Kaip taip?
Na, iš pradžių buvo šiek tiek baugu, nes jis
labai skyrėsi nuo visko, ką buvau vairavusi anksčiau. Tiesiog žinojau, kad bus
labai smagu šį futuristinį automobilį išvaryti į tuos kelius, kurie turi tiek
daug istorijos, ypač ralio vairavimo srityje. Aštrūs, sudėtingi posūkiai ir
galimybė suvaldyti automobilį šiuose posūkiuose bei pagreitėti tiesiojoje - tai
tikrai puiki vairavimo patirtis. Elektrifikacija leidžia akimirksniu pasiekti
sukimo momentą ir galią vos prisilietus prie vairo, todėl lengviau pasukti automobilį
ir panaudoti galią, kad padarytumėte, tarkime, spurgų formas.
Ar šie unikalūs lenktynių aspektai yra jūsų
aistros automobilių sportui varomoji jėga?
Labai myliu automobilių sportą, pirmiausia dėl
to, kad užaugau jo apsuptyje - mano tėtis dalyvaudavo ralio ir ralio-kroso
varžybose. Tai visada buvo neatsiejama mano gyvenimo dalis, o pasirinkimas
siekti karjeros automobilių sporte buvo vienas geriausių mano sprendimų.
Tiesiog jaučiuosi neįtikėtinai laiminga, kad galiu lenktyniauti automobiliais
ir važiuoti ralio varžybose.
Kalbant apie jūsų jauną ralio lenktynininkės
karjerą, kaip Michèle Mouton paveikė jūsų mąstyseną ir požiūrį į automobilių
sportą?
Jos įtakos iki galo nesuvokiau, kol
neįsigilinau į ralio lenktynes. Michèle Mouton istorija mane sužavėjo, nes
įžvelgiau daug panašumų tarp mūsų, ypač anksti pradedant karjerą. Ji niekada
nelaikė savęs moterimi automobilių sporte, ji buvo tiesiog dar viena
lenktynininkė. Labai pritariu tokiam mąstymui. Mano tikslas nėra būti geriausia
moterimi ar mergina savo automobilių sporto srityje. Esu čia tam, kad būčiau
geriausia.