„Audi Q6 e-tron“: naujas „Vorsprung durch Technik“ etalonas

Naujasis „Audi Q6 e-tron“ nustato naujus prekės ženklo važiavimo, įkrovimo našumo, ridos ir efektyvumo standartus.

missing translation: fa.article-intro.reading-time – Tekstas: Bernd Zerelles - nuotr: Emir Haveric – 03/19/2024

Audi Q6 e-tron

Nauja elektromobilio platforma, naujas aukštos įtampos akumuliatorius, nauja elektroninė architektūra

Pristatydama „Q6 e-tron“ gamą, „Audi“ pristato pirmąjį serijinės gamybos automobilį, sukurtą naudojant „Premium Platform Electric“ (PPE) – naujai sukurtą platformą, skirtą specialiai elektromobiliams. Bendradarbiaujant su „Porsche“ sukurtos PPE platformos techniniai komponentai pritaikyti konkretiems elektromobilių reikalavimams ir išdėstyti pagal funkcinius aspektus, todėl galima optimaliai išnaudoti elektromobilio privalumus, susijusius su automobilio geometrija, turima erdve ir svorio paskirstymu.

PPE taip pat yra vietos visiškai naujai sukurtam aukštos įtampos akumuliatoriui. Abiejų modelių – „Audi Q6 e-tron quattro“ ir „Audi SQ6 e-tron“ – baterijos bendra talpa yra 100 kWh (grynoji 94,9 kWh). Ją sudaro tik 12 modulių, kuriuose iš viso yra 180 elementų. Kiekviename modulyje yra 15 nuosekliai sujungtų elementų. Palyginimui: „Audi Q8 e-tron“ akumuliatorių sudaro 36 moduliai ir 432 elementai. 

Mažesnis modulių skaičius reiškia, kad akumuliatoriui reikia mažiau montavimo vietos, jis yra lengvesnis ir gali būti geriau integruotas į transporto priemonės konstrukciją ir aušinimo sistemą. Į akumuliatoriaus korpusą integruota aušinimo plokštė taip pat užtikrina tolygų šilumos perdavimą, taigi ir beveik optimalias akumuliatoriaus sąlygas. „Audi Q6 e-tron“ apsauginiai šoniniai slenksčiai pritvirtinti ne prie akumuliatoriaus, o prie kėbulo, taip užtikrinant papildomą stabilumą. Apsauga po grindimis iš pluoštinės kompozitinės medžiagos taip pat yra nauja. Ši konstrukcija sumažina svorį, apsaugo ličio jonų akumuliatorių nuo pažeidimų ir pagerina akumuliatoriaus šiluminę izoliaciją. Tai reiškia, kad „Audi Q6 e-tron“ aukštos įtampos akumuliatorius gali efektyviau atvėsti arba įšilti.

Ličio jonų akumuliatoriaus, kurio bendra bruto talpa yra 100 kWh (94,9 neto), bendras nuvažiuojamas atstumas siekia iki 625 kilometrų. Dėl 800 voltų technologijos ir didžiausios 270 kW įkrovimo galios „Audi Q6 e-tron“ leidžia neužtrukti įkrovimo stotelėse. Taigi, atitinkamose įkrovimo vietose (HPC) elektros daugiau nei 255 kilometrų atstumui galima įkrauti per dešimt minučių. Įkrovimo būseną (SoC) nuo 10 iki 80 proc. galima padidinti per maždaug 21 minutę.

Pirmą kartą „Audi“ modelyje  taip pat įdiegta nauja elektroninė architektūra E 1.2, kuri buvo sukurta kartu su CARIAD, „Volkswagen“ grupės programinės įrangos gamintoju. Pavadinimas E reiškia „end-to-end“ elektroninę architektūrą. Standartizuota elektroninės architektūros sistema, pagrįsta nauja domeno kompiuterio struktūra su penkiais didelio našumo kompiuteriais, valdo visas transporto priemonės funkcijas – nuo informacijos ir pramogų bei vairavimo funkcijų iki pusiau automatinio vairavimo vėlesniuose evoliucijos etapuose. E 1.2 elektroninė architektūra sudaro vientisos skaitmeninės patirties interjere pagrindą, palengvina būsimas naujoves ir yra kitas „Audi“ modelių portfelio skaitmeninimo žingsnis.


Headlights

Naudodami iki aštuonių skaitmeninių šviesų parašų priekiniams žibintams, vairuotojai gali visiškai naujai individualizuoti savo „Audi Q6 e-tron“. Šviesos parašus galima pasirinkti „myAudi“ programėlėje arba automobilio MMI ekrane.

Nauja dizaino filosofija

„Audi Q6 e-tron“ PPE premjera žymi naujos kartos „Audi“ interjero dizaino pradžią. „Audi Q6 e-tron“ interjeras labiau nei bet kada anksčiau suderintas su vartotojų poreikiais. Skaitmeninė scena su „Audi“ MMI panoraminiu ekranu ir MMI keleivio ekranu užtikrina tikslias struktūras ir vizualinį aiškumą. Trimatėje didelio kontrasto interjero sąrangoje sąmoningai išdėstyti elementai iškeliami į priekį arba į foną, taip sukuriant trimatę erdvinę architektūrą, pritaikytą keleiviams tiek savo dizainu, tiek ergonomika. 

