PRIVATUMO POLITIKA

1. Duomenų valdytojas ir kontaktinė informacija

2. Bendrosios nuostatos ir asmens duomenų kategorijos

Nr.

Kategorija

Duomenų kategorijai priskiriamų duomenų pavyzdžiai

1.

Identifikavimo duomenys

vardas, pavardė, gimimo data, asmens kodas ir (arba) identifikavimo numeris, vairuotojo pažymėjimo numeris (bandomojo važiavimo sutartyse)

2.

Duomenys apie gyvenamąją vietą

adresas, gyvenamoji vieta

3.

Kontaktinė informacija

telefonas, el. paštas, deklaruotas adresas, gyvenamosios vietos adresas

4.

Informacija apie transporto priemonę

markė, modelis, valstybinės registracijos ir transporto priemonės identifikavimo numeris (VIN), rida, nuotraukos, informacija apie defektus (pažeidimus), savininkas, turėtojas, spalva, informacija apie remonto darbus (numeris, atlikimo terminas), draudimo sąlygos, degalų sąnaudos.

5.

Su mokėjimu susijusi informacija

sąskaitos numeris, įstaiga ir (arba) kredito įstaiga, pinigų kilmė, darbo vieta, mokėjimo valiuta

6.

Vaizdo stebėjimo būdu gauta informacija

skaitmeninis vaizdas ir susijusi informacija

7.

Informacija, kuri tvarkoma apsilankymo interneto svetainėje atveju

IP adresas, duomenys apie tinklą bei buvimo vietą ir kita informacija, kuri, turint Jūsų sutikimą, gali būti tvarkoma, kol lankotės interneto svetainėje, įskaitant gaunamą naudojant slapukus; Mes gauname informaciją apie Jūsų veiklą svetainėje ir iš kitų šaltinių, pvz., partnerių, reklamos paslaugų teikėjų

8.

Informacija, kurią tvarko socialiniai tinklai

socialinio tinklo profilis ir jame esanti informacija, kuri viešai prieinama

9.

Informacija, kurią Jūs mums pateikiate patys

jeigu susisiekiate su mumis, pavyzdžiui, kad užduotumėte klausimą, išsaugome visą svarbią informaciją, įskaitant pokalbio turinį

10.

Informacija, kuri yra tvarkoma pirkimo arba paslaugų teikimo atveju

informacija apie gautas paslaugas ir (arba) pirkimą, atsižvelgiant į pobūdį (turinį)

3. Asmens duomenų gavimo šaltiniai

Nr.

Duomenų rūšis

Pavyzdžiai

1.

Jūs asmeniškai pateikiate asmens duomenis, kad jie būtų tvarkomi, įskaitant veiksmus ir veiklą, reiškiančius sutikimą, kad jie būtų tvarkomi

Pavyzdžiui, lankydamiesi Mūsų interneto svetainėje ir (arba) naudodamiesi siūlomomis priemonėmis (programomis mobiliesiems prietaisams), užduodami klausimus arba kitaip bendraudami su Mumis, pavyzdžiui, rašydami Mūsų darbuotojų el. pašto adresais, arba kitaip naudodamiesi mūsų paslaugomis, įskaitant tiesiogiai Mūsų biure  ar naudodamiesi automobilyje įrengtomis sistemomis  

2.

Duomenis Mes paimame iš viešai skelbiamos informacijos

Pavyzdžiui, peržiūrėję viešai prieinamus registrus, paprašę informacijos iš šių registrų valdytojų – valdžios institucijų arba naudodami laisvai prieinamą informaciją iš įvairių šaltinių

3.

Tam tikrais atvejais Mes asmens duomenis taip pat galime gauti iš kitų subjektų, pavyzdžiui, kitų juridinių arba fizinių asmenų, taip pat iš valdžios institucijų, įskaitant teismus ir teisėsaugos institucijas.

Pavyzdžiui, jeigu paslaugos teikimas yra susijęs su draudžiamuoju įvykiu arba jeigu, norėdami gauti Mūsų paslaugą, Jūs pasitelkėte trečiąją šalį, pavyzdžiui, kredito įstaigą; taip pat panašiu būdu Mes galime gauti asmens duomenis iš kitų bendrovių arba susijusių šalių, kad galėtume teikti Jums paslaugas

4. Asmens duomenų tvarkymo tikslai

Nr.

Tikslas

Pavyzdžiai

1.

Paslaugų teikimas ir prekių pardavimas:

 

·       kliento identifikavimas;

·       sutarties parengimas ir sudarymas;

·       prekių tiekimas ir paslaugų teikimas (sutartinių įsipareigojimų vykdymas);

·       naujų prekių ir paslaugų kūrimas;

·       prekių ir paslaugų reklamavimas ir platinimas arba komerciniai tikslai;

·       klientų aptarnavimas;

·       skundų arba pretenzijų nagrinėjimas;

·       klientų išlaikymas, lojalumo skatinimas, pasitenkinimo nustatymas;

·       atsiskaitymų administravimas;

·       atsiskaitymų administravimas;

·       interneto svetainių ir programų mobiliesiems prietaisams palaikymas ir veikimo gerinimas;

·       rinkodaros veikla, įskaitant komercinių pranešimų siuntimą

2.

Verslo planavimas ir analizė

·       komercinės veiklos užtikrinimas

3.

Klientų saugumas, bendrovės turto apsauga

·       informacijos saugumas

·       informacijos sistemų saugumas

·       darbuotojų saugumas

·       turto saugumas

4.

