Audi e-tron GT > Pradžia

Aktualumas

  • etronGT_1400x438.jpg
etronGT_1400x438.jpg

Nauja žvaigždė kino sostinėje – "Audi e-tron GT" koncepcinis modelis

Keturių žiedų prekės ženklas pristato vieną iš šių metų Los Andželo automobilių parodos žvaigždžių, trečiąjį "Audi e-tron". Elektra varomas koncepcinis "Audi e-tron GT" modelis, keturių durų kupė, debiutuoja kaip parodomasis automobilis. Numatoma, kad masinei gamybai skirtas modelio atitikmuo pasirodys po maždaug dvejų metų.

Download alle
00:00 | 00:00
Naujasis elektrinis "Audi" seka "Audi e-tron SUV" bei 2019-ųjų planuose esančio "Audi e-tron Sportback" pėdomis. Galingas ir komfortiškas, ilgoms kelionėms skirtas automobilis pasižymi žemomis grindimis, kurios užtikrina išskirtines proporcijas bei žemą gravitacijos centrą. Sportiniams automobiliams būdingą veržlumą jam suteikia elektrinis 434 kW (590 AG) variklis. Kaip ir galima tikėtis iš tokio dinamiško "Audi" automobilio, sukimo momentas ratams yra perduodamas per visada aktyvią keturių varomųjų ratų sistemą.

Kėbulas, įkvėptas vėjo tunelio
Žemas, platus ir su ilga važiuoklės baze – tokios yra klasikinio "Gran Turismo" klasės automobilio proporcijos. Jas atspindi ir "Audi e-tron GT", kurio ilgis siekia 4,96 metrų, plotis – 1,96 metrų, o aukštis – 1,38 metrų.

Šiame automobilyje naudojamos technologijos buvo sukurtos glaudžiai bendradarbiaujant su "Porsche", o jo dizainas ir charakteris atspindi neginčijamą "Audi" DNR.

Lengva keturių durų kupė kėbulo konstrukcija pagaminta pasitelkus skirtingas medžiagas. Jo stogas yra iš anglies pluošto ir aliuminio komponentų bei sutvirtintas pagalbiniais itin tvirto plieno elementais.

Interjere tvyro šiuolaikiškumo jausmas
Keturios durys, keturios vietos ir 2,9 metrų ilgio važiuoklė – koncepcinis "Audi e tron GT" modelis pasižymi kasdieniu patogumu ir aukščiausios kokybės pojūčiu. Interjero funkcinis centras yra sutelktas ties vairuotojo sėdyne. Centrinis valdymo skydas ir virš jo esantis didelis jutiklinis ekranas pasukti į vairuotoją, taigi jis gali patogiai pasiekti visą valdymą ir pramogų sistemą. Lengvi atspalviai vairuotojo kabinos viršuje judant grindų link palaipsniui tamsėja, o tai sukuria gylio įspūdį. Žiūrint iš vairuotojo perspektyvos susidaro įspūdis, kad centrinė konsolė ir prietaisų skydelis tarsi kybo erdvėje. Sportinės sėdynės abiejose eilėse užtikrina optimalią šoninę paramą net atliekant staigų posūkį.

"Audi e-tron GT" koncepcinis modelis, turintis du bagažo skyrius, pateisina ilgoms kelionėms skirto galingo ir patogaus „Gran Turismo“ klasės automobilio vardą. Jis visapusiškai išnaudoja savo koncepcinį pranašumą, kaip elektrinis automobilis su kompaktiška pavara. Automobilio gale po ilgu bagažinės dangčiu yra 450 litrų tūrio erdvė bagažui, o po priekiniu gaubtu – papildomas 100 litrų talpos skyrius.

Pasiruošęs ilgoms kelionėms
434 kilovatų (590 AG) galia yra įspūdingas elektra varomo variklio rodiklis. Prie priekinių ir galinių ašių pritvirtinti atskiri elektriniai varikliai, veikiantys nuolat ir sinchroniškai. Visi keturi varomi ratai sukuria sukimo momentą ant kelio, taigi naujasis "Audi e-tron GT" yra tikras "quattro". Tiksliau, elektrinis "quattro", nes tarp priekinės ir galinės ašies nėra mechaninės jungties.

