„Audi A6 allroad quattro“: išskirtinis „Audi“ universalas
Dvidešimties metų jubiliejų švenčiantis „Audi A6 allroad quattro“ debiutuoja kaip ketvirtos kartos modelis – pirmojo šio itin universalaus „Avant“ modelio versija pasirodė 1999 metais. Jis yra toks pat pajėgus greitkelyje, kaip ir bekelėje, be to, išsiskiria itin didele vilkimo galia. Standartinė visų ratų pavara ir reguliuojama pneumatinė pakaba su reguliuojama prošvaisa užtikrina itin gerą pravažumą bekelėje, taip pat jis yra itin dinamiškas ir komfortiškas kelyje. Išskirtinė išvaizda ir daugybė įrangos dar labiau pabrėžia „Audi A6 allroad quattro“ potencialą ir padidina jo galimybes.
„Miestas, bekelė, brasta“ – itin didelės pakabos galimybės kelyje ir bekelėje
„Audi A6 allroad quattro“ kėbulas yra 45 mm aukštesnis nei „A6 Avant“, o standartinė prošvaisa yra 139 mm, taip užtikrinant geresnes galimybes bekelėje. Be to, „Audi A6 allroad quattro“ gali vilkti net iki 2,5 tonos sveriančią priekabą.
Reguliuojama pneumatinė pakaba su amortizatorių kontrole yra standartinė „Audi A6 allroad quattro“ įranga ir buvo specialiai sukurta šiam modeliui, taip padidinant jo galimybes bekelėje. Pakabos kontrolės sistema automatiškai nustato prošvaisą, priklausomai nuo greičio ir „Audi drive select“ sistemoje pasirinkto važiavimo režimo. „Auto“ ir „Comfort“ režimuose standartinė „Audi A6 allroad quattro“ prošvaisa yra 139 mm, kuri kinta priklausomai nuo automobilio greičio.
Be ypatingos reguliuojamos pakabos „Audi A6 allroad quattro“ turi ir tokią komfortą didinančią standartinę įrangą kaip nusileidimo nuo nuokalnės ir įkalnės įveikimo pagalbą, kurios padeda lengvai įveikti bekelę. Važiuojant bekele MMI sistemos ekrane vairuotojas gali matyti esamą įvažiavimo kampą išilgai ir iš šono, taip pat jis perspėjamas, jei kyla pavojus, kad automobilis apsivers. Stačioje nuokalnėje nusileidimo pagalba riboja automobilio greitį nuo 2 iki 30 km/h vairuotojo pasirinktu greičiu ir, priklausomai nuo situacijos, stabdo visus keturis ratus kartu arba atskirai. Važiuojant minkšta kelio danga sistema papildomai aktyvuoja specialią ABS sistemos stabdymo funkciją. Pasirinkus „Offroad“ režimą, visos dinaminės valdymo sistemos, įskaitant ir stabilizacijos kontrolę, ima veikti bekelei pritaikytu algoritmu.
Išskirtinis charakteris – efektingas dizainas ir unikali išvaizda
Naujas „A6 allroad quattro“ išsiskiria dar labiau nei pirmtake išryškinta bekelei pritaikyto automobilio išvaizda. Išorė ir individualūs, daug variantų turintys salono išvaizdos sprendimai dar labiau pabrėžia išskirtinį automobilio charakterį.
Dideles „A6 allroad quattro“ galimybes bekelėje perteikia ir papildoma kėbulo apdaila. Priekyje dominuoja plačios ir žemos vientisos grotelės su vertikaliomis aliuminio pertvaromis. Priekinis oro skirstytuvas ir dugno apsauga yra aliuminio spalvos. Tik šiam modeliui pritaikyti stogo bagažinės laikikliai, langų rėmų apdaila, dugno apsauga, taip pat galiniai aerodinaminiai elementai ir intarpas tarp galinių žibintų gali būti juodos arba aliuminio spalvos. Standartinė ratų arkų apdaila yra išsiskiriančios pilkos spalvos, tačiau pasirinktinai jos gali būti nudažytos kėbulo arba blizgia juoda spalva. Slenksčių apdailos yra pažymėtos „allroad“ logotipais.
Rafinuota įranga: pavara, pakaba ir papildoma įranga
„A6 allroad quattro“ yra sukurtas ypatingiems pirkėjams, kurie vertina „allroad“ universalumą su išskirtiniais įrangos paketais ir papildomais elementais, galingais šešių cilindrų varikliais ir specialiai šiam modeliui suderinta pakaba.
Didelis sukimo momentas užtikrina didelę vilkimo galią – pirkėjai Europoje „A6 allroad quattro“ galės rinktis su trimis skirtingais V6 TDI varikliais. Visi varikliai yra trijų litrų ir, palyginti su pirmtaku, jie buvo iš esmės atnaujinti.
3.0 TDI variklis galimas trijų skirtingų galių. Pirmoji versija pasiekia 170 kW (231 AG) ir 500 Nm sukimo momentą (prie 1750–3250 aps./min.) – to užtenka, kad nuo 0 iki 100 km/h automobilis įsibėgėtų per 6,7 sekundes ir pasiektų maksimalų 250 km/h greitį. „A6 allroad quattro 50 TDI“ modelyje variklio galia siekia 210 kW (286 AG) ir 620 Nm sukimo momentą (prie 2250–3000 aps./min.). Galingiausias gamoje modelis turi 257 kW (349 AG) ir 700 Nm (prie 2500–3100 aps./min.) variklį – su juo „A6 allroad quattro 55 TDI“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 5,2 sekundes.