Interjere pabrėžiamas namų jaukumo jausmas. Vadinamasis „Softwrap“ minkštasis audinys tęsiasi nuo durų, per visą kabiną ir centrinę konsolę, taip sukuriant vientisą ir visa apgaubiantį jausmą. Vietos, kuriose daug dėmesio skiriama komfortui, išryškėja dėl didelių matmenų ir minkštų medžiagų, kai kurios iš jų pagamintos iš perdirbtų komponentų. Priešingai, tiksliai pažymėtos valdymo sritys, padengtos aukščiausios kokybės blizgia juoda spalva, skatina aiškumą bendraujant su automobiliu. 

Dėl naujos PPE platformos, sukurtos specialiai elektromobiliams, „Audi Q6 e-tron“ taip pat yra itin erdvus ir praktiškas. Papildoma erdvė kojoms, patogus priėjimas prie galinių sėdynių ir didelis komfortas ant vidurinės galinės sėdynės yra būdingi elektromobiliui be centrinės konsolės. Bagažinėje yra 526 litrų talpos daiktadėžė. Jei galinės sėdynės sulankstomos, krovinių skyrius padidėja iki 1529 litrų. Galines sėdynes galima sulankstyti atskirai (40:20:40). Be to, po variklio dangčiu esančioje priekinėje bagažinėje yra papildoma 64 litrų talpa – joje patogu laikyti, pavyzdžiui, mažesnius kelioninius krepšius.


Interior

„Audi SQ6 e-tron“ savybės

Galia

380

kW

gali būti laikinai suteikiama „Launch Control“ režimu.

Dinamika

4.3

s

reikia, kad „Audi SQ6 e-tron²“ įsibėgėtų nuo 0 iki 100 km/val. (naudojant "Launch Control“)

Greitis

21

min.

reikia, kad „Audi SQ6 e-tron“ įkrovos būsena (SoC) padidėtų nuo 10 iki 80 proc.

Nauja apšvietimo technologija

Su „Q6 e-tron“ „Audi“ pradeda ne tik naują skyrių elektrinio mobilumo srityje, bet ir svarbų savo DNR elementą – apšvietimo technologiją. Pasaulinė naujovė – aktyvusis skaitmeninis šviesos parašas. „Q6 e-tron“ kuria naują erą, pasižyminčią unikaliu dizainu ir estetika, kurią gali suteikti tik „Audi“. Pasirenkamo šviesų paketo dalis – skaitmeninis šviesų parašas sujungia priekinius ir galinius žibintus, suteikdamas naują, unikaliai ryškų  charakterį.

Turėdami iš viso iki aštuonių pasirenkamų skaitmeninių šviesos parašų naujai sukurtuose LED matricos dienos šviesos priekiniuose žibintuose ir skaitmeniniuose OLED galiniuose žibintuose 2.0, klientai gali pritaikyti savo „Audi Q6 e-tron“ išvaizdą kaip niekada anksčiau. Tai galima padaryti naudojantis MMI ekranu ir pirmą kartą – „myAudi“ programėle. Skaitmeninius šviesų parašus galima pridėti ir jau įsigijus automobilį.

Antrosios kartos inovatyvi skaitmeninė OLED technologija ne tik pagerina naujųjų „Audi“ modelių išvaizdą, bet ir daug kartų padidina jų funkcionalumą. Įspūdingai atrodančios skaitmeninių OLED galinių žibintų šviesos naudingos ir eismo saugumo požiūriu. Pirmą kartą skaitmeniniai OLED galiniai žibintai gali „Car-to-X“ principu tikslingai bendrauti su artimiausia aplinka. 

Palyginti su pirmąja karta, segmentų skaičius viename skaitmeniniame OLED skydelyje padidėjo nuo 6 iki 60. Iš viso „Audi Q6 e-tron“ galiniuose žibintuose naudojami šeši OLED skydeliai su 360 segmentų. Nuolatinis segmentų skaičiaus didinimas viename skaitmeniniame OLED skydelyje palengvina galinių žibintų plėtrą į ekraną, kuris dar labiau pagerins „Car-to-X“ ryšį, o kartu ir eismo saugumą.


Front view
Audi Q6 e-tron

Visiškai naujo lygio elektrinis mobilumas

Naujasis „Audi Q6 e-tron“ yra visiškai elektrinis vidutinės klasės premium segmento visureigis, pasižymintis kultiniu visureigio dizainu, įspūdingomis važiavimo ir įkrovimo savybėmis, išskirtiniu praktiškumu ir novatoriškomis technologijomis. Rinkai pristatant elektromobilį, galimi du galingumo lygiai, abiejuose – aukštos įtampos akumuliatorius, kurio bendroji talpa siekia 100 kWh (grynoji 94,9 KWh). Atraskite naująjį „Audi Q6 e-tron“ jau dabar.


Energijos sąnaudos (vidutinės): 17-19,6kWh/100 km; CO₂ emisija (vidutinė): 0 g/km; CO₂ emisijos klasė: A