„Audi“ ištraukia kozirius – tolimojoje šiaurėje išbando į serijinę gamybą orientuotą „Q6 e-tron“ prototipą
Gamybai beveik parengtas „Audi Q6 e-tron“ – tik pradžia didžiausio modelių šturmo per visą keturių žiedų prekės ženklo istoriją. Iki 2025 metų „Audi“ pristatys daugiau nei 20 naujų modelių, iš kurių daugiau nei dešimt bus elektriniai. Būsimoji „Q6 e-tron“ modelių serija žymi elektrinio mobilumo proveržį Ingolštato būstinėje, Vokietijoje. Čia įrengta nuosava baterijų surinkimo gamykla tik patvirtina „Audi“ elektrinio mobilumo įsipareigojimą.
Sūkiai ir posūkiai per speigą: šiuo metu „Audi“, laikydamasi griežtų saugos taisyklių, tolimojoje Europos šiaurėje atskleidžia savo kozirius – bando į gamybą orientuotą „Q6 e-tron“ prototipą. Būsimoji modelių serija yra pirmoji, sukurta pasitelkus naują technologijų platformą „Premium Platform Electric“ (PPE). 800 voltų elektros sistema, galingi ir efektyvūs elektros varikliai, inovatyvi akumuliatoriaus ir įkrovimo valdymo sistema bei naujai išplėtota elektronikos architektūra – arti gamybos slenksčio esantis „Q6 e-tron“ prototipas žymi dar vieną reikšmingą „Audi“ modelių gamos elektrifikacijos ir skaitmenizacijos žingsnį.
Laukiama „Q6 e-tron“ modelių serija, kuri bus gaminama su SUV ir „Sportback“ kėbulo variantais, įkūnija tvarią gamybą ir atskleidžia, kaip Ingolštato gamykloje tobulėja darbuotojai, kurdami elektrinę kompanijos ateitį. Dėl to „Audi“ vis sparčiau virsta į jungtinio, visiškai elektrinio aukščiausios klasės mobilumo paslaugų teikėją. Ir tai daro ant tvirtų ekonominių pamatų – „Audi Group“ 2022 finansinių metų rezultatai buvo rekordiniai.
„Mūsų „Vorsprung 2030“ strategija pateikia teisingus atsakymus net sudėtingų krizių laikotarpiu“, – sako Markusas Duesmannas, „AUDI AG“ generalinis direktorius. „Mes visiškai fokusuojamės į tvarumą ir sistemingai tobuliname savo produktų skaitmenizaciją ir elektrifikaciją“, – tvirtina jis.