Naujoji ES padangų ženklinimo etiketė > Audi Lietuva | Audi.lt
Frau im Sonnenuntergang

Naujoji ES padangų ženklinimo etiketė

ES siekia tikslo – vykdydami pažangią klimato politiką sukurti energetikos sąjungą. Klimato politikos ir energetikos politikos iki 2030 m. pagrindiniai veiksniai – veiksmingas degalų naudojimas ir degalus taupančios mažo pasipriešinimo riedėjimui padangos. Naujasis ES padangų ženklinimas turėtų padėti jums susivokti ir padėtų lengviau apsispręsti, ką reikėtų pirkti.

e-tron Reifen

Etiketės diegimas

Tikslas: pažangi klimato politika. Kad šis tikslas būtų pasiektas, ES, be kita ko, siekia sumažinti kelių eismo transporto priemonių išmetamą CO2 kiekį.

Naudojant degalus taupančias mažo pasipriešinimo riedėjimui padangas būtų skatinama siekti minėto tikslo ir todėl sumažinamas kelių eismo transporto priemonių išmetamas CO2 kiekis. Kad perkant padangas jums būtų pateikiama palyginamoji informacija apie degalų naudojimo veiksmingumą, saugą ir riedančių padangų skleidžiamą triukšmą, ES gerina padangų ženklinimą. Paskelbusi Reglamentą (ES) 2020/740 ES nuo 2021 m. gegužės 1 d. ES įvedė naujas padangų ženklinimo etiketes.


Kas jums pasikeičia?

Taikant ES padangų ženklinimo etiketę būtų sukuriamas pagrindas išmaniai pasirinkti degalus taupančias mažo pasipriešinimo riedėjimui padangas. Naudojantis naujuoju padangų ženklinimu būtų įmanoma palyginti atitinkamą informaciją. Naudotojas galėtų pasinaudoti kainos ir išmetamo CO2 kiekio sumažinimo atžvilgiu bei priimti aplinką tausojantį pirkimo sprendimą.

  • 883x496__0003s_0003_kraftstoffeffizienz.jpg
    Degalų naudojimo veiksmingumas

    Padangos užtikrinama degalų naudojimo veiksmingumo klasė skiriasi atsižvelgiant į pasipriešinimą riedėjimui šiomis vertėmis.

    > A – tai veiksmingiausios degalus taupančios padangos.

    > E – tai mažiausio veiksmingumo padangos, kurias naudojant sudeginama daugiausia degalų.

  • 883x496__0003s_0001_rollgeraeusch.jpg
    Riedančios padangos skleidžiamas triukšmas

    Riedančios padangos skleidžiamas triukšmas arba išorinio triukšmo lygis matuojamas decibelais (dB) ir vietoje XY nurodomas taikant vieną skaičių.

    Be to, riedančios padangos skleidžiamo triukšmo nustatomi trys lygiai – A, B ir C.

  • 883x496__0003s_0001_nasshaftung.jpg
    Padangos sukibimas su šlapia kelio danga

    Padangos sukibimo su šlapia kelio danga klasė nurodo stabdymo gebą šlapių orų sąlygomis ir ji gali būti nuo

    > A (didelis saugumas) iki

    > E (mažiausias saugumas).

  • 883x496__0003s_0004_schneegriffigkeit.jpg
    Sukibimas su sniego danga

    Šiuo ženklu pažymėtos padangos pritaikytos važiuoti gilia sniego danga.

  • 883x496__0003s_0006_eisgriffigkeit.jpg
    Sukibimas su ledu

    Šiuo ženklu pažymėtos padangos skirtos važiuoti apledėjusiais arba tvirta sniego danga dengtais kelių paviršiais.

    Ledu važiuoti skirtos padangos naudojamos važiuojant apledėjusiais arba tvirta sniego danga padengtais kelių paviršiais ir jomis leidžiama važiuoti tik labai nepalankiomis orų sąlygomis (pvz., jeigu yra nusistovėjusi žema temperatūra). Jeigu ledu važiuoti skirtos padangos būtų naudojamos važiuojant ne ypatingai sudėtingomis orų sąlygomis (pvz., drėgna kelio danga arba nusistovėjus aukštesnei temperatūrai), tada pirmiausia atsižvelgiant į sukibimą su drėgna kelio danga, naudojimą ir nudilimą galėtų būti neužtikrinamos optimalios eksploatavimo charakteristikos.

  • 883x496__0003s_0005_system-info-large.jpg
    Kitos nuorodos

    Jeigu būtų pasirenkamas aplinką tausojantis važiavimo būdas, tada degalų sąnaudas būtų įmanoma gerokai sumažinti.

    Siekiant padidinti degalų naudojimo veiksmingumą ir pagerinti sukibimą su drėgna kelio danga privaloma reguliariai tikrinti padangų pripūtimo slėgį.

    Visada privaloma atsižvelgti į stabdymo kelio ilgį.

Audi Reifen vor einem Zebrastreifen

ES Komisijos svetainė

Išsami informacija apie ES padangų ženklinimo reglamentą pateikiama Europos Komisijos svetainėje.

Sužinokite daugiau