„Audi SQ5 TDI“ yra itin sėkmingas modelis, kurio istorija prasidėjo 2012 metų rudenį, debiutavus pirmos kartos versijai – pirmajam „Audi S“ automobiliui, varomam dyzeliniu varikliu.
Atnaujintas trijų litrų V6 variklis pasiekia 251 kW (341 AG) ir 700 Nm, o didelis sukimo momentas pasiekiamas nuo 1750 iki 3250 aps./min. 3.0 TDI motoro galia pasiekiama greičiau ir efektyviau nei anksčiau ir šiam galingam modeliui leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,1 sekundes ir pasiekti elektronikos apribotą maksimalų 250 km/val. greitį. Išmetimo sistemoje esantis vožtuvas, taip pat kaip ir pirmame „SQ5 TDI“ modelyje, V6 motorui suteikia itin sodrų garsą.
Greitas ir patogus pavarų perjungimas: aštuonių greičių „tiptronic“ transmisija
Galia yra perduodama per aštuonių greičių „tiptronic“ transmisiją, pasižyminčia itin greituir sklandžiu pavarų perjungimu.
Esant įprastoms važiavimo sąlygoms, nuolatinė visų varančiųjų ratų „quattro“ pavara 40:60 santykiu skirsto sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies. Ratams praslydus, daugiausiai sukimo momento perduodama ašiai su geresniu sukibimu, tad iki 70 procentų sukimo momento gali būti perduodama priekiniams, iki 85 procentų – galiniams ratams. Važiuojant posūkyje greitai tarp ašies ratų sukimo momentą skirstanti sistema užtikrina tikslesnį valdymą, švelniai pristabdydama mažiau apkrautus vidinėje pusėje esančius ratus.
Sportinis diferencialas: daugiau sukimo momento, tikslesnis posūkių įveikimas, geresnė dinamika
„Audi“ galinė ašis galima su sportiniu diferencialu, kuris aktyviai skirsto sukimo momentą tarp galinių ratų, kai vairuotojas pasirenka sportišką važiavimo režimą. Sportinis diferencialas perduoda daugiau sukimo momento galiniam posūkio išorėje esančiam ir geresnį sukibimą turinčiam ratui – lyg automobilis būtų „spaudžiamas“ į posūkio vidų, taip žymiai sumažinant nepakankamą pasukamumą.
Maksimalus tikslumas: pakaba
„Audi SQ5 TDI“ visų ratų penkių svirčių pakaba puikiai pritaikyta galingo dyzelinio variklio galimybėms. „S sport“ pakaba su reguliuojamais amortizatoriais leidžia 30 mm sumažinti kėbulo aukštį, palyginti su „Q5“, ir išsiskiria ypatingai plačiu diapazonu tarp komforto ir dinamiškumo.
Atnaujintas „Audi SQ5“ turi standartinius 20 colių aliuminio ratlankius su 255/45 padangomis. Pasirinktinai galimi „Audi“ arba „Audi Sport“ 21 colio ratlankiai. Priekinėje ašyje sumontuotos šešių vožtuvų aliumininės stabdžių apkabos ir 375 mm skersmens stabdžių diskai.
„MHEV” sistema: dar didesnis efektyvumas
„3.0 TDI“ variklis naudoja technologijas, kurios mažina degalų sąnaudas ir didina variklio efektyvumą. Hibridinė 48 voltų „MHEV“ sistema turi starterį-generatorių, energiją kaupiantį ličio-jonų akumuliatorių ir 12/48 voltų įtampos keitiklį. Automobiliui lėtėjant, „MHEV“ sistema rekuperuoja energiją iki 8 kW siekiančia galia, taip pat leidžia sportiškam SUV iki 40 sekundžių riedėti išjungtu varikliu. „MHEV“ sistema gali iki 0,7 l /100 km sumažinti degalų sąnaudas.