„SQ8 Sportback e-tron“ > Q8 e-tron > Pradžia
Dynamic driving shot Audi SQ8 Sportback e-tron

„SQ8 Sportback e-tron“

CO2 bendras išmetamų teršalų kiekis{ft_nemo-fn_eec-global-disclaimer}: 0 g/km (WLTP)

Bendros elektros energijos sąnaudos{ft_nemo-fn_eec-global-disclaimer}: 27,0–23,5 kWh/100km (WLTP)

CO₂ emisija (mišri¹), g/km: 0; Energijos sąnaudos (mišrios¹), kWh/100 km: 27.0–23.5. Degalų / energijos suvartojimas ir išmetamas CO₂ kiekis nurodomas intervalais – faktinės vertės priklauso nuo pasirinktos transporto priemonės įrangos. Nurodomos tik transporto priemonės elektros energijos suvartojimo ir išmetamųjų teršalų kiekio vertės pagal WLTP, o ne pagal NEDC.

Rear view Audi SQ8 Sportback e-tron

Elektrinis. Tarp kitų nuostabių dalykų

„Audi e-tron“ jau įrodė savo vertę kaip mūsų pirmasis visiškai elektrinis automobilis. Todėl dabar atėjo laikas juo praplėsti „Audi“ modelių pasirinkimą. Pristatome „Audi SQ8 Sportback e-tron²“.

Energijos sąnaudos (mišrios¹,²), kWh/100 km: 27.0–23.5; CO₂ emisija (mišri¹,²), g/km: 0.

„Audi SQ8 Sportback e-tron“² parametrai

Maksimali elektrinė galia

370

kW

Įsibėgėjimas (0–100 km/h)

4,5

Nuvažiuojamas atstumas (WLTP), iki

513

km

Energijos sąnaudos (mišrios¹), kWh/100 km: 27.0–23.5; CO₂ emisija (mišri¹), g/km: 0. Degalų / energijos suvartojimas ir išmetamas CO₂ kiekis nurodomas intervalais – faktinės vertės priklauso nuo pasirinktos transporto priemonės įrangos. Nurodomos tik transporto priemonės elektros energijos suvartojimo ir išmetamųjų teršalų kiekio vertės pagal WLTP, o ne pagal NEDC.

Pagerinta vairavimo patirtis

Įlipkite į automobilį ir patirkite beveik negirdimą elektros variklių įsibėgėjimą. Dėl visiškai elektrinės visų varančiųjų ratų pavaros galite mėgautis didesniu sukibimu ir stabilumu. Patobulinta vairavimo dinamika dėl prisitaikančios pneumatinės sportinės pakabos ir daugybės pagalbinių sistemų. Galima pasirinkti nuimamą priekabos kablį.

Dėmesį prikaustanti kupė forma

Švelniai nuožulni stogo linija suteikia elektriniam visureigiui kupė formą primenančią išvaizdą ir atspindi progresyvų automobilio dinamiškumą išorėje. Pristatoma naujo dizaino „Audi“: stilingas detales ypač paryškina „ultra“ mėlyna spalva su metalizuota dažų apdaila.

Visas nuvažiuojamas atstumas

Aukštos įtampos baterijos talpa – iki 106 kWh (grynoji), o maksimalus nuvažiuojamas atstumas – iki 513 km. Kai baterijos įkrovos lygis yra žemas, galite pasinaudoti papildomu nuvažiuojamo atstumo potencialu, pavyzdžiui, įjungę „Range mode“⁶ režimą MMI.

Close-up MMI display Audi Q8 e-tron

Pastaba: Iliustracijoje pavaizduotas „Audi Q8 Sportback e-tron“⁴ automobilis.

„Audi SQ8 Sportback e-tron“² parametrai

Baterija įkraunama nuo 10 % iki 80 % per

31

min⁹

esant maksimaliai nuolatinės srovės įkrovimo galiai

Baterijos talpa (grynoji), iki

106

kWh

Maksimali nuolatinės srovės įkrovimo

galia iki 170

kW

Energijos sąnaudos (mišrios¹), kWh/100 km: 27.0–23.5; CO₂ emisija (mišri¹), g/km: 0. Degalų / energijos suvartojimas ir išmetamas CO₂ kiekis nurodomas intervalais – faktinės vertės priklauso nuo pasirinktos transporto priemonės įrangos. Nurodomos tik transporto priemonės elektros energijos suvartojimo ir išmetamųjų teršalų kiekio vertės pagal WLTP, o ne pagal NEDC.

Patogus važiavimas automobiliu

„Audi SQ8 Sportback e-tron“² galima įkrauti įvairiais būdais – tiek namuose, tiek kelyje. Įkrovimas dar paprastesnis naudojant „Plug & Charge“¹⁰ funkciją. Dėl didesnės baterijos talpos ir visapusiškos įkrovimo paslaugos galite mėgautis elektromobilumu ir ilgose kelionėse.

