Taip buvo sukurtas naujasis „Audi Q8 e-tron“
missing translation: fa.article-intro.reading-time – Tekstas: AUDI AG- Nuotr.: AUDI AG – 05/17/2023
Pateikiamos tik WLTP, o ne NEDC transporto priemonės suvartojimo ir išmetamųjų teršalų vertės.
missing translation: fa.article-intro.reading-time – Tekstas: AUDI AG- Nuotr.: AUDI AG – 05/17/2023
Pateikiamos tik WLTP, o ne NEDC transporto priemonės suvartojimo ir išmetamųjų teršalų vertės.
Naujieji visiškai elektriniai „Audi Q8 e-tron“ modeliai tęsia elektrinio pionieriaus „Audi e-tron“, kuris 2018 m. davė pradžią „Audi“ elektrinei ateičiai, sėkmės istoriją.
Naujieji visiškai elektriniai „Audi Q8 e-tron“ modeliai tęsia elektrinio pionieriaus „Audi e-tron“, kuris 2018 m. davė pradžią „Audi“ elektrinei ateičiai, sėkmės istoriją.
Kai 2018 m. buvo pradėti gaminti pirmieji visiškai elektriniai „Audi“ automobiliai „Audi e-tron“ ir „Audi e-tron Sportback“, tai buvo naujos eros pradžia „Audi“ gamykloje Vengrijoje, Dėro mieste. Čia buvo gaminami elektros varikliai ir vėliau pristatomi į Briuselį, kuriame buvo gaminami „Audi e-tron“. Tas pats pasakytina ir apie „Audi e-tron“ įpėdinį – naująjį „Audi Q8 e-tron“.
Nuo 2018 m. „Audi Hungary“ tapo „Audi Group“ elektros variklių gamybos centru, o šio proceso metu gamykla ne tik atitiko technologinius standartus, bet ir tapo pavyzdžiu tvarumo požiūriu. Dėl geoterminės jėgainės, didžiausios Europoje stogo fotovoltinės sistemos ir kitų priemonių, pavyzdžiui, biodujų sertifikatų pirkimo, „Audi Hungary“ tapo neutrali anglies dioksido atžvilgiu. Ekologiška naujųjų „Audi Q8 e-tron“ modelių variklių gamyba – tai svarus indėlis užtikrinant klientus, kad pagamintos transporto priemonės taip pat bus neutralios anglies dioksido atžvilgiu. Tačiau reikia atsižvelgti ne tik į elektros variklių gamybą. Vežimas į Briuselį taip pat turi įtakos anglies dioksido išmetimui į aplinką.
Kelias į anglies dioksido neišskiriančią gamybą prasideda dar prieš siuntų išvežimą iš Dėro gamyklos į Briuselį. Didžiausioje pasaulyje variklių gamykloje 97 proc. iš maždaug 5 000 komponentų pristatoma ir laikoma daugkartinio naudojimo pakuotėse ir specialiose pakavimo medžiagose, kad būtų taupomi transportavimo metu naudojami ištekliai. Be to, daugiau kaip 99 proc. „Audi Hungary“ gamykloje susidarančių atliekų yra perdirbama. Variklių gabenimui į Belgiją „Audi“ naudoja ekologišką geležinkelių transportą, vadinamuosius „žaliuosius traukinius“, kuriuos aptarnauja „DB Cargo“ ir kurių anglies dvideginio emisija yra neutrali arba kurių balansas yra neutralus. Kai traukiniai važiuoja per Austriją, „DBeco plus“ dėka jiems tiekiama 100 proc. ekologiška elektros energija iš atsinaujinančių energijos šaltinių. Kadangi šio produkto nėra Vengrijoje ir Belgijoje, „Audi“ šiose šalyse naudoja „DBeco neutral“. Naudojant šį produktą, transportui sunaudojama elektros energija kompensuojama klimato sertifikatais, taip sumažinant kitur išmetamo anglies dioksido kiekį ir taip užtikrinant anglies dioksido neutralumą aplinkosauginiame balanse tiek gaminant, tiek transportuojant elektrinius variklius iš Dėro į Briuselį.
m²
ant dviejų „Audi Hungary“ logistikos centrų stogų.
t
anglies dioksido per metus, kuris susidarytų naudojant iškastinio kuro elektrines.
%
energijos gaunama iš atsinaujinančių šaltinių.
Briuselio gamykloje naudojami įvairūs anglies dioksido išmetimo mažinimo būdai, ji buvo sertifikuota kaip pirmoji pasaulyje anglies dioksido išmetimo požiūriu neutrali didelio masto „premium“ segmento automobilių gamybos įmonė. „Audi Brussels“ šį tikslą pasiekė naudodama atsinaujinančiąją energiją ir remdamasi trimis pagrindiniais ramsčiais. Iš pradžių 2012 m. „Audi“ perėjo prie ekologiškos elektros energijos. Šiuo tikslu gamyklos teritorijoje buvo įrengta viena didžiausių regione fotovoltinių sistemų. Dabar ji užima 107 000 kvadratinių metrų plotą ir per metus pagamina apie 9 000 megavatvalandžių elektros energijos. Antra, šiluma į objektą (pvz., sales, biurus ir kt.) tiekiama naudojant atsinaujinančiąją energiją, padengiamą sertifikatais už biodujas. Šilumai tiekti reikalingas vanduo šildomas dujomis, už kurias kompensuojama biodujų sertifikatais. Už kiekvieną suvartotą dujų megavatvalandę įsigyjamas vienos megavatvalandės biodujų kilmės sertifikatas. Šiuo metu biodujos tiekiamos iš Prancūzijos.
Taigi, 100 proc. Briuselio gamykloje reikalingos energijos poreikio tenkinama iš atsinaujinančių energijos šaltinių. Briuselio gamykla kompensuoja apie 5 proc. techniškai neišvengiamo anglies dioksido išmetimo, naudodama vadinamuosius anglies kreditų projektus kaip trečiąją priemonę.
Kadangi į Briuselio gamyklą kasdien traukiniais ir sunkvežimiais atvyksta daugiau kaip 4 000 įvairių dalių ir komponentų iš daugiau kaip 500 tiekėjų, „Audi Brussels“ užsibrėžė tikslą užtikrinti, kad infrastruktūriniai procesai būtų labai efektyvūs, taip iš pat pradžių sumažinant energijos poreikį. Šiuo tikslu moderniame „Automotive Park“ logistikos ir tiekėjų centre sukurta infrastruktūra, užtikrinanti efektyvų medžiagų tiekimą gamyklai. Ji su gamybinėmis patalpomis sujungta tiltu. Tokia glaudi integracija su išmaniąja gamyklos logistika tvariai didina gamybos efektyvumą, nes joje veikia automatizuotas medžiagų transportavimas naudojant AGV ir skaitmenizuotus procesus.
Galiausiai dvi gamyklos ir daugybė jų skyrių (t. y. gamybos, logistikos, tvarumo ir pardavimo) užtikrino, kad „Audi Q8 e-tron“ gamyba iš tiesų yra neutrali aplinkosauginio balanso požiūriu, todėl klientai gauna visiškai ekologišką transporto priemonę.