Variklis
90
Nm
Nuvažiuojamas atstumas (maks.)*
150
km
Akumuliatorius
720
Wh
Dviračio stiprioji pusė – važiavimas nuo kalno. Pasikliaukite aukštos kokybės komponentais – ypač tada, kai važiuoti sunkiau.
Sportiškas ir preciziškas dizainas, pasižymintis ypač atletiškomis charakteristikomis. Unikalių „e-tron“ spalvų ir dizaino.
Elektros galia, kai tik jos prireikia. Nuotykių turėsite dar daugiau.
Nuokalnėms pritaikyta geometrija neribotam vairavimo malonumui.
Dviračio stiprioji pusė – važiavimas nuo kalno. Pasikliaukite aukštos kokybės komponentais – ypač tada, kai važiuoti sunkiau.
Sportiškas ir preciziškas dizainas, pasižymintis ypač atletiškomis charakteristikomis. Unikalių „e-tron“ spalvų ir dizaino.
Dviračio balnakotis su vairo nuotolinio valdymo pulteliu palengvina perjungimą iš važiavimo įkalne į važiavimą nuokalne.
„Brose S-MAG“ 36 voltų 250 W, 90 Nm variklis užtikrina galingą, greitą ir švelnų judėjimą beveik bet kokiu paviršiumi ar vietove. Momentinė galia leidžia geriau pradėti važiuoti stačiose įkalnėse. Nors variklis veikia ypač tyliai, beveik nekeldamas vibracijos, jis suteikia reikiamą papildomą galią – didžiausias sukimo momentas siekia 90 Nm.
Elektrinį našumą užtikrina „Fantic“ ličio 36 V, 720 Wh akumuliatorius.
Išskirtiniai „Öhlins“ komponentai: RXF D-38 dviejų kamerų pakabos šakė su 180 mm eiga ir TTX 22M amortizatoriumi.
Aukštos klasės IN.CA. S 2.0 stabdžių sistema su 220 mm priekiniu disku ir 200 mm galiniu disku.
Dviračio balnakotis su vairo nuotolinio valdymo pulteliu palengvina perjungimą iš važiavimo įkalne į važiavimą nuokalne.
„Brose S-MAG“ 36 voltų 250 W, 90 Nm variklis užtikrina galingą, greitą ir švelnų judėjimą beveik bet kokiu paviršiumi ar vietove. Momentinė galia leidžia geriau pradėti važiuoti stačiose įkalnėse. Nors variklis veikia ypač tyliai, beveik nekeldamas vibracijos, jis suteikia reikiamą papildomą galią – didžiausias sukimo momentas siekia 90 Nm.
„Mullet MX“ dizainas (29" ir 27,5" padangos). Palyginti su 29" arba 27,5" dydžio padangomis, geresnės priekinio rato apsisukimo savybės derinamos su judresnėmis galinio rato važiavimo savybėmis. Ši koncepcija žinoma iš motokroso lenktynių.
„Audi“ sukurtas ir Paryžiaus-Dakaro ralyje naudoto „Audi RS Q e-tron¹“ lenktyninio automobilio įkvėptas „Audi“ elektrinis kalnų dviratis sujungia unikalią išvaizdą ir „Audi“ būdingas eksploatacines savybes.
¹ Šis automobilis yra Dakaro ralio automobilis, kuris nėra gaminamas kaip serijinis modelis.
Nuo dviračių turizmo iki enduro – dėl į lenktynes orientuotų charakteristikų ir tvirtos konstrukcijos dviratis įveikia dinamiškus iššūkius. Dėl enduro rėmo geometrijos galima atsipalaiduoti ir patogiai važiuoti, kad galėtumėte susikaupti ir įveikti įvairias kliūtis. Rėmas pagamintas iš aliuminio ir anglies komponentų, todėl dviratis yra atsparus smūgiams ir lengvas.
„Mullet MX“ dizainas (29" ir 27,5" padangos). Palyginti su 29" arba 27,5" dydžio padangomis, geresnės priekinio rato apsisukimo savybės derinamos su judresnėmis galinio rato važiavimo savybėmis. Ši koncepcija žinoma iš motokroso lenktynių.
„Audi“ sukurtas ir Paryžiaus-Dakaro ralyje naudoto „Audi RS Q e-tron¹“ lenktyninio automobilio įkvėptas „Audi“ elektrinis kalnų dviratis sujungia unikalią išvaizdą ir „Audi“ būdingas eksploatacines savybes.
¹ Šis automobilis yra Dakaro ralio automobilis, kuris nėra gaminamas kaip serijinis modelis.
Keturi pagalbos lygiai – nuo „eco“ iki „boost“ – ir ėjimo atrama stačioms įkalnėms suteikia reikiamos galios beveik bet kokioje vietovėje.
Kelionės metu taip pat gali būti rodoma įvairi informacija apie kelionę. Tad abi rankas galėsite laikyti ant vairo.
Akumuliatoriaus įkrovos lygis rodomas ekrane penkiais segmentais, kurių kiekvienas atitinka maždaug 20 % akumuliatoriaus talpos. Tad žinosite, kada reikia įkrauti akumuliatorių.
Keturi pagalbos lygiai – nuo „eco“ iki „boost“ – ir ėjimo atrama stačioms įkalnėms suteikia reikiamos galios beveik bet kokioje vietovėje.
Kelionės metu taip pat gali būti rodoma įvairi informacija apie kelionę. Tad abi rankas galėsite laikyti ant vairo.
© 2023 AUDI AG. Visos teisės saugomos