Elegantiškas sportiškumas

Įlipant į automobilį jus pasitiks aukštos kokybės sportiška atmosfera, pabrėžiama pasirenkamomis priekinėmis „plus“ sportinėmis sėdynėmis su „S“ emblemomis. Mėgaukitės erdvumo jausmu ir išskirtiniu komfortu automobilyje „Audi SQ8 Sportback e-tron“².

Skaitmeninės paslaugos

Skaitmeninis mobilumo pasaulis jums atsiveria su daugybe „Audi connect“ paslaugų¹⁹, tokių kaip visada atnaujinama internetinė eismo informacija²⁰ arba galimybė lanksčiai užsisakyti įrangą naudojant funkcijas pagal poreikį, taip pat „myAudi“ programėlė¹⁷, kuri jus itin gerai informuoja apie jūsų „Audi“ važiavimo duomenis.

Įlipkite į automobilį ir pasinerkite į virtualų pasaulį

Atsisėskite ant galinės sėdynės, užsidėkite VR akinius ir mėgaukitės nepaprasta patirtimi. „Audi“ perkelia virtualios realybės pramogas iš „holoride“²³ į jūsų automobilį. Ši naujoviška technologija sujungia važiavimo judesius su virtualiais pasauliais. Kai jūsų „Audi“ suka posūkyje, tai jaučiate sėdėdami ant galinės sėdynės. Tačiau krypties pasikeitimas taip pat patiriamas ir vizualiai, pvz., 3D formatu vaizduojamas erdvėlaivis per akinius matomu vaizdu skrenda vingiuotu keliu.

People playing virtual games with Holoride in the rear of the Audi Q8 e-tron

Už tvarią ateitį

Į ateitį orientuoti „Audi“ sprendimai apima sąmoningą išteklių naudojimą, aplinką tausojančią gamybą ir anglies dioksido neišskiriančių automobilių pristatymą²⁴. Pavyzdžiui, šilumai tiekti ir baterijoms gaminti naudojame žalią elektros energiją, įskaitant ant gamybinių pastatų stogų įrengtas fotovoltines sistemas.

audi in a gray constructions room
Dynamic front view Audi Q8 Sportback e-tron

„Audi SQ8 e-tron“

Energijos sąnaudos (mišrios¹), kWh/100 km: 28.0–24.6; CO₂ emisija (mišri¹), g/km: 0. Degalų / energijos suvartojimas ir išmetamas CO₂ kiekis nurodomas intervalais – faktinės vertės priklauso nuo pasirinktos transporto priemonės įrangos. Nurodomos tik transporto priemonės elektros energijos suvartojimo ir išmetamųjų teršalų kiekio vertės pagal WLTP, o ne pagal NEDC.