Visų trijų TDI variklių galia perduodama per automatinę aštuonių greičių „tiptronic“ transmisiją. Visi trys TDI varikliai kaip bazinę įrangą turi „Audi“ hibridinę technologiją, užtikrinančią dar mažesnes degalų sąnaudas ir realiomis eismo sąlygomis leidžiančią sutaupyti iki 0,4 l/100 kilometrų. Ši technologija naudoja naują 48 voltų pagrindinę automobilio elektros sistemą.
„A6 allroad quattro“ pakaba apjungia sportišką charakterį ir itin didelį komfortą, taip pat užtikrina dideles galimybes bekelėje. Be reguliuojamos pneumatinės pakabos su amortizatorių kontrole, ji pasižymi ir kitomis išskirtinėmis savybėmis. Standartinė progresyvi vairo sistema veikia labiau tiesiogiai didinant vairo pasukimo kampą. Vairo sistema buvo suderinta taip, kad buvo panaikinti nemalonūs vairo trūkčiojimai, bet išlaikytas itin tikslus valdymas. Pasirenkama dinaminė visų vairuojamųjų ratų sistema apjungia tikslų valdymą ir stabilumą. Važiuojant iki 60 km/h siekiančiu greičiu galiniai ratai pasukami iki penkių laipsnių kampu priešinga priekinių ratų kryptimi, taip mažinant apsisukimo spindulį ir užtikrinant dar tikslesnį valdymą. Važiuojant didesniu greičiu galiniai ratai pasukami iki dviejų laipsnių kampu ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai, taip padidinant stabilumą važiuojant greitai ar persirikiuojant.
Naujas „A6 allroad quattro“ yra 4,95 m ilgio, 1,90 m pločio ir 1,50 m aukščio. 2,93 m ilgio atstumas tarp ašių užtikrina itin daug vietos sėdintiems tiek priekyje, tiek ir gale, taip pat galinių keleivių kojoms. Kaip ir „A6 Avant“ modelyje, į bagažinę telpa nuo 565 iki 1680 l (nulenkus galinių sėdynių atlošus). Priekabos vilkimo kablys yra valdomas elektra ir nematomas kai nenaudojamas. Taip pat važiuojant salone yra itin tylu – komfortą užtikrina standus kėbulas, pagamintas naudojant hibridinę aliuminio konstrukciją, ir pažangūs triukšmą mažinantys sprendimai.
Skaitmeninė prigimtis – multimedija, junglumas ir vairuotojo pagalbinės sistemos
„A6 allroad quattro“ turi tokį patį didelį multimedijos sistemos įrangos pasirinkimą kaip ir giminingi A6 ir A7 modeliai. Skaitmeninė valdymo sistema turi didelį viršutinį ekraną (geriausioje komplektacijoje – 10,1 colio įstrižainės), kuris naudojamas multimedijos sistemos valdymui. Apatinį 8,6 colio ekraną vairuotojas naudoja klimato kontrolės valdymui, komforto funkcijų aktyvavimui ir teksto rašymui. Naujas „A6 allroad quattro“ galimas ir su pasirenkamu virtualiu „Audi virtual cockpit“ prietaisų skydeliu – 12,3 colių ekrane informacija valdoma ant vairo esančiais daugiafunkciais mygtukais.
„Audi connect“ internetinės paslaugos yra suskirstytos į du segmentus – navigacijos ir multimedijos sistemą bei pagalbos skambučių ir paslaugų sistemą. Naudojant „myAudi“ programą telefoną galima susieti su MMI sistema, nuotoliniu būdu atrakinti ir užrakinti automobilį, taip pat „Android“ telefonu, turinčiu NFC sąsają, užvesti automobilį. Pasirenkama „Bang & Olufsen Advanced Sound System“ trimačio erdvinio garso sistema turi 19 garsiakalbių ir žemų dažnių garsiakalbį, o iki septynių vairuotojų gali išsaugoti maždaug 400 funkcijų septyniuose individualiuose profiliuose.
Išskirtinis debiutinis modelis – „20 years allroad“ versija
Drauge su naujo „A6 allroad quattro“ debiutu „Audi“ pristato ir išskirtinę „20 years allroad“ versiją. Tiek išorė, tiek ir salonas buvo sukurti specialiai šiam modeliui – pirkėjai gali rinktis iš trijų skirtingų spalvų („Gavial Green“, „Glacier White“ ir „Soho Brown“), juodas kėbulo apdailos paketas buvo papildytas išskirtiniu „Audi“ žiedų ženklu ir kitokiais šoninių veidrodėlių korpusais, o efektingą išvaizdą papildo ypatingi 19 colių ratlankiai. Salone modelio išskirtinumas pabrėžiamas juodomis sportinėmis sėdynėmis su odos ir „Alcantara“ apmušalais, aliuminio intarpais ir apšviestais durelių slenksčiais.