Slapukai

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

„Q4 e-tron“ > Q4 e-tron > Pradžia
Side view Audi Q4 e-tron Sportback

Važiuoji pirmas - važiuoji su dviem

Audi Q4 e-tron išankstiniai pardavimai Lietuvoje jau prasidėjo! Tapkite vienu iš pirmų 10 pirkėjų ir gaukite Audi e-paspirtuką pasirašydami sutartį. Jis ne tik leis jums nuvažiuoti papildomus 65 km elektriniu režimu, bet ir taps kasdieniu mobilumo pagalbininku. Susikomplektuokite savo tobulą Audi Q4 e-tron, nuo 44 700 €.

Atveria jūsų mintis. Praplečia jūsų akiratį

Pasirinkite skirtingas išorės spalvas ir ratlankius

Sukurkite „Audi Q4 e-tron“ pagal savo idėjas ir patirkite jį interaktyviame 3D vaizde.

„Q4 e-tron“

Mišrios energijos sąnaudos¹ kWh/100 km: 17,8–15,8 (NEDC); 19,9–17,0 (WLTP). Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos. | Mišri CO₂ emisija¹, g/km: 0.

Exterior Colors

Rims

Aurora Violet Metallic
Floret Silver Metallic
Glacier White Metallic
Typhoon Gray Metallic
Pebblestone Gray
Geyser Blue Metallic
Navarra Blue Metallic
Myth Black Metallic
„Audi Sport“ ratlankiai, 5 stipinų „Aero“ stiliaus, juodi, apdoroti naudojant deimantinį tekinimą
„Audi Sport“ ratlankiai, 5 stipinų žvaigždės stiliaus, „Platinum Gray“
„Audi Sport“ ratlankiai, 5 stipinų daugiakampio stiliaus, „Matte Titan. Gray“, apdoroti naudojant deimantinį tekinimą
Ratlankiai, 5 stipinų stiliaus
Ratlankiai, 5 stipinų „Aero“ stiliaus, „Graphite Gray“, apdoroti naudojant deimantinį tekinimą
Ratlankiai, 5 stipinų „Y“ formos stiliaus
Ratlankiai, 5 stipinų „Y“ formos stiliaus, „Graphite Gray“, apdoroti naudojant deimantinį tekinimą
„Audi Sport“ ratlankiai, 5 stipinų „Evo“ stiliaus, „Matte Titan. Gray“, apdoroti naudojant deimantinį tekinimą
„Audi Sport“ ratlankiai, 10 stipinų žvaigžės „Aero“ stiliaus, „Black“, apdoroti naudojant deimantinį tekinimą
Plieniniai ratai su ratlankių apdangalais

Aurora Violet Metallic


„Q4 e-tron“

Mišrios energijos sąnaudos¹ kWh/100 km: 17,8–15,8 (NEDC); 19,9–17,0 (WLTP). Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos. | Mišri CO₂ emisija¹, g/km: 0.

Galia

220

kW

Įsibėgėjimas (0–100 km/h)

6.2

s

Ridos atsarga (WLTP)

520

km

Mišrios energijos sąnaudos* kWh/100 km: 17.8–15.8 (NEDC); 19.9–17.0 (WLTP); Combined CO₂ emissions* in g/km: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Atraskite garsą iš naujo

„Audi Q4 e-tron“ yra pirmasis modelis, turintis papildomą „SONOS premium“ garso sistemą. Dešimt didelio našumo garsiakalbių paverčia muziką nepamirštama patirtimi. Kartu su sodriu bosu, puikus atkūrimas reiškia, kad aukštus ir žemus tonus galima patirti visu intensyvumu.

Daugiau erdvės

Kaip universalus ir šeimos automobilis, „Audi Q4 e-tron“ siūlo platų daiktų laikymo sprendimų pasirinkimą – bendras 24,8 l tūris, įskaitant daiktadėžės skyrių. Bagažo skyriuje galima sutalpinti 520 litrų bagažo. Jei užlenksite galines sėdynes, talpa padidės iki 1490 litrų.

Įkrovimas namuose ir kelyje

Dėl visapusiško įkrovimo pasiūlymo su išmaniais sprendimais namuose ir kelyje galite važiuoti elektra nedarydami jokių kompromisų.

Energijos kiekis 100 km įkraunamas per

5

min.

Akumuliatorius įkraunama (5 % iki 80 %)

38

min.

Įkrovimo taškai, daugiau nei

200,000

Mišrios energijos sąnaudos* kWh/100 km: 17,8–15,8 (NEDC); 19,9–17,0 (WLTP); mišrios CO₂ emisijos* g/km: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Įspūdingai futuristinis

Įspūdingai futuristinis aiškus „Audi Q4 e-tron“ dizainas suteikia būdingą formą ateities elektriniam mobilumui. Visiškai įkrautas: Dėmesys sutelkiamas į priekį ir galingą galą. Įelektrinantis: Akcentuotas šoninis siluetas ir laisvai slankiojanti stogo linija.

