Dar daugiau – virtualus valdymas yra išmanus
ir juda link naudotojo. Kol jis tiesiog žvalgosi aplinkui, nieko neįvyks.
Naudotojo sąsajos elementai, leidžiantys atlikti įvairias operacijas, lieka
neaktyvūs. Tačiau kai tik naudotojas nukreipia akis į vieną iš šių elementų,
taip parodydamas susidomėjimą, sistema pateikia išsamesnę informaciją ir
perkelia elementą link naudotojo, kur jį galima valdyti gestais. Štai pavyzdys:
vadinamasis „Audi dimensions anchor point“, esantis „Audi activesphere“
koncepcijos durelėse, yra fizinis elementas. Kai į jį nukreipiate akis, sistema
užregistruoja jūsų susidomėjimą ir tada parodo, pavyzdžiui, dabartinę salono
temperatūrą. Kai į jį sutelksite dėmesį ilgiau, jis taps interaktyvus:
Naudotojo sąsajos elementas juda link naudotojo ir gali būti valdomas
virtualiai. Kai baigsite, po kelių sekundžių jis išnyks. Taip pat galite ranka
perbraukti turinį tolyn ir taip grąžinti vartotojo sąsajos elementą į miego
režimą. Taigi ne tik fiziniai elementai yra siejami su virtualiu 3D turiniu,
bet ir intelektuali, kontekstu pagrįsta naudotojo sąsaja, kuri lanksčiai rodoma
ir kurią galima sklandžiai ir patogiai valdyti. „Audi dimensions“ orientuojasi
į naudotojus ir supranta jų poreikius.
Sėdint priekinėje kairėje „Audi activesphere“
koncepcijos sėdynėje, vairas yra įtraukiamas į nematomą padėtį. Jei vairuotojas
nori perimti valdymą, vairas pasisuka iš nematomos padėties, o naudotojo
sąsajos turinys prisitaiko prie rankinio vairavimo režimo. Christina: „Net ir su
navigacija, norėdami patekti į naudojimo būseną ne tik spustelite piktogramą,
bet galite sąveikauti su trimačiu navigacijos žemėlapiu. Skirtingiems
informacijos lygiams skirti skirtingi sluoksniai, kurie palaipsniui kaupiasi
priklausomai nuo to, kas jus domina.“
Pavyzdžiui, išlipę iš automobilio ir išvykę
tyrinėti gamtos kalnų dviračiu ar slidėmis, norite ir toliau nešioti akinius,
kad būtų rodoma aktuali informacija, pavyzdžiui, takų susijungimai, šlaitų
nuolydžiai ar įspėjimai apie ribotą matomumą.
Janas: „Mes ne tik užtikriname, kad dabar
pirmą kartą tokią technologiją galėsite naudoti sąveikai su transporto priemone
ir jos funkcijoms valdyti, mes neapsiribojame vien tuo. Ši transporto priemonė
yra skaitmeninė mišrios realybės platforma, kuri yra ruošiama tam, ką tikimės
pamatyti ateityje: Įlipu į automobilį ir man savaime suprantama, kad jį
valdysiu naudodamas MR akinius. Išlipu iš automobilio ir imuosi veiklos,
pavyzdžiui, slidinėjimo ar važinėjimo kalnų dviračiais, kur akiniai taip pat
padės. Automobilis yra mano palydovas, užtikrinantis
šią sklandžią patirtį.“ Ateities automobilis yra įtrauktas į ekosistemą,
praturtinančią realųjį pasaulį kontekstu papildytu virtualiu turiniu.