Transporto priemonė nuo 0 iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti per maždaug 3,5 sekundės, o 200 km/val. greitį pasieks per 12 sekundžių. Didžiausias greitis yra apribotas iki 240 km/val. Šis modelis turi funkciją, kuriai prilygsta ne visi konkurentai – tai galimybė kelis kartus iš eilės pilnai išnaudoti pavaros pagreičio potencialą. Jei kitur pavaros patiria perkrovas, "Audi e-tron GT" sudėtinga aušinimo sistema suteikia vairuotojui visišką abiejų variklių ir baterijos potencialą.

Koncepcinis modelis be įkrovimo galės nuvažiuoti daugiau nei 400 kilometrų, kaip ir numato naujasis WLTP standartas. Reikiama energija gaunama iš ličio jonų akumuliatoriaus, kurio energinė vertė yra didesnė nei 90 kWh. Plokščio dizaino akumuliatorius užima visą grindų plotą nuo priekinės iki galinės ašies. Lemiamas šio dizaino privalumas yra labai žemas automobilio svorio centras, panašus į "Audi R8", kuris, savo ruožtu, suteikia dinamiškesnį valdymą.

Energijos susigrąžinimo sistema iki 30 proc. padidina "Audi" elektrinių automobilių įveikiamą atstumą. Ji apima tiek du elektrinius variklius, tiek elektrohidraulinę stabdžių kontrolės sistemą. Automobilyje veikia skirtingi energijos grąžinimo mechanizmai, įkraunantys akumuliatorių riedant ar stabdant. Iki 0,3G pagreičio "Audi e-tron GT" koncepcinis modelis stabdant atkuria energiją naudodamas vien variklį, be tradicinės stabdžių sistemos – tai apima daugiau nei 90 proc. visų prilėtinimų. Dėl to energija grąžinama į akumuliatorių praktiškai visų įprastų stabdymo manevrų atvejais. Ratų stabdžiai naudojami tik tada, kai vairuotojas naudodamas stabdžio pedalą sulėtina automobilį daugiau kaip 0,3 G pagreičiu. "Audi e-tron GT" koncepcinis modelis turi aukščiausios kokybės keraminius diskus, kurie veikia ir ekstremalių stabdymų metu.

800 voltų greitojo įkrovimo sistema
"Audi e-tron GT" koncepcinio modelio akumuliatorių galima įkrauti keliais būdais: naudojant tradicinį kabelį arba bekontaktį įkrovimą su "Audi Wireless Charging". Šis modelis pasižymi 11 kW įkrovimo galia, tad jį galima pilnai įkrauti pernakt.

Laidinis įkrovimas yra kur kas greitesnis, nes keturių durų kupė įmontuota 800 voltų sistema. Tai gerokai sumažina įkrovimo laiką, lyginant su šiuo metu naudojamomis įprastomis sistemomis. Vos per 20 minučių akumuliatorių galima įkrauti net iki 80 proc., o tiek energijos užteks nuvažiuoti daugiau nei 320 kilometrų (pagal WLTP). Elektromobilis taip pat gali būti įkraunamas tradiciniuose žemos įtampos įkrovimo taškuose, tad vairuotojas gali naudotis plačiu įkrovimo stotelių tinklu.

Elektrinė "Audi" epopėja tęsiasi
Keturių žiedų prekės ženklas savo elektrinę epopėją pradėjo visiškai elektrinio "Audi e-tron SUV" pristatymu 2018 m. rugsėjį. Iki 2025 m. "Audi" pristatys dvylika visiškai elektrinių automobilių modelių svarbiausiose pasaulio rinkose bei yra užsibrėžusi, kad elektriniai modeliai sudarys trečdalį visų pardavimų.

Be SUV modelio, kitąmet numatoma pristatyti "Audi e-tron Sportback", taip pat gamintojo planuose – įvairūs modeliai su klasikiniu kėbulo dizainu, tokie kaip "Avant" ir "Sportback". Pasiūla apims visus svarbius rinkos segmentus, nuo kompaktiškų iki pilno dydžio klasės modelių.
"Audi e-tron GT" masinei gamybai bus paruošti iki 2020-ųjų pabaigos, o pirmuosius užsakymus numatoma priimti 2021 m. pradžioje. Už automobilio perdarymą į masinės gamybos modelį yra atsakingas "Audi Sport GmbH" padalinys.