Sisteminis šaltinių tausojimas
Uždaras gamybos ciklas yra naudojamas ne tik žaliavų taupymui. „e-tron GT“ yra pirmas „Audi“ modelis, kuris buvo kuriamas nenaudojant jokių fizinių prototipų. Visa gamybos seka buvo išbandyta virtualiai, naudojant pačių sukurtą programinę įrangą ir virtualios realybės programas, ir kurios dabar sėkmingai naudojamos serijinėje modelio gamyboje. Kai kurie specialūs konteineriai, skirti pervežti pažeidžiamas dalis, taip pat buvo sukurti virtualiu būdu nenaudojant fizinių prototipų. Taip ne tik taupomas metalas, bet ir dalių apsaugai skirtos pakuotės. Svarbiausias tikslas – apsieiti be atliekų ir popieriaus. Kėbulo gamybos ir surinkimo linijose beveik nebenaudojamas popierius. Nauji projektai, tokie kaip aptarnavimo programa, leidžia nenaudoti tradicinių įrašų ir taip pat padeda taupyti popierių. Logistikos padalinyje dabar bandomos skaitmeninės etiketės – jos pakeis popierinius lipdukus, esančius ant konteinerių dalių lentynose. Tai ne tik itin efektyvu energijos taupymo atžvilgiu, bet ir, atsiradus pakeitimams, leis etiketes greitai perprogramuoti – tai yra svarbiausias pranašumas, palyginti su tradicinėmis vienkartinėmis etiketėmis. „Audi“ projektų komanda taip pat dirba su tiekėjais, ieškant papildomų sprendimų sistemingai mažinti pakuočių kiekį ir, atitinkamai, atliekas.
Tobulas sumanios gamybos ir tikslaus meistriškumo derinys
Böllinger Höfo padalinys, kur nuo 2014 m. gaminamas „Audi R8“, visada išsiskyrė aukštos kokybės standartais, galingais modeliais ir aistra kiekvienai detalei. Mažų apimčių sportinių automobilių gamybai pritaikytos patalpos, kurios yra „Audi“ Nekarsulmo gamyklos dalis, 2019 metais buvo praplėstos ir atnaujintos, įrengiant naujas gamybos linijas ir jas pritaikant „Audi e-tron GT“ gamybai. Tad čia dabar gaminami du visų laikų galingiausi ir greičiausi serijiniai „Audi“ modeliai. „Dviejų techniškai visiškai skirtingų automobilių gamyba vienoje surinkimo linijoje yra visiškai unikali grupės praktika“, – sako gamybos vadovas Wolfgangas Schanzas. – Elektrinio keturių durelių kupė integracija į mūsų mažų apimčių gamybos liniją Böllinger Höfe ją transformavo į itin lanksčią aukštųjų technologijų gamybos liniją, kuri išsaugojo ir savo mažų gamybos apimčių ypatumus“. Pirkėjai pirmąjį vien tik elektra varomą „Gran Turismo“ modelį galės užsisakyti iškart po pasaulinės premjeros kitų metų pradžioje.