Mišrios degalų sąnaudos*: 12,9 l/100km
Mišri CO2 emisija*: 294–293 g/km
Sportinės savybės, galingumas ir neprilygstamas dizainas: joks kitas modelis neįkūnija „Audi“ genų taip, kaip „Audi R8“. Jis apima viską, kas byloja apie pačią lenktynių ir „Audi“ prekių ženklo esmę. „Audi R8 Coupé V10 quattro“ – taip pats tikriausias „Audi“ pačia geriausia prasme.
Galia
kW*
(570 AG)
Didžiausias greitis
km/h*
Įsibėgėjimas
s
nuo 0 iki 100 km/h
V10 natūralaus įsiurbimo variklis – galia iš pačios širdies
„Audi R8“ širdis – natūralaus įsiurbimo V10 variklis, įmontuotas tarp važiuoklės ašių. Šio automobilio charakterį atitinkantis stulbinamos galios 5,2 l FSI variklis gali išvystyti 560 Nm sukimo momentą esant 6200 sūkių per minutę. Jo panašumas į pažangių technologijų lenktyninį automobilį atsiskleidžia įvairiais aspektais. Pavyzdžiui, tepimo sausuoju karteriu sistema leidžia variklį įrengti išskirtinai žemoje padėtyje, kuri leidžia vairuoti R8 itin tiksliai bet kokioje situacijoje. Specialus 10 cilindrų uždegimo sekos mechanizmas leidžia išgauti visiškai unikalų variklio garsą, kuris panašus į gerklinį švokštimą ir riaumojimą.
Važiuoklė: tikslumas iki paskutinės detalės
Lenktynėse svarbi ne tik galia, bet ir galimybė tiksliai išnaudoti ją ant kelio. Pagrindinį vaidmenį čia atlieka važiuoklė: dvigubo aliuminio pakabos skersiniai valdo visus keturis „Audi R8“ ratus. Į standartinę „Audi R8“ komplektaciją įeina vairavimo dinamikos sistema „Audi drive select“, kuri apima keturis vairavimo režimus. „Audi“ pasižymi magnetine važiuokle, kuri leidžia amortizatorių sistemai kiekvieną milisekundę reguliuoti amortizatorius pagal jūsų važiavimo stilių ir kelio sąlygas.
O patobulinta vairavimo pagalbos sistema koreguoja jūsų vairavimą dar tiksliau bei užtikrina išskirtinai greitą reakciją į kelio sąlygas. Pasirinktinė dinaminė vairavimo sistema sureguliuoja posūkio kampą pagal jūsų greitį, kad būtų užtikrintas itin tikslus automobilio valdymas. Standartiniai perforuoti ir ventiliuojami plieniniai stabdžių diskai sumažina inerciją. Akį traukiančios banguotos linijos byloja apie „Audi“ pastangas perteikti lengvasvorės R8 konstrukcijos koncepciją kiekvienoje detalėje. Stabdžių trinkelės yra antracito spalvos, pasirinktinai galima užsisakyti raudonas.
Dizainas: tobulos linijos
Sukurtas pirmauti: naujasis „Audi R8“ pasižymi sportiniais dizaino elementais, kurie paremti ilgamete „Audi“ lenktynių patirtimi: arčiau automobilio priekio įrengta keleivio vieta, išraiškingomis ratų arkomis ir charakteringu difuzoriumi.
Gilios horizontalios linijos vizualiai gerokai praplatina automobilio priekį ir suteikia „Audi R8“ tvirtos stovėsenos bei pabrėžia sportišką prigimtį. Šonai išsiskiria charakteringomis mentėmis, o automobilio gale per visą plotį įrengtos oro išleidimo grotelės ir nauji ovalo formos išmetamieji vamzdžiai taria svarų paskutinį žodį. Vietoje standartinių 19 col. ratlankių galima rinktis patobulintos konstrukcijos 20 col. 5 Vs ratlankius (galimi trys skirtingi jų paviršiaus variantai).
Vidus: koncentracija ir elegancija
„Audi R8“ vidus taip pat pabrėžia sportinį jo charakterį: tiesiai priešais vairuotoją plačioje išgaubtoje arkoje sukoncentruoti valdikliai sudaro įspūdį, kad sėdite vienviečiame lenktyniniame automobilyje. Elektra ir pneumatiškai reguliuojamos šildomos sportinės sėdynės aptrauktos aukštos kokybės napos oda. „Audi R8 Coupé V10 quattro“ modeliui siūlomos naujos pasirinktinės spalvų kombinacijos: „Pastel silver“ su „Stone-grey“ siūlėmis, „Palomino brown“ su „Steel-grey“ siūlėmis ir juoda su „Utopia-blue“ siūlėmis. Žinoma, siūlomos ir neribotos individualizavimo galimybės. „Audi exclusive“ dizaino paketas pasižymi gausybe galimų spalvų ir medžiagų kombinacijų.
„Audi“ virtualusis prietaisų skydelis: visa svarbiausia informacija prieš akis
Automobilio saloną pritaikyti taip, kad vairuotojas galėtų kiek įmanoma labiau susitelkti į kelią, leidžia ir skaitmeninė įranga, kuri apima standartinę MMI navigaciją „plus“ ir „Audi“ virtualųjį prietaisų skydelį. Plačiame 12,3 col. įstrižainės ekrane akcentuojamas tachometro rodinys. Aplink jį išdėstyti kitų verčių rodmenys: sukimo momentas, gravitacija, važiuojamo rato laikai, variklio ir transmisijos alyvos temperatūros ir padangų slėgis bei temperatūra. MMI operacinė sistema veikia suderintai su išmaniąja kalbos atpažinimo funkcija, tad faktiškai gali būti valdoma nenuimant rankų nuo vairo.
Leiskite „Audi R8 Coupé V10 quattro“² sužavėti jus iš naujo