„Q8 Sportback e-tron“ > Q8 e-tron > Pradžia

CO2 bendras išmetamų teršalų kiekis{ft_nemo-fn_eec-global-disclaimer}: 0 g/km (WLTP)

Bendros elektros energijos sąnaudos{ft_nemo-fn_eec-global-disclaimer}: 24,1–19,5 kWh/100km (WLTP)

CO₂ emisija (mišri¹), g/km: 0; Energijos sąnaudos (mišrios¹), kWh/100 km: 24.1–19.5. Degalų / energijos suvartojimas ir išmetamas CO₂ kiekis nurodomas intervalais – faktinės vertės priklauso nuo pasirinktos transporto priemonės įrangos. Nurodomos tik transporto priemonės elektros energijos suvartojimo ir išmetamųjų teršalų kiekio vertės pagal WLTP, o ne pagal NEDC.

Rear view Audi Q8 e-tron

Elektrinis. Tarp kitų nuostabių dalykų

„Audi e-tron“ jau įrodė savo vertę kaip mūsų pirmasis visiškai elektrinis automobilis. Todėl dabar atėjo laikas jį įtraukti į „Audi“ modelių pasirinkimą. Pristatome „Audi Q8 Sportback e-tron“.

Baterija įkraunama nuo 10 % iki 80 % per

31

min³

esant maksimaliai nuolatinės srovės įkrovimo galiai⁴

Nuvažiuojamas atstumas (WLTP), iki

600

km

Maksimali nuolatinės srovės įkrovimo

galia iki 170

kW⁴

Close-up MMI display Audi Q8 Sportback e-tron

Maksimali elektrinė galia

300

kW

Bendras sukimo momentas: 664 Nm

Įsibėgėjimas (0–100 km/h)

5,6

s¹⁷

Baterijos talpa (grynoji), iki

106

kWh

Close-up MMI display Audi Q8 e-tron
audi in a gray constructions room
Side view Audi Q8 Sportback e-tron

„Audi Q8 e-tron“

Energijos sąnaudos (mišrios¹), kWh/100 km: 24.4–20.1; CO₂ emisija (mišri¹), g/km: 0. Degalų / energijos suvartojimas ir išmetamas CO₂ kiekis nurodomas intervalais – faktinės vertės priklauso nuo pasirinktos transporto priemonės įrangos. Nurodomos tik transporto priemonės elektros energijos suvartojimo ir išmetamųjų teršalų kiekio vertės pagal WLTP, o ne pagal NEDC.