Viskas – dar didesniam našumui

Dėl pasirinktinio „Audi drive select“ norimas transporto priemonės charakteristikas galima nustatyti pasirinkus penkis skirtingus režimus. Nuo efektyvumo iki dinamiškumo. Pasirenkamas progresyvus vairavimas leidžia naudoti kintamą santykį, priklausantį nuo vairavimo kampo, taip pat nuo greičio priklausančią vairavimo pagalbą.

Dynamic driving shot Audi Q4 e-tron
Side view Audi Q4 e-tron Sportback

„Audi Q4 Sportback e-tron“

Mišrios energijos sąnaudos* kWh/100 km: 17,9–15.6 (NEDC); 20,9–16,6 (WLTP); mišrios CO₂ emisijos* g/km: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

1
Didžiausia galia nustatyta pagal JT GTR.21; iki 25 kW to sudaro viršįtampa, kurį galima išlaikyti maks. 30 sekundžių.

Galia, gaunama atskirose vairavimo situacijose, priklauso nuo įvairių veiksnių, tokių kaip aplinkos temperatūra, įkrovimas / temperatūra / kondicionavimo būsena ar fizinis aukštos įtampos akumuliatoriaus senėjimas.

Visų pirma, norint pasiekti maksimalią galią (viršįtampą), reikalinga aukštos įtampos akumuliatoriaus temperatūra nuo 23 iki 50 °C, o akumuliatoriaus įkrovos lygis >88 %.

Dėl bet kokių nukrypimų nuo aukščiau nurodytų parametrų gali sumažėti galia ir netgi nebūti galios.

Tam tikru mastu akumuliatoriaus temperatūrą galima netiesiogiai paveikti naudojant pagalbinę oro kondicionavimo funkciją, o automobilyje galima nustatyti įkrovimo lygį ir kitus parametrus. Šiuo metu galinga galia rodoma automobilio galios matuoklyje.

Norint kuo geriau išlaikyti aukštos įtampos akumuliatoriaus naudingąją talpą, rekomenduojama nustatyti 80 % akumuliatoriaus įkrovimo tikslą kasdieniniam naudojimui (galima nustatyti iki 100 %, pvz., prieš vykstant į ilgas keliones).
2
Poliarizuoti akiniai nuo saulės apribos priešakyje esančio ekrano naudojimą.
3
Norėdami gauti informacijos apie „Audi connect“ apsilankykite www.audi.com/connect arba susisiekite su „Audi“ partneriu.
4
Norėdami gauti informacijos apie suderinamus pramoninius elektros lizdus, susisiekite su „Audi“ partneriu.
5
„e-tron“ įkrovimo tarnyba gali būti naudojama tik elektrifikuotiems „Audi“ prekės ženklo modeliams (reikalingas galiojantis transporto priemonės identifikavimo numeris). Prieiga Europos mastu: „e-tron“ įkrovimo paslauga galima naudotis 26-iose Europos šalyse. Planuojama šią paslaugą teikti ir kitose šalyse. Galimų įkrovimo taškų skaičius nuolat auga, tačiau kiekvienoje šalyje jis skiriasi ir priklauso nuo to, kiek išplėsta esama infrastruktūra. Konkrečioje šalyje nėra prieigos prie visų įkrovimo punktų. AUDI AG neužtikrina įkrovimo infrastruktūros veikimo, prieinamumo, įkrovimo pajėgumų ir kitų savybių. Informacija apie įkrovimo taškų skaičių yra reguliariai atnaujinama; išsamios informacijos pateikti neprivaloma. „e-tron“ įkrovimo tarnybos kliento kortelę tinkle galima naudoti tik praėjus 24 valandoms po kortelės suaktyvinimo. Per pirmąsias 24 valandas, kai įmanoma, kortelę galima naudoti atsižvelgiant į vietos apribojimus. Norint autentifikuoti per „myAudi“ programą (QR kodas įkrovimo taške) reikalingas aktyvus radijo ir interneto ryšys. Šis autentifikavimo būdas galimas ne visuose įkrovimo taškuose. Kainos yra suderintos atskirose Europos šalyse, tačiau jos gali skirtis nuo Vokietijoje siūlomos kainos. Naujausią Jūsų šalies kainos ir sutarties informaciją galite rasti adresu www.e-tron.charging-service.audi. Sudarius „e-tron“ įkrovimo paslaugų sutartį, taikoma kaina tik už elektros energijos sąnaudas – pirmaisiais metais „Audi“ padengia tranzito tarifo mėnesio mokesčio kainą. Po pirmųjų metų sutartis automatiškai pratęsiama dar 12 mėnesių (be jokio įspėjimo) ir taikomas mėnesinis mokestis. Informaciją apie kainas ir sąlygas galima rasti puslapyje www.e-tron.charging-service.audi.
6
Aliuminio ratlankių su blizgia tekinta arba blizgia valcuota apdaila ir poliruotų arba dalinai poliruotų lengvojo lydinio ratlankių nerekomenduojama naudoti žiemos sąlygomis. Dėl gamybinių priežasčių ratlankio paviršius negali būti pakankamai apsaugotas nuo korozijos ir gali būti pažeistas kelio druskų ar pan.
7
Iš „Audi Sport GmbH“.