Slapukai

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

R8 Spyder V10 performance > R8 > Pradžia
Audi R8 Spyder V10 performance quattro

Audi R8 Spyder V10 performance

Galia be apribojimų:
„Audi R8 Spyder V10 performance quattro“.

Mišrios degalų sąnaudos*: 13,4 -13,3 l/100km
Mišri CO2 emisija*: 306–304 g/km

Sportinės savybės ir lenktyninės charakteristikos neleidžia abejoti: 620 AG „Audi R8 Spyder V10 performance quattro“ įkūnija perėjimą iš įprasto kelio į lenktynių trasą. Šį skirtumą aiškiai pajusite išgirdę variklio garsą ir mėgaudamiesi neribota galia.

Download alle
00:00 | 00:00
1920x1080-audi-r8-spyder-performance-front-R8_2020_1635.jpg
1920x1080-audi-r8-spyder-performance-front-R8_2020_1635.jpg
  • Jokių abejonių: ant kapoto esančios išilginės įpjovos byloja apie ikoninį „Audi Sport quattro“ dizainą.

  • Paskutinis žodis: per visą plotį įrengtos oro išleidimo grotelės smarkiai pakeltas difuzorius.

  • Atviras visam pasauliui: „Audi R8 Spyder V10 performance quattro“ su nulenkiamu stogu.

  • 128 LED elementų žibintai sukuria ryškią charakteringą šviesų kombinaciją.

  • „Audi R8 Spyder V10 performance quattro“ galinis aptakas pagamintas iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko.

  • „R8 Spyder V10 performance quattro“² nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 3,2 sekundės (bendros degalų sąnaudos¹: 13,4–13,3 l/100 km; bendra CO₂ emisija¹: 306–304 g/km).

  • Žvilgsnis į vidų: sėdynės aptrauktos puikia „Nappa“ oda, su ryškiai raudonomis siūlėmis, kurioms kontrasto suteikia pilko plieno spalvos siūlės.

  • Specialus ekranas: gravitacijos, sukimo momento, važiuojamo rato laikų duomenys rodomi aplink sūkių skaitiklį „Audi“ virtualiajame prietaisų skydelyje.

V10 natūralaus įsiurbimo variklis – galia iš pačios širdies

Jis pavergs kiekvieno akis ir ausis: „Audi R8 Spyder V10 performance quattro“ charakterį apibūdina jo nežabota galia: 5,2 FSI variklis išvysto 560 Nm sukimo momentą esant 6 200 sūk./min. Tepimo sausuoju karteriu sistema leidžia variklį įrengti išskirtinai žemoje padėtyje. Todėl R8 gali būti vairuojamas itin tiksliai bet kokioje situacijoje. Specialus 10 cilindrų uždegimo sekos mechanizmas leidžia išgauti visiškai unikalų variklio garsą, kuris panašus į gerklinį švokštimą ir riaumojimą. Tai taps jūsų vairavimo garso takeliu, ypač jei važiuojate nuleistu stogu.

Didžiausią greitį pasieksite naudodami naujai sukurtą 7 laipsnių „S-tronic“ transmisiją, kurios trumpos pavaros leidžia mėgautis optimizuotu „quattro“ vairavimu. Ši transmisija užtikrina optimalų sukimo momentą bet kokioje situacijoje ir suteikia nenuginčijamų pranašumų traukos, dinamikos ir važiavimo saugos prasme.

Rear view Audi R8 Spyder V10 performance quattro
Sistemos galingumas

Galia

456

kW*

(620 AG)

Didžiausias greitis

329

km/h*

Įsibėgėjimas

3.2

s

nuo 0 iki 100 km/h

Mišrios degalų sąnaudos*: 13,4-13,3 l/100 km / mišri CO2 emisija*: 306–304 g/km

Važiuoklė: tikslumas iki paskutinės detalės

Lenktynėse svarbi ne tik galia, bet ir galimybė tiksliai išnaudoti ją ant kelio. Pagrindinį vaidmenį čia atlieka važiuoklė: dvigubo aliuminio pakabos skersiniai valdo visus keturis „Audi R8“ ratus. Į standartinę „Audi R8 Spyder v10 performance quattro“ komplektaciją įeina vairavimo dinamikos sistema „Audi drive select“, kuri apima keturis vairavimo režimus. „Audi“ pasižymi magnetine važiuokle, kuri leidžia amortizatorių sistemai kiekvieną milisekundę reguliuoti amortizatorius pagal jūsų važiavimo stilių ir kelio sąlygas.