1
*** Add your local disclaimer for consumption and emission values ***
2
„Audi Q8 Sportback 55 e-tron quattro“: Energijos sąnaudos (mišrios¹), kWh/100 km: 24.1–19.9; CO₂ emisija (mišri¹), g/km: 0. Degalų / energijos suvartojimas ir išmetamas CO₂ kiekis nurodomas intervalais – faktinės vertės priklauso nuo pasirinktos transporto priemonės įrangos. Nurodomos tik transporto priemonės elektros energijos suvartojimo ir išmetamųjų teršalų kiekio vertės pagal WLTP, o ne pagal NEDC.
3
Baterijos įkrovimo laikas gali skirtis priklausomai nuo daugelio veiksnių, įskaitant aplinkos temperatūrą, kitų konkrečiai šaliai skirtų jungčių naudojimą ir išankstinio kondicionavimo funkcijos naudojimą (pvz., nuotoliniu būdu valdomą transporto priemonės oro kondicionierių). Naudojant buitines jungtis, „Audi“ įkrovimo sistema riboja įkrovimo pajėgumą.
4
Taikoma „Audi Q8 55 e-tron quattro“ (energijos sąnaudos (mišrios¹), kWh/100 km: 24.4–20.6; CO₂ emisija (mišri¹), g/km: 0. Degalų / energijos suvartojimas ir išmetamas CO₂ kiekis nurodomas intervalais – faktinės vertės priklauso nuo pasirinktos transporto priemonės įrangos. Nurodomos tik transporto priemonės elektros energijos suvartojimo ir išmetamųjų teršalų kiekio vertės pagal WLTP, o ne pagal NEDC, kai įkrovimo pajėgumas siekia iki 170 kW.
5
Norėdami gauti išsamesnės informacijos apie „Audi connect“, apsilankykite www.audi.com/connect arba susisiekite su „Audi“ partneriu.
6
Prieinamumas priklauso nuo konkrečios šalies. Informacijos apie dabartinį suderinamumą su „iOS“ / „Android“ operacine sistema galima rasti „myAudi“ programėlės aprašyme, atitinkamoje programų parduotuvėje. Būtina išankstinė registracija www.my.audi.com.
7
„Range“ režimas apriboja maksimalų greitį iki maždaug 90 km/val., pvz., sureguliuoja komforto funkcijas, tokias kaip automatinis oro kondicionavimas ir išjungia sėdynių šildymą.
8
Dalis „Audi connect“ navigacijos bei pramogų ir informacijos sistemos. Prieinamumas priklauso nuo konkrečios šalies. Informacijos apie dabartinį suderinamumą su „iOS“ / „Android“ operacine sistema galima rasti „myAudi“ programėlės aprašyme, atitinkamoje programų parduotuvėje. Būtina išankstinė registracija www.my.audi.com.
9
„Audi Q8 55 e-tron quattro“: Energijos sąnaudos (mišrios¹), kWh/100 km: 24.4–20.6; CO₂ emisija (mišri¹), g/km: 0. Degalų / energijos suvartojimas ir išmetamas CO₂ kiekis nurodomas intervalais – faktinės vertės priklauso nuo pasirinktos transporto priemonės įrangos. Nurodomos tik transporto priemonės elektros energijos suvartojimo ir išmetamųjų teršalų kiekio vertės pagal WLTP, o ne pagal NEDC.
10
„Plug & Charge“ funkcija, kaip ir „Audi“ įkrovimo paslauga, teikiamos Austrijoje, Belgijoje, Kroatijoje, Čekijoje, Danijoje, Estijoje, Suomijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Vengrijoje. Airijoje, Italijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Liuksemburge, Nyderlanduose, Norvegijoje, Lenkijoje, Portugalijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje, Ispanijoje, Švedijoje, Šveicarijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Kol kas paslauga Europoje (EEK) teikiama tik IONITY tinklo įkrovimo stotelėse su „Plug & Charge“ funkcija. Ši paslauga bus išplėsta ir įtrauks kitus įkrovimo taškų operatorius (CPO), atsižvelgiant į konkrečią šalį. Šiaurės Amerikos rinkose (NAR) „Plug & Charge“ funkcija galima naudotis „Plug & Charge“ ženklu pažymėtose įkrovimo stotelėse, kurias valdo „electrify america“.
11
Į standartinę „e-tron“ įrangą įeinančios„compact“ įkrovimo sistemos įkrovimo galia siekia iki 11 kW. Pasirinktina „e-tron“ „connect“ įkrovimo sistemos prijungimo įkrovimo galia siekia iki 22 kW (tik kartu su papildomu įmontuotu iki 22 kW siekiančiu įkrovikliu). . Įkrovimo galia priklauso nuo naudojamos tinklo jungties tipo, šalyje naudojamos įtampos ir galimų elektros tinklo fazių skaičiaus, taip pat nuo paties kliento buitinio įrengimo. Todėl kai kuriais atvejais ji gali būti mažesnė. Tinklo jungiamasis kabelis su pramonine jungtimi ir įkrovimo sistemos valdymo blokas yra suderinti tarpusavyje bei gali užtikrinti tam tikrą įkrovimo galią. Nors tinklo jungiamąjį kabelį vėliau galima pakeisti kita pramonine jungtimi, dėl to gali sumažėti įkrovimo galia.
