, „e-tron“ įkrovimo sistema riboja įkrovimo pajėgumą.
3
KS įkrovimui „Audi“ rekomenduoja aukštos įtampos akumuliatorių įkrauti naudojant pramoninius maitinimo lizdus, įkrovimo stotelėse arba naudojant „Wallbox“. Šis būdas efektyvesnis ir gerokai greitesnis nei įkrovimas naudojant buitinį maitinimo lizdą. Negalima reguliariai krauti transporto priemonės naudojant buitinius elektros lizdus, naudojant mobilią „e-tron“ įkrovimo sistemą (kompaktišką ir prijungtą), jei turite prieigą prie pramoninio maitinimo lizdo su kintama srove (KS) arba viešosios kintamos arba nuolatinės įkrovimo stotelės. Įkrovimo galia priklauso nuo naudojamos tinklo jungties tipo, šalyje naudojamos įtampos ir galimų elektros tinklo fazių skaičiaus, taip pat nuo paties kliento buitinio įrengimo. Todėl kai kuriais atvejais ji gali būti mažesnė.