Ką verta žinoti
Priekinis stiklas taip pat turėtų būti reguliariai tikrinamas ne apžiūros metu, nes net ir nepastebimi pažeidimai gali turėti įtakos stiklo tvirtumui. Net mažiausi mikropažeidimai (skylės, įtrūkimai, įbrėžimai) suardo sudėtingą stiklo struktūrą. Savo ruožtu akmens įdaužos labai sumažina stiklo stabilumą: Antroji akmens įdauža kitoje vietoje gali visiškai sugadinti stiklą. Maždaug 5–7 % visų transporto priemonių priekinių stiklų pažeidžiami akmenų įdaužomis. Smulkūs įbrėžimai, atsiradę dėl dulkių ir smėlio grūdelių bei ledo grandiklių tam tikromis apšvietimo sąlygomis taip pat gali sukelti pavojingą akinimo efektą. Taip pat nereikėtų pamiršti, kad priekinis stiklas 30 % prisideda prie kėbulo stabilumo, be to, priekinis stiklas turi atlaikyti išsiskleidusios keleivio oro pagalvės apkrovą. Šiuo atveju kontrolė yra geriau nei atlaidumas. Jei remontas yra įmanomas (pvz., jei pažeidimas nepatenka į vairuotojo matymo lauką ir yra maždaug 2 eurų monetos dydžio), jį profesionaliai gali atlikti jūsų „Audi“ partneris. Išlaidas paprastai padengia kasko draudimas. Netinkamai atlikus montavimo darbus, gali atsirasti nesandarumų, korozijos arba stiklo pažeidimų.