12
Galima įsigyti „Volkswagen Group Charging GmbH“ („Elli“).
13
Atkreipkite dėmesį: Dviejų kintamosios srovės įkrovimo prievadų vienu metu naudoti negalima. Vienu metu naudoti abu kintamosios srovės įkrovimo prievadus neleidžia įkrovimo sklendžių fiksavimo koncepcija.
14
Norint automobilį įkrauti 22 kW galia namuose, reikia pasirinktino „Audi“ įkrovimo sistemos prijungimo arba alternatyvaus įkrovimo namuose sprendimo, palaikančio 22 kW kintamąją srovę. Standartinė „Audi“ įkrovimo sistemos „compact“ galia yra iki 11 kW.
15
Pirmiausia, prieš aktyvuojant funkciją, reikia sudaryti sutartį su „Audi“ įkrovimo tarnyba. Tada paslaugą galima aktyvuoti per „myAudi“ programėlę, o atitinkamas elektroninis „Plug & Charge“ sertifikatas, leidžiantis naudotis paslauga, perduodamas į pasirinktą „Plug & Charge“ palaikantį automobilį.
16
„Plug & Charge“ funkcija, kaip ir „Audi“ įkrovimo paslauga, teikiamos Austrijoje, Belgijoje, Kroatijoje, Čekijoje, Danijoje, Estijoje, Suomijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Vengrijoje. Airijoje, Italijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Liuksemburge, Nyderlanduose, Norvegijoje, Lenkijoje, Portugalijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje, Ispanijoje, Švedijoje, Šveicarijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Kol kas paslauga Europoje (EEK) teikiama tik IONITY tinklo įkrovimo stotelėse su „Plug & Charge“ funkcija. Ši paslauga bus išplėsta ir įtrauks kitus įkrovimo taškų operatorius (CPO), atsižvelgiant į konkrečią šalį. Šiaurės Amerikos rinkose (NAR) „Plug & Charge“ funkcija galima naudotis „Plug & Charge“ ženklu pažymėtose įkrovimo stotelėse, kurias valdo „electrify america“.
17
Dėl fizinių apribojimų, didžiausią įsibėgėjimo galią galima pakartoti kelis kartus, tačiau ne neribotai.
18
Atkreipkite dėmesį: Sistemos veikia tik sistemos ribose ir padeda vairuoti, tačiau vairuotojas yra atsakingas už automobilio vairavimą ir privalo visada būti atidus.
19
Iš „Audi Sport GmbH“.
20
Aliuminio ratlankių su blizgia tekinta arba blizgia valcuota apdaila ir poliruotų arba dalinai poliruotų lengvojo lydinio ratlankių nerekomenduojama naudoti žiemos sąlygomis. Dėl gamybinių priežasčių ratlankio paviršius negali būti pakankamai apsaugotas nuo korozijos ir gali būti pažeistas kelio druskų ar pan.
21
„Dinamica Frequency“ mikropluoštas yra kvėpuojanti mikropluošto medžiaga su sportiniais įspaudais, kuri yra gaminama naudojant dalį perdirbto poliesterio pluošto ir apdoroto PET.
22
23
„Audi SQ8 Sportback e-tron quattro“: Energijos sąnaudos (mišrios¹), kWh/100 km: 27.0–23.5; CO₂ emisija (mišri¹), g/km: 0. Degalų / energijos suvartojimas ir išmetamas CO₂ kiekis nurodomas intervalais – faktinės vertės priklauso nuo pasirinktos transporto priemonės įrangos. Nurodomos tik transporto priemonės elektros energijos suvartojimo ir išmetamųjų teršalų kiekio vertės pagal WLTP, o ne pagal NEDC.
24
Dalis „Audi connect“ navigacijos bei pramogų ir informacijos sistemos.
25
26
„Holoride“ technologiją naudoti galima tik sėdint ant galinės sėdynės. 3D formato VR akinių naudojimas kelionėje: leidžiama tik ant galinės sėdynės šoninėse sėdynėse sėdintiems keleiviams; leidžiama naudotis tik asmenims, kurių ūgis viršija 1,5 metro; leidžiama tik tuo atveju, jei 3D formato VR akiniais besinaudojantis asmuo negali pasiekti priešais save esančio objekto (pvz., galinio priekinės sėdynės paviršiaus) visiškai ištiesta ranka (įskaitant ištiestus pirštus); leidžiama tik tuo atveju, jei prie 3D formato VR akinių yra pritvirtinti būtini saugos įtaisai (pvz., tvirtinimo įtaisas). Daugiau informacijos apie „holoride“ sistemą galima rasti adresu www.holoride.com.
27
Originalių „Audi“ priedų už papildomą mokestį galima įsigyti iš AUDI AG. Vertinant transporto priemonės degalų sąnaudas ir emisiją, priedai neįskaičiuojami. Priedai gali būti įrengti tik po pradinės registracijos.
28
Išmetamas CO₂ kiekis, kurio šiuo metu neįmanoma išvengti naudojantis techninėmis priemonėmis, kompensuojamas anglies dioksido kreditais.