- specialiai pritaikyti jūsų „Audi“ variklio tipui, kad variklis veiktų visu pajėgumu
- užtikrina veiksmingą visų dydžių nešvarumų dalelių mažinimą ir taip pat užtikrina didelį oro srautą
- dėl specialios lankstymo technikos, popieriaus reljefinio įspaudimo ir didelio filtro paviršiaus pasižymi dideliu absorbciniu pajėgumu
- mažina „Audi“ įsiurbimo triukšmą
- tiksliai pritaikyti prie filtro korpuso, kad būtų užtikrintas visiškas sandarumas
Veikimui reikia oro
„Audi“ oro filtras
Jei į variklio degimo kamerą su įsiurbiamu oru patenka nešvarumų dalelių, jos gali pažeisti tokias dalis kaip stūmoklio žiedai, įvairūs vožtuvai arba darbiniai cilindro paviršiai. Jei oro filtras užsikimšęs, dėl padidėjusio neigiamo slėgio dulkių dalelės iš filtro gali patekti į variklį. Norėdami to išvengti, turite reguliariai keisti oro filtrą. Be to, galia ir sukimo momentas priklauso nuo tiekiamo oro kiekio. Tam įtakos turi ir veikiantis oro filtras.
Kaip dažnai reikia keisti oro filtrą?
Natūralu, kad net ir naudojant gerus filtrus, nuvažiavus maždaug 80 000–100 000 kilometrų, sumažėja eksploatacinės savybės. Dėl to gali sumažėti galia, padidėti sąnaudos ir išmetamųjų teršalų kiekis. Todėl pasibaigus šiam veikimo laikui turėtumėte pakeisti oro filtrą. Naudokite originalią dalį ir šiuo atveju.