O patobulinta vairavimo pagalbos sistema koreguoja jūsų vairavimą dar tiksliau bei užtikrina išskirtinai greitą reakciją į kelio sąlygas. Pasirinktinė dinaminė vairavimo sistema sureguliuoja posūkio kampą pagal jūsų greitį, kad būtų užtikrintas itin tikslus automobilio valdymas.

Standartiniai „Audi R8 Coupé V10 Spyder quattro“ anglies pluoštu sustiprinti keraminiai stabdžiai sumažina inerciją. Jie yra išskirtinai atsparūs temperatūros poveikiui ir pasižymi dideliu patvarumu bei, svarbiausia, mažesniu svoriu. Standartinės stabdžių trinkelės yra antracito spalvos, pasirinktinai galima užsisakyti raudonas stabdžių trinkeles.

Rear view Audi R8 Spyder V10 performance quattro

Įspūdingų formų dizainas

Uždengus minkštą „Audi R8 Spyder V10 performance quattro“ stogą išryškėja bendras išorės atletiškumas, o jį nuleidus – dėmesį į save atkreipia didžiulės ratų arkos. Kartu su išilginėmis įpjovomis ši išvaizda byloja apie turtingą „Audi“ lenktynių patirtį.

Gilios horizontalios linijos vizualiai gerokai praplatina automobilio priekį ir suteikia „Audi R8“ tvirtos stovėsenos bei pabrėžia sportišką prigimtį. Šį įvaizdį užbaigia automobilio gale esantis paaukštintas difuzorius ir per visą plotį įrengtos oro išleidimo grotelės bei nauji ovalo formos blizgios juodos spalvos išmetamieji vamzdžiai. Vietoje standartinių 19 col. ratlankių galima rinktis patobulintos konstrukcijos 20 col. 5 Vs ratlankius (galimi trys skirtingi jų paviršiaus variantai). Taip pat galima rinktis naujas 20 col. vasarines ir sportines padangas, kurios leidžia išnaudoti visus „Audi R8“ dinamikos ir galios privalumus.

Audi R8 Spyder V10 performance quattro top view

Vidus: koncentracija ir elegancija

„Audi R8“ vidus taip pat pabrėžia sportinį jo charakterį: tiesiai priešais vairuotoją plačioje išgaubtoje arkoje sukoncentruoti valdikliai sudaro įspūdį, kad sėdite vienviečiame lenktyniniame automobilyje. „Audi R8 Spyder V10 performance quattro“ salone įrengtos sportinės kaušo tipo sėdynės. Standartinė salono apdaila apima odos / „Alcantara“ apmušalus, „Mercato blue“ mėlynos spalvos dizaino akcentus ir dekoratyvinius itin blizgius anglies spalvos elementus. Į standartinę komplektaciją taip pat įeina nerūdijančiojo plieno pedalai ir kojų atrama bei anglies pluošto intarpai. Žinoma, siūlomos ir neribotos individualizavimo galimybės. „Audi exclusive“ dizaino paketas pasižymi gausybe galimų spalvų ir medžiagų kombinacijų, kurios leis šį padidinto galingumo sportinį automobilį įrengti visiškai pagal savo stilių.

Interior design Audi R8 Spyder V10 performance quattro

„Audi“ virtualusis prietaisų skydelis: visa informacija prieš akis

Automobilio saloną pritaikyti taip, kad vairuotojas galėtų kiek įmanoma labiau susitelkti į kelią, leidžia ir skaitmeninė įranga, kuri apima standartinę MMI navigaciją „plus“ ir „Audi“ virtualųjį prietaisų skydelį. Visa valdymo koncepcija apgalvotai taip, kad svarbiausios funkcijos būtų pasiekiamos nenuimant rankų nuo vairo ir nenuleidžiant akių nuo kelio. Plačiame 12,3 col. įstrižainės „Audi“ virtualiojo prietaisų skydelio ekrane akcentuojamas tachometro rodinys. Aplink jį išdėstyti kitų verčių rodmenys: sukimo momentas, gravitacija, važiuojamo rato laikai, variklio ir transmisijos alyvos temperatūros ir padangų slėgis bei temperatūra. Be to, „Audi R8 Spyder V10 performance quattro“ įrengtas papildomas mygtukas, kuris leidžia tiesiogiai valdyti specialiąsias reguliuojamas galingumo programas.

 Audi virtual cockpit in the Audi R8 Spyder V10 performance quattro
1
Bendros degalų sąnaudos¹: 13,4–13,3 l/100 km; bendra CO₂ emisija¹: 306–304 g/km