„Audi Q8 e-tron edition Dakar“: duoklė legendai > „Audi Sport“ > Audi Lietuva | Audi.lt
Audi Lietuva | Audi.lt „Audi Sport“
„Audi Q8 e-tron edition Dakar“: duoklė legendai

„Audi Q8 e-tron edition Dakar“: duoklė legendai

Specialiuoju „Audi Q8 e-tron edition Dakar“ modeliu „Audi“ pabrėžia savo ryšį su legendiniu Dakaro raliu ir pristato įspūdingą visiškai elektrinį visureigį, kuris daro įspūdį ir bekelėje, ir gatvėje.

Tekstas: AUDI AG – nuotr.: AUDI AG Skaitymo laikas: 8 min.

Čia pavaizduotas automobilis yra Dakaro ralio automobilis, kuris nėra gaminamas kaip serijinis modelis.

Lateral front view of the Audi Q8 e-tron edition Dakar.

Dakaro ralis yra sunkiausias maratono tipo ralis pasaulyje, kuriame „Audi“ aktyviai dalyvauja nuo 2021 m. Vizija: su „Audi RS Q e-tron“ toliau nuosekliai elektrifikuoti lenktynes. Taigi logiška, kad naujasis specialus modelis, kurį „Audi“ skiria Dakaro raliui, yra visiškai elektrinis.

„Audi Q8 e-tron edition Dakar“ sukurtas taip, kad būtų geriau valdomas ant slidžios dangos, pavyzdžiui, žvyro ar sniego. Todėl jame sumontuotos visureigio padangos, užtikrinančios didelį atsparumą bekelei. Be to, padangos užtikrina geresnį sukibimą ir optimizuoja važiavimo pradžią, stabdymą ir krypties valdymą ant tokių paviršių kaip žvyras ir sniegas. Be to, jos „Audi Q8 e-tron edition Dakar“ prošvaisą, palyginti su baziniu modeliu, padidina 65 milimetrais. Įkalnės kampas yra 19 laipsnių, o brastos gylis – 300 mm. Kartu su 21 laipsnio priekiniu įvažiavimo kampu, kuris nurodo didžiausią nuolydį, kuriuo transporto priemonė gali įvažiuoti nuo lygaus paviršiaus, kėbulo dalims neliečiant žemės, ir 28 laipsnių galiniu įvažiavimo kampu, tai reiškia, kad elektrinis visureigis yra visiškai pasirengęs lengvai įveikti reljefą.

Įprastai specialųjį modelį galima užsisakyti „Siam Beige Metallic“, „Mythos Black Metallic“ ir „Magnet Grey“ spalvų. Kaip duoklę „Audi RS Q e-tron“ jį taip pat galima įsigyti su unikaliu apklijavimu. Tokių šio modelio automobilių yra tik 99, o tai rodo numeracija ant D statramsčio.


Pagrindiniai „Audi Q8 e-tron Edition Dakar“ bekelės duomenys

Prošvaisa

220

mm

Prošvaisa – tai didžiausias atstumas tarp žemiausio automobilio kėbulo apatinės dalies taško ir kelio paviršiaus.

Brastos gylis

300

mm

Brastos gylis rodo, kokio gylio vandens telkinį transporto priemonė gali pervažiuoti be vandens patekimo į variklio skyrių.

Įkalnės kampas

19

Laipsnių

Įkalnės kampas apibūdina galimybę važiuoti per tam tikru kampu esančią rampą, transporto priemonės kėbulo apačia neliečiant rampos krašto.

Front view of the Audi Q8 e-tron edition Dakar.
Close-up of the front axle and lateral front of the Audi Q8 e-tron edition Dakar{ft_audi-q8-e-tron-edition-dakar}.

Pagrindiniai „Audi Q8 e-tron Edition Dakar“ eksploataciniai duomenys

Galia

300

kW

iš standartinės „quattro“ pavaros su dviem varikliais, veikiančiais „boost“ režimu.

Dinamika

5.9

s

Nuo 0 iki 100 km/val.

Ištvermė

106

kWh

po kėbulu sumontuoto akumuliatoriaus talpa (neto). Nuvažiuojamas atstumas pagal WLTP siekia apie 450 km.

„Audi Q8 e-tron edition Dakar“ sukurtas „Audi Q8 Advanced 55 e-tron quattro“ pagrindu. Akumuliatoriaus talpa yra 106 kWh neto (bruto 114 kWh), o „quattro“ pavaros galia su dviem varikliais, įjungus „boost“ režimą, siekia 300 kW, didžiausias sukimo momentas – 664 Nm. Tai leidžia nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,9 sekundės. Maksimalus greitis ribojamas iki 200 km/val. 

