Pristatydama „Q6 e-tron“ gamą, „Audi“ pristato pirmąjį serijinės gamybos automobilį, sukurtą naudojant „Premium Platform Electric“ (PPE) – naujai sukurtą platformą, skirtą specialiai elektromobiliams. Bendradarbiaujant su „Porsche“ sukurtos PPE platformos techniniai komponentai pritaikyti konkretiems elektromobilių reikalavimams ir išdėstyti pagal funkcinius aspektus, todėl galima optimaliai išnaudoti elektromobilio privalumus, susijusius su automobilio geometrija, turima erdve ir svorio paskirstymu.
PPE taip pat yra vietos visiškai naujai sukurtam aukštos įtampos akumuliatoriui. Abiejų modelių – „Audi Q6 e-tron quattro“ ir „Audi SQ6 e-tron“ – baterijos bendra talpa yra 100 kWh (grynoji 94,9 kWh). Ją sudaro tik 12 modulių, kuriuose iš viso yra 180 elementų. Kiekviename modulyje yra 15 nuosekliai sujungtų elementų. Palyginimui: „Audi Q8 e-tron“ akumuliatorių sudaro 36 moduliai ir 432 elementai.
Mažesnis modulių skaičius reiškia, kad akumuliatoriui reikia mažiau montavimo vietos, jis yra lengvesnis ir gali būti geriau integruotas į transporto priemonės konstrukciją ir aušinimo sistemą. Į akumuliatoriaus korpusą integruota aušinimo plokštė taip pat užtikrina tolygų šilumos perdavimą, taigi ir beveik optimalias akumuliatoriaus sąlygas. „Audi Q6 e-tron“ apsauginiai šoniniai slenksčiai pritvirtinti ne prie akumuliatoriaus, o prie kėbulo, taip užtikrinant papildomą stabilumą. Apsauga po grindimis iš pluoštinės kompozitinės medžiagos taip pat yra nauja. Ši konstrukcija sumažina svorį, apsaugo ličio jonų akumuliatorių nuo pažeidimų ir pagerina akumuliatoriaus šiluminę izoliaciją. Tai reiškia, kad „Audi Q6 e-tron“ aukštos įtampos akumuliatorius gali efektyviau atvėsti arba įšilti.
Ličio jonų akumuliatoriaus, kurio bendra bruto talpa yra 100 kWh (94,9 neto), bendras nuvažiuojamas atstumas siekia iki 625 kilometrų. Dėl 800 voltų technologijos ir didžiausios 270 kW įkrovimo galios „Audi Q6 e-tron“ leidžia neužtrukti įkrovimo stotelėse. Taigi, atitinkamose įkrovimo vietose (HPC) elektros daugiau nei 255 kilometrų atstumui galima įkrauti per dešimt minučių. Įkrovimo būseną (SoC) nuo 10 iki 80 proc. galima padidinti per maždaug 21 minutę.
Pirmą kartą „Audi“ modelyje taip pat įdiegta nauja elektroninė architektūra E 1.2, kuri buvo sukurta kartu su CARIAD, „Volkswagen“ grupės programinės įrangos gamintoju. Pavadinimas E reiškia „end-to-end“ elektroninę architektūrą. Standartizuota elektroninės architektūros sistema, pagrįsta nauja domeno kompiuterio struktūra su penkiais didelio našumo kompiuteriais, valdo visas transporto priemonės funkcijas – nuo informacijos ir pramogų bei vairavimo funkcijų iki pusiau automatinio vairavimo vėlesniuose evoliucijos etapuose. E 1.2 elektroninė architektūra sudaro vientisos skaitmeninės patirties interjere pagrindą, palengvina būsimas naujoves ir yra kitas „Audi“ modelių portfelio skaitmeninimo žingsnis.