Mišrios degalų sąnaudos*: 13,1 l/100km
Mišri CO2 emisija*: 299–297 g/km
Lenktynės neatsiejamos nuo „Audi“ prigimties ir „Audi R8 Coupé V10 performance quattro“ tai puikiai įrodo. Galingos oro įleidimo angos, įtaisytos šalia plačių „Single-frame“ priekinių grotelių, dinamiškos šoninės linijos, išduodančios viduryje įmontuotą galingą variklį, paaukštintas difuzorius automobilio gale – viskas byloja apie sportinę automobilio prigimtį. Šis 620 AG „Coupé“ puikiai jaučiasi tiek lenktynių trasoje, tiek kelyje.
Charizmatiška išvaizda: išskirtinė mėlyna „Ascari blue“ spalva specialiai skirta „Audi R8 Coupé V10 performance quattro“ modeliui.
LED priekiniai žibintai optiškai patamsinti, kad pabrėžtų veržlų sportinį automobilio charakterį.
Budrusis aptakas: „Audi R8 Coupé V10 performance quattro“ galas pasižymi dideliu fiksuotu aptaku, pagamintu iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP).
Charakteringi bruožai: keleivio vieta įrengta arčiau automobilio priekio pabrėžiant jo lenktyninę prigimtį.
Paaukštintas difuzorius ir blizgūs juodi ovalo formos išmetamieji vamzdžiai taip pat atspindi charakteringą serijinės gamybos „Audi R8 Coupé V10 performance quattro“ išvaizdą.
Nepripažįstantis jokių kompromisų: išilginės įpjovos ant kapoto pabrėžia ikoninį „Audi Sport quattro“ dizainą.
R8 širdis – V10 natūralaus įsiurbimo variklis, įmontuotas gale, viduryje tarp ašių.
„Audi R8 Coupé V10 performance quattro“² taip pat stebina savo 20 col. juodos antracito spalvos lengvojo lyginio ratlankiais, pasižyminčiais 5 dvigubų stipinų dinaminiu dizainu.
Standartinė „Audi R8 Coupé V10 performance quattro“ salono apdaila apima odos / „Alcantara“ apmušalus, „Mercato blue“ mėlynos spalvos dizaino akcentus ir dekoratyvinius itin blizgius anglies spalvos elementus.
Galia
kW*
(620 AG)
Didžiausias greitis
km/h*
Įsibėgėjimas
sek.
nuo 0 iki 100 km/h
Dar pajėgesnė sistema, dar daugiau galios
„Audi R8“ širdis – natūralaus įsiurbimo V10 variklis, įmontuotas tarp važiuoklės ašių. Padidinto galingumo modelyje toks variklis reiškia papildomas 50 AG. Kitaip tariant, bendrai jis užtikrina 456 kW/620 AG. Tai sutrumpina įsibėgėjimo iki 100 km/h laiką nuo 3,4 iki 3,1 sekundės, o maksimalų greitį padidina nuo 324 iki 331 km/h. Be to, padidėja sukimo momentas: esant 6500 sūk./min. galima pasiekti 580 Nm.
Apie stulbinančią „Audi R8 Coupé V10 performance quattro“ galią byloja tvirtas, išraiškingas automobilio galinis aptakas.
Vaizdas iš visų pusių
Pastaba. Apžiūrėkite „Audi R8 Coupé V10 performance quattro“ iš visų pusių šioje 360 laipsnių animacijoje.
Važiuoklė: tikslumas iki paskutinės detalės
Lenktynėse svarbi ne tik galia, bet ir galimybė tiksliai išnaudoti ją ant kelio. Pagrindinį vaidmenį čia atlieka važiuoklė: „Audi R8 Coupé V10 performance quattro“ dvigubo aliuminio balansyro ašys valdo visus keturis ratus, o spyruoklių ir amortizatorių mechanizmui būdingas itin tiksliai suderintas veikimas. „Audi“ pasižymi magnetine važiuokle, kuri leidžia amortizatorių sistemai kiekvieną milisekundę reguliuoti amortizatorius pagal jūsų važiavimo stilių ir kelio sąlygas.
O patobulinta vairavimo pagalbos sistema koreguoja jūsų vairavimą dar tiksliau bei užtikrina išskirtinai greitą reakciją į kelio sąlygas. Pasirinktinė dinaminė vairavimo sistema sureguliuoja posūkio kampą pagal jūsų greitį, kad būtų užtikrintas itin tikslus automobilio valdymas. Standartiniai „Audi R8 Coupé V10 performance quattro“ anglies pluoštu sustiprinti keraminiai stabdžiai sumažina inerciją. Standartinės stabdžių trinkelės yra antracito spalvos, pasirinktinai galima užsisakyti raudonas stabdžių trinkeles.
Specialaus leidimo „Audi R8 green hell“²
Šiuo riboto leidimo modeliu³ siekiama įamžinti penkias „Audi R8 LMS“ iškovotas pergales „24 Hours Nürburgring“ lenktynėse – legendinėje „Žaliojo pragaro“ trasoje. Dizaino paketas patraukia dėmesį pagal pageidavimus pritaikoma dažų spalva. Ant durelių ir raudonai bei juodai dažytų ratlankių nurodytas riboto leidimo numeris.
Daugiau informacijos gausite susisiekę su savo „Audi“ partneriuVidus: koncentracija ir elegancija
„Audi R8“ vidus taip pat pabrėžia sportinį jo charakterį: tiesiai priešais vairuotoją plačioje išgaubtoje arkoje sukoncentruoti valdikliai sudaro įspūdį, kad sėdite vienviečiame lenktyniniame automobilyje. „Audi R8 Coupé V10 performance quattro“ salone įrengtos sportinės kaušo tipo sėdynės. Standartinė salono apdaila apima odos / „Alcantara“ apmušalus, „Mercato blue“ mėlynos spalvos dizaino akcentus ir dekoratyvinius itin blizgius anglies spalvos elementus. Į standartinę komplektaciją taip pat įeina nerūdijančiojo plieno pedalai ir kojų atrama bei anglies pluošto intarpai. Žinoma, siūlomos ir neribotos individualizavimo galimybės. „Audi exclusive“ dizaino paketas pasižymi gausybe galimų spalvų ir medžiagų kombinacijų, kurios leis šį neprilygstamą sportinį automobilį įrengti visiškai pagal savo stilių.
„Audi“ virtualusis prietaisų skydelis: visa svarbiausia informacija prieš akis
Automobilio saloną pritaikyti taip, kad vairuotojas galėtų kiek įmanoma labiau susitelkti į kelią, leidžia ir skaitmeninė įranga, kuri apima standartinę MMI navigaciją „plus“ ir „Audi“ virtualųjį prietaisų skydelį. Plačiame 12,3 col. įstrižainės ekrane akcentuojamas tachometro rodinys. Aplink jį išdėstyti kitų verčių rodmenys: sukimo momentas, gravitacija, važiuojamo rato laikai, variklio ir transmisijos alyvos temperatūros ir padangų slėgis bei temperatūra. MMI operacinė sistema veikia suderintai su išmaniąja kalbos atpažinimo funkcija, tad faktiškai gali būti valdoma nenuimant rankų nuo vairo. Be to, „Audi R8 Coupé V10 performance quattro“ įrengtas papildomas mygtukas, kuris leidžia tiesiogiai valdyti specialiąsias reguliuojamas galingumo programas.