1
CO₂ emisija (mišri¹), g/km: 0; Energijos sąnaudos (mišrios¹), kWh/100 km: 27.0–23.5. Degalų / energijos suvartojimas ir išmetamas CO₂ kiekis nurodomas intervalais – faktinės vertės priklauso nuo pasirinktos transporto priemonės įrangos. Nurodomos tik transporto priemonės elektros energijos suvartojimo ir išmetamųjų teršalų kiekio vertės pagal WLTP, o ne pagal NEDC.
2
„Audi SQ8 Sportback e-tron“: Energijos sąnaudos (mišrios¹), kWh/100 km: 27.0–23.5; CO₂ emisija (mišri¹), g/km: 0. Degalų / energijos suvartojimas ir išmetamas CO₂ kiekis nurodomas intervalais – faktinės vertės priklauso nuo pasirinktos transporto priemonės įrangos. Nurodomos tik transporto priemonės elektros energijos suvartojimo ir išmetamųjų teršalų kiekio vertės pagal WLTP, o ne pagal NEDC.
3
Dėl fizinių apribojimų, didžiausią įsibėgėjimo galią galima pakartoti kelis kartus, tačiau ne neribotai.
4
„Audi Q8 Sportback 55 e-tron quattro“: Energijos sąnaudos (mišrios¹), kWh/100 km: 24.1–19.9; CO₂ emisija (mišri¹), g/km: 0. Degalų / energijos suvartojimas ir išmetamas CO₂ kiekis nurodomas intervalais – faktinės vertės priklauso nuo pasirinktos transporto priemonės įrangos. Nurodomos tik transporto priemonės elektros energijos suvartojimo ir išmetamųjų teršalų kiekio vertės pagal WLTP, o ne pagal NEDC.
5
Atkreipkite dėmesį: Sistemos veikia tik sistemos ribose ir padeda vairuoti, tačiau vairuotojas yra atsakingas už automobilio vairavimą ir privalo visada būti atidus.
6
„Range“ režimas apriboja maksimalų greitį iki maždaug 90 km/val., pvz., sureguliuoja komforto funkcijas, tokias kaip automatinis oro kondicionavimas ir išjungia sėdynių šildymą.
7
Dalis „Audi connect“ navigacijos bei pramogų ir informacijos sistemos. Prieinamumas priklauso nuo konkrečios šalies. Informacijos apie dabartinį suderinamumą su „iOS“ / „Android“ operacine sistema galima rasti „myAudi“ programėlės aprašyme, atitinkamoje programų parduotuvėje. Būtina išankstinė registracija www.my.audi.com.
8
„Audi Q8 55 e-tron quattro“: Energijos sąnaudos (mišrios¹), kWh/100 km: 24.4–20.6; CO₂ emisija (mišri¹), g/km: 0. Degalų / energijos suvartojimas ir išmetamas CO₂ kiekis nurodomas intervalais – faktinės vertės priklauso nuo pasirinktos transporto priemonės įrangos. Nurodomos tik transporto priemonės elektros energijos suvartojimo ir išmetamųjų teršalų kiekio vertės pagal WLTP, o ne pagal NEDC.
9
Baterijos įkrovimo laikas gali skirtis priklausomai nuo daugelio veiksnių, įskaitant aplinkos temperatūrą, kitų konkrečiai šaliai skirtų jungčių naudojimą ir išankstinio kondicionavimo funkcijos naudojimą (pvz., nuotoliniu būdu valdomą transporto priemonės oro kondicionierių). Naudojant buitines jungtis, „e-tron“ įkrovimo sistema riboja įkrovimo pajėgumą.
10
„Plug & Charge“ funkcija, kaip ir „e-tron“ įkrovimo paslauga, teikiamos Austrijoje, Belgijoje, Kroatijoje, Čekijoje, Danijoje, Estijoje, Suomijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Vengrijoje. Airijoje, Italijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Liuksemburge, Nyderlanduose, Norvegijoje, Lenkijoje, Portugalijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje, Ispanijoje, Švedijoje, Šveicarijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Kol kas paslauga Europoje (EEK) teikiama tik IONITY tinklo įkrovimo stotelėse su „Plug & Charge“ funkcija. Ši paslauga bus išplėsta ir įtrauks kitus įkrovimo taškų operatorius (CPO), atsižvelgiant į konkrečią šalį. Šiaurės Amerikos rinkose (NAR) „Plug & Charge“ funkcija galima naudotis „Plug & Charge“ ženklu pažymėtose įkrovimo stotelėse, kurias valdo „electrify america“.
11
Standartinė „e-tron“ įkrovimo sistemos „compact“ įkrovimo galia siekia iki 11 kW. Su papildoma įranga pasirenkamos „e-tron“ įkrovimo sistemos „connect“ prijungimo įkrovimo galia siekia iki 22 kW (tik kartu su papildomu įmontuotu iki 22 kW siekiančiu įkrovikliu). Įkrovimo galia priklauso nuo naudojamos tinklo jungties tipo, šalyje naudojamos įtampos ir galimų elektros tinklo fazių skaičiaus, taip pat nuo paties kliento buitinio įrengimo. Todėl kai kuriais atvejais ji gali būti mažesnė. Tinklo jungiamasis kabelis su pramonine jungtimi ir įkrovimo sistemos valdymo blokas yra suderinti tarpusavyje bei gali užtikrinti tam tikrą įkrovimo galią. Nors tinklo jungiamąjį kabelį vėliau galima pakeisti kita pramonine jungtimi, dėl to gali sumažėti įkrovimo galia.
12
Galima įsigyti „Volkswagen Group Charging GmbH“ („Elli“).
13
Atkreipkite dėmesį: Dviejų kintamosios srovės įkrovimo prievadų vienu metu naudoti negalima. Vienu metu naudoti abu kintamosios srovės įkrovimo prievadus neleidžia įkrovimo sklendžių fiksavimo koncepcija.