Kiti specifiniai tikslai, kuriems dažniausiai reikia gauti Kliento sutikimą arba atsisakymą gauti paslaugas

·       pavyzdžiui, komercinių pranešimų siuntimas arba slapukų įdiegimas

5. Teisinis pagrindas

Nr.

Teisinis pagrindas

Paaiškinimas

1.

Sutarties sudarymas ir vykdymas

·       duomenų tvarkymas, kuris atliekamas, kad būtų galima vykdyti veiklą prieš sudarant sutartį, sudaryti Mūsų ir Jūsų sutartį, taip pat šią sutartį įvykdyti;

2.

Norminių aktų nuostatų laikymasis

·       duomenų tvarkymas, kuris atliekamas vykdant įvairiais norminiais aktais nustatytus ir Mums privalomus vykdyti teisinius įsipareigojimus

3.

Teisėti interesai

·       vykdyti komercinę veiklą;

·       patikrinti Kliento tapatybę prieš jam įsigyjant tam tikras prekes arba paslaugas;

·       užtikrinti sutarties įsipareigojimų vykdymą;

·       išsaugoti Kliento prašymus ir pranešimus, susijusius su prekių pirkimu ir paslaugų teikimu;

·       išduoti ir administruoti klientų lojalumo korteles;

·       vykdyti Klientų pritraukimo ir (arba) išlaikymo veiklą;

·       segmentuoti klientų duomenų bazę, kad paslaugos būtų teikiamos efektyviau;

·       kurti ir tobulinti prekes ir paslaugas;

·       reklamuoti savo prekes ir paslaugas siunčiant komercinius pranešimus;

·       siųsti ataskaitas apie sutarties vykdymo eigą ir įvykius, kurie daro įtaką sutarties vykdymui, taip pat atlikti Klientų apklausas apie prekes ir paslaugas ir susijusią patirtį;

·       užkirsti kelią sukčiavimui bendrovės atžvilgiu;

·       užtikrinti korporatyvinį valdymą, finansų ir verslo apskaitą bei analizę;

·       užtikrinti efektyvius bendrovės valdymo procesus;

·       užtikrinti ir pagerinti paslaugų kokybę;

·       administruoti mokėjimus;

·       naudoti vaizdo stebėjimo priemones, užtikrinant verslo, asmenų, turto saugumą;

·       informuoti visuomenę apie savo veiklą

4.

Jūsų sutikimas

·       duomenų tvarkymas, atliekamas remiantis Jūsų sutikimu, kurį išreiškėte aktyviais veiksmais, įskaitant kreipimąsi į mus ir Jūsų asmens duomenų pateikimą arba kitus aktyvius veiksmus*

 

* Klientas sutikimą, kuris yra teisinis pagrindas duomenų tvarkymui (pavyzdžiui, kad būtų siunčiami komerciniai pranešimai, atliekama asmens duomenų analizė, išduodama lojalumo kortelė), turi pateikti raštu tiesiogiai, Mūsų interneto svetainėje naudodamasis programomis mobiliesiems prietaisams arba kitomis priemonėmis, kuriomis organizuojame rinkodaros veiklą;

 

Klientas turi teisę bet kuriuo metu atšaukti sutikimą tvarkyti duomenis tokiu pat būdu, kokiu buvo duotas. Tokiu atveju tolesnis duomenų tvarkymas, pagrįstas išankstiniu sutikimu, duotu konkrečiam tikslui, nebebus atliekamas. Sutikimo atšaukimas neturi įtakos duomenų tvarkymui, atliktam tuo metu, kai galiojo Kliento sutikimas. Sutikimo atšaukimas negali nutraukti duomenų tvarkymo, kuris atliekamas remiantis kitu teisiniu pagrindu.

5.

Fizinių asmenų gyvybiškai svarbių interesų apsauga

·       duomenų tvarkymas, atliekamas išimtiniais atvejais, siekiant apsaugoti gyvybiškai svarbius duomenų subjekto arba kito fizinio asmens interesus

6. Asmens duomenų tvarkymas vykdant tiesioginę rinkodarą

7. Asmens duomenų tvarkymo saugumas ir apsauga

8. Automatizuotas sprendimų priėmimas

9. Asmens duomenų gavėjų kategorijos ir perdavimas

10. Duomenų perdavimas trečiosioms šalims

11. Saugojimo laikotarpis

Nr.

Rūšis

Terminas

1.

Informacija apie pirkimą

 

Mes saugome informaciją apie Jūsų įsigytus naujus ar naudotus automobilius arba lankymąsi mūsų autoservise 5 metus, jeigu teisės aktais nenustatyta kitaip.

2.

Kontaktinė informacija ir kontaktinė informacija, gauta naudojant rinkodaros priemones:

6 mėnesius

3.

Mūsų komunikacija

2 metai arba tol, kol palaikomas ryšys su klientu.

4.

Informacija, kurią mes gauname Jums naudojant automobilius „Volkswagen“ ir „Audi“

3 mėnesiai

5.

Dalyvavimas klientų pasitenkinimo apklausose

Peržiūrėkite informaciją apie kiekvieną konkrečią apklausą (CEM sistemoje) prieš užpildydami anketą.

6.

Informacija iš rinkodaros apklausų, kurią sutinkate pateikti neanonimiškai

Peržiūrėkite informaciją apie kiekvieną konkrečią apklausą prieš užpildydami anketą.

7.

Degalų sąnaudų duomenys

Saugoma, kol perduodama gamintojui.

 

12. Jūsų, kaip Kliento, teisės

13. Baigiamosios nuostatos