Specialiame modelyje standartiškai siūlomi LED matricos priekiniai ir galiniai žibintai, kurie leidžia kelią apšviesti tiksliai ir ryškiai. Standartinėje įrangoje taip pat numatytas galinio stiklo, taip pat galinių durelių ir šoninių langų tamsinimas, užtikrinantis apsaugą nuo saulės. 

S linijos interjeras dabar yra standartinėje įrangoje: be kita ko, čia yra labai gerai profiliuotos sportinės sėdynės, aptrauktos mikropluošto medžiaga „Dinamica“ ir sintetine oda. Pasirinktinai galima įsigyti raudonos spalvos „Audi Sport“ dygsnių paketą su kontrastingos spalvos dygsniais ant sportinių sėdynių, vairo, kelių pagalvėlės ir durų porankių. Diržai taip pat apdailinti raudonu apvadu, kad atitiktų sportinę atmosferą. 

Papildomai pasirenkamas aplinkos apšvietimo paketas „Ambient Lighting Package plus“ su šešiais iš anksto nustatytais spalvų profiliais gali pakelti interjero lygį. Pasitelkęs plataus kontūro žibintus ir iki 30 spalvų, jis tiksliai atkartoja pagrindines interjero linijas. Taip pat galima užsisakyti keturių zonų automatinę klimato kontrolės sistemą kaip alternatyvą standartinei dviejų zonų automatinei klimato kontrolei. Naudojant pasirenkamą antrąjį aukštos įtampos šildytuvą pastebimai padidėja šildymo galia. Dėl to automobilio salonas greičiau įšyla, o papildomas akumuliatoriaus šildymas užtikrina, kad jis būtų paruoštas įkrauti net esant labai žemai temperatūrai.


 
Side view of the Audi Q8 e-tron edition Dakar.

„Mythos Black Metallic“ kėbulo spalvos pagrindu pagamintas „Audi Q8 e-tron edition Dakar“, kurio tiražas ribotas iki 99 automobilių, padengtas unikaliu apmušalu, kurį įkvėpė „Audi RS Q e-tron“ Dakaro ralio lenktyninis automobilis.

Papildomai užsakoma „Bang & Olufsen Premium“ garso sistema su 3D garsu suteikia elektriniam visureigiui papildomą aukščiausios klasės akustiką. Ji valdo 16 garsiakalbių su 705 vatų galia. Virtualūs išoriniai veidrodėliai su kameromis, kuriuos taip pat galima įsigyti papildomai, 15 cm sumažina bendrąjį plotį ir pagerina pasipriešinimo koeficientą. Be to, virtualūs veidrodėliai užtikrina aiškesnį vaizdą nei įprasti veidrodėliai dulkėtoje ar šlapioje bekelėje.

Praktinės „Audi Q8 e-tron Edition Dakar“ įrangos detalės taip pat primena legendinio dykumų ralio vaizdus: šis specialus modelis standartiškai komplektuojamas su stogo bagažine, kurioje galima vežti įvairius daiktus, sveriančius iki 40 kilogramų. Standartinėje komplektacijoje taip pat yra krepšys stogo bagažinei ir diržai aksesuarams tvirtinti bei daiktadėžės ir bagažo skyriaus paketas.


2024 m. Dakaro ralis

Dakaro ralyje „Audi“ dalyvavo trečią kartą. Trijų dalyvaujančių „Audi“ komandų ir „Audi RS Q e-tron“ laukė daugiau nei 7 000 kilometrų. 2024 m. sausio 5 d. viskas prasidėjo trumpu prologu Alula mieste, o sausio 6 d. iš čia startavo pirmasis iš 12 etapų. Po 14 dienų varžybų (įskaitant poilsio dieną) ralis baigėsi sausio 19 d. Yanbu prie Raudonosios jūros.

 
View of the interior of the Audi Q8 e-tron edition Dakar.
The rear and D-pillar of the Audi Q8 e-tron edition Dakar.
 
The Audi Q8 e-tron edition Dakar in front of a building.

Audi Q8 e-tron

Visiškai elektrinio „Audi Q8 e-tron“ skiriamieji bruožai – emocionalus dizainas ir elektrifikuotos technologijos. Dakarui skirtas modelis į šį mišinį įmaišo didelę dozę nuotykių ir bekelės potencialo – be jokių kompromisų kasdieniame gyvenime. Sužinokite, kaip „Audi Q8 e-tron edition Dakar“ sujungia dizainą, technologijas ir nuotykius.