14
Norint automobilį įkrauti 22 kW galia namuose, reikia pasirinktino „e-tron“ įkrovimo „connect“ sistemos prijungimo arba alternatyvaus įkrovimo namuose sprendimo, palaikančio 22 kW kintamąją srovę. Standartinė „e-tron“ įkrovimo sistemos „compact“ galia ribojama iki 11 kW.
15
Pirmiausia, prieš aktyvuojant funkciją, reikia sudaryti sutartį su „e-tron“ įkrovimo tarnyba. Tada paslaugą galima aktyvuoti per „myAudi“ programėlę, o atitinkamas elektroninis „Plug & Charge“ sertifikatas, leidžiantis naudotis paslauga, perduodamas į pasirinktą „Plug & Charge“ palaikantį automobilį. „Plug & Charge“ funkcija, kaip ir „e-tron“ įkrovimo paslauga, teikiamos Austrijoje, Belgijoje, Kroatijoje, Čekijoje, Danijoje, Estijoje, Suomijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Vengrijoje. Airijoje, Italijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Liuksemburge, Nyderlanduose, Norvegijoje, Lenkijoje, Portugalijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje, Ispanijoje, Švedijoje, Šveicarijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Kol kas paslauga Europoje (EEK) teikiama tik IONITY tinklo įkrovimo stotelėse su „Plug & Charge“ funkcija. Ši paslauga bus išplėsta ir įtrauks kitus įkrovimo taškų operatorius (CPO), atsižvelgiant į konkrečią šalį. Šiaurės Amerikos rinkose (NAR) „Plug & Charge“ funkcija galima naudotis „Plug & Charge“ ženklu pažymėtose įkrovimo stotelėse, kurias valdo „electrify america“.
16
Prieiga ir tinklas: Įkrovimo taškų skaičius nuolat auga. „e-tron“ įkrovimo tarnyba gali būti naudojama tik elektrifikuotiems „Audi“ prekės ženklo modeliams (reikalingas galiojantis transporto priemonės identifikavimo numeris). Prieiga Europos mastu: „e-tron“ įkrovimo paslauga galima naudotis 26-iose Europos šalyse. Planuojama šią paslaugą teikti ir kitose šalyse. Galimų įkrovimo taškų skaičius nuolat auga, tačiau kiekvienoje šalyje jis skiriasi ir priklauso nuo to, kiek išplėsta esama infrastruktūra. Konkrečioje šalyje nėra prieigos prie visų įkrovimo punktų.
17
AUDI AG neužtikrina įkrovimo infrastruktūros veikimo, prieinamumo, įkrovimo pajėgumų ir kitų savybių. Informacija apie įkrovimo taškų skaičių yra reguliariai atnaujinama; išsamios informacijos pateikti neprivaloma. „e-tron“ įkrovimo tarnybos kliento kortelę tinkle galima naudoti tik praėjus 24 valandoms po kortelės suaktyvinimo. Per pirmąsias 24 valandas, kai įmanoma, kortelę galima naudoti atsižvelgiant į vietos apribojimus. Norint autentifikuoti per „myAudi App“ programą (QR kodas įkrovimo taške) reikalingas aktyvus radijo ir interneto ryšys. Šis autentifikavimo būdas galimas ne visuose įkrovimo taškuose. Kainos yra suderintos atskirose Europos šalyse, tačiau jos gali skirtis nuo Vokietijoje siūlomos kainos. Naujausią jūsų šalies kainos ir sutarties informaciją galite rasti adresu www.e-tron.charging-service.audi. „Audi e-tron“ įkrovimo paslaugą galima užsisakyti iš „Digital Charging Solutions GmbH“ (Mies-van-der-Rohe-Strasse 6, 80807, Miunchenas, Vokietija).
18
19
Norėdami gauti išsamesnės informacijos apie „Audi connect“, apsilankykite www.audi.com/connect arba susisiekite su „Audi“ partneriu.
20
Dalis „Audi connect“ navigacijos bei pramogų ir informacijos sistemos.
21
22
„Audi SQ8 e-tron“: Energijos sąnaudos (mišrios¹), kWh/100 km: 28.0–24.6; CO₂ emisija (mišri¹), g/km: 0. Degalų / energijos suvartojimas ir išmetamas CO₂ kiekis nurodomas intervalais – faktinės vertės priklauso nuo pasirinktos transporto priemonės įrangos. Nurodomos tik transporto priemonės elektros energijos suvartojimo ir išmetamųjų teršalų kiekio vertės pagal WLTP, o ne pagal NEDC.
23
„Holoride“ technologiją naudoti galima tik sėdint ant galinės sėdynės. 3D formato VR akinių naudojimas kelionėje: leidžiama tik ant galinės sėdynės šoninėse sėdynėse sėdintiems keleiviams; leidžiama naudotis tik asmenims, kurių ūgis viršija 1,5 metro; leidžiama tik tuo atveju, jei 3D formato VR akiniais besinaudojantis asmuo negali pasiekti priešais save esančio objekto (pvz., galinio priekinės sėdynės paviršiaus) visiškai ištiesta ranka (įskaitant ištiestus pirštus); leidžiama tik tuo atveju, jei prie 3D formato VR akinių yra pritvirtinti būtini saugos įtaisai (pvz., tvirtinimo įtaisas). Daugiau informacijos apie „holoride“ sistemą galima rasti adresu www.holoride.com.
24
Išmetamas CO₂ kiekis, kurio šiuo metu neįmanoma išvengti naudojantis techninėmis priemonėmis, kompensuojamas anglies dioksido kreditais.