Dakaro ralis yra sunkiausias maratono tipo
ralis pasaulyje, kuriame „Audi“ aktyviai dalyvauja nuo 2021 m. Vizija: su „Audi
RS Q e-tron“ toliau nuosekliai elektrifikuoti lenktynes. Taigi logiška, kad
naujasis specialus modelis, kurį „Audi“ skiria Dakaro raliui, yra visiškai
elektrinis.
„Audi Q8 e-tron edition Dakar“ sukurtas taip,
kad būtų geriau valdomas ant slidžios dangos, pavyzdžiui, žvyro ar sniego.
Todėl jame sumontuotos visureigio padangos, užtikrinančios didelį atsparumą
bekelei. Be to, padangos užtikrina geresnį sukibimą ir optimizuoja važiavimo
pradžią, stabdymą ir krypties valdymą ant tokių paviršių kaip žvyras ir
sniegas. Be to, jos „Audi Q8 e-tron edition Dakar“ prošvaisą, palyginti su
baziniu modeliu, padidina 65 milimetrais. Įkalnės kampas yra 19 laipsnių, o brastos
gylis – 300 mm. Kartu su 21 laipsnio priekiniu įvažiavimo kampu, kuris nurodo
didžiausią nuolydį, kuriuo transporto priemonė gali įvažiuoti nuo lygaus
paviršiaus, kėbulo dalims neliečiant žemės, ir 28 laipsnių galiniu įvažiavimo
kampu, tai reiškia, kad elektrinis visureigis yra visiškai pasirengęs lengvai
įveikti reljefą.
Įprastai specialųjį modelį galima užsisakyti „Siam
Beige Metallic“, „Mythos Black Metallic“ ir „Magnet Grey“ spalvų. Kaip duoklę „Audi
RS Q e-tron“ jį taip pat galima įsigyti su unikaliu apklijavimu. Tokių šio
modelio automobilių yra tik 99, o tai rodo numeracija ant D statramsčio.