Sferos koncepciniai automobiliai ne tik demonstruoja kultinius naujuosius „Audi“ žibintus, bet ir yra žavių ir įtraukiančių patirčių pasaulių sinonimai.
Dizaineris Lukasas Rittwage'as pagal „Keturių žiedų“ filosofiją sukūrė „Audi“ akis – kultinius naujuosius markės žibintus.
Pavaizduotas automobilis yra koncepcinis ir nėra gaminamas kaip serijinė transporto priemonė.
Parodyta transporto priemonė yra koncepcinė transporto priemonė, kuri nėra gaminama kaip serijinė transporto priemonė.
Parodyta transporto priemonė yra koncepcinė transporto priemonė, kuri nėra gaminama kaip serijinė transporto priemonė.
Kai Lukasas Rittwage'as kalba apie savo sukurtas „Audi“ akis, jo balse pasigirsta gilus vidinis pasitenkinimas ir, taip, nemažai pasididžiavimo. „Viduryje esantis vyzdys suteikia automobiliui sutelktą žvilgsnį, – sako jis, trumpam stabtelėdamas ir įkvėpdamas, tarsi mėgaudamasis šia mintimi, – ir kiekvienas, kuris žiūri į „Audi“ akis, pasiduoda „Audi“ kerams.“
Lukasas Rittwage'as, būdamas „Audi“ apšvietimo dizaino komandos narys, gavo iššūkį: Sukurti porą minimalistinių, akis primenančių priekinių žibintų, kurie galėtų tapti išties ikonišku „Audi“ elementu. Rezultatas? Paprastas, bet ryškus apšvietimo dizaino elementas būsimoms automobilių kartoms. Trumpai tariant, „Audi“ akys. Jie jau puošia keturis „Audi Sphere“ koncepcinius automobilius.
Lukasas Rittwage'as „Audi“ dizaineriu dirba nuo 2015 m. Būdamas „Audi“ apšvietimo dizaino komandos narys, jis buvo atsakingas už naująsias „Audi“ akis.
Norėdama išbandyti, kaip grafinis dizainas dera su keturių žiedų automobiliui būdingu siauru žibintų rėmu, komanda, naudodama greitąjį prototipavimą, sukūrė „Audi“ akių modelį.
Lukasas Rittwage'as „Audi“ dizaineriu dirba nuo 2015 m. Būdamas „Audi“ apšvietimo dizaino komandos narys, jis buvo atsakingas už naująsias „Audi“ akis.
Norėdama išbandyti, kaip grafinis dizainas dera su keturių žiedų automobiliui būdingu siauru žibintų rėmu, komanda, naudodama greitąjį prototipavimą, sukūrė „Audi“ akių modelį.
Nepaprastiems iššūkiams reikia tinkamų idėjų. Užuot pradėjęs nuo eskizų, Rittwage‘as pažvelgė kitaip: „Nuo pat pradžių žinojau, kad noriu naudoti mūsų prekės ženklo logotipą kaip dizaino pagrindą. Taip yra todėl, kad manau, jog „Audi“ žiedai yra vienas ryškiausių automobilių sektoriaus prekių ženklų, pasižymintis ne tik didžiuliu įsimintinumu, bet ir įspūdingu grafiniu aiškumu bei galia.“
Lukaso nuomone, „Audi“ logotipą sudaro tik pagrindinė žiedo forma ir persidengimai. Nepaisant to, tai suteikė jam plačias galimybes ir jis pradėjo eksperimentuoti. Visą laiką jis vis klausė savęs: kaip sukurti kažką, kas atrodytų kaip akis? Padaręs du centrinius žiedus ryškesnius, jis pastebėjo, kad jie įgauna didesnį gylį, iškyla į pirmą planą ir išryškėja. Kai tai įvyko, akimirksniu išryškėjo akies vyzdys. Jis uždengė atkarpas ir patikslino kontūrus arba sutelkė dėmesį į sritis: „Audi“ apšvietimo dizaino estetika suteikia mums laisvę formos, erdvės ir linijų atžvilgiu. Specialiai siekiau visiškai naujos išvaizdos ir pojūčio“. Atsižvelgdamas į tai, jis pabrėžė apskritas sritis, kuriose susikerta žiedai. Štai tada ir atsirado „Audi“ akys – apvalios sritys, kurias gaubia stačiakampiai.
Lukasas Rittwage'as
Parodyta transporto priemonė yra koncepcinė transporto priemonė, kuri nėra gaminama kaip serijinis automobilis.
Parodyta transporto priemonė yra koncepcinė transporto priemonė, kuri nėra gaminama kaip serijinis automobilis.
„Nors „Audi“ akyje išryškinu tik du žiedus, man buvo svarbu, kad mintyse išliktų visi keturi žiedai, – sako Lukasas Rittwage‘as. Kitaip tariant, kai akis įstatoma į žibintą, vyzdys yra „Audi“ akies centre, tačiau visas žibinto plotis atitinka „Audi“ logotipo ilgį. Rezultatas – abiejose išorinėse srityse yra vietos papildomam dienos šviesos žibintui, taip pat atvykimo namo ir išvykimo iš namų funkcijoms.
Rittwage'o metodas toks sėkmingas dėl to, kad derindamas pagrindinę apskritimo formą lygiagrečiuose žibintuose jis vienu šūviu nušauna du zuikius. Pirma, kai reikia pridėti baigiamuosius akcentus, dizaino lankstumas leidžia naudoti nišas, skirtingus liejinius ir specialias detales kuriant tiksliai konceptualizuotą išvaizdą, kuri suteikia sportiškam automobiliui visiškai kitokį įspūdį nei, tarkime, kompaktinės klasės automobiliui.
Kai dviejų „Audi“ žiedų sankirta yra aukščiau horizontalioje plokštumoje, akis atrodo apvalesnė ir labiau atsipalaidavusi. Išlygindamas žiedų kreives arba nustatydamas sankirtą didesniu kampu, jis sukuria labiau sutelktą žvilgsnį. Kartais akies vyzdys būna šiek tiek didesnis, kartais šiek tiek mažesnis. Antra vertus, akys užtikrina, kad „Audi“ išskirtinumas matytųsi iš tolo. Lukasas Rittwage'as tai apibūdina trumpai: „Viskas priklauso nuo išraiškos, kurią sukuria bendra simetriškų priekinių žibintų išvaizda, derinama su „Singleframe“ grotelėmis ir automobilio proporcijomis. Mes visada naudojame apšvietimo dizainą, kad išryškintume transporto priemonės charakterį ir suteiktume jai veidą.“
Kiekvieno modelio „Audi“ akims reikia unikalaus elemento, kuris derėtų prie dizaino. Kiekvienu atveju Lukasas Rittwage'as pritaiko savo kultinius žibintus, kad jie atspindėtų automobilio charakterį.
Lukasas Rittwage gimė ir augo Desau, Vokietijoje, netoli Bauhaus mokyklos pastato. Buvusi meno, dizaino ir architektūros mokykla laikoma kultiniu modernistinio dizaino kūriniu.
Kiekvieno modelio „Audi“ akims reikia unikalaus elemento, kuris derėtų prie dizaino. Kiekvienu atveju Lukasas Rittwage'as pritaiko savo kultinius žibintus, kad jie atspindėtų automobilio charakterį.
Lukasas Rittwage gimė ir augo Desau, Vokietijoje, netoli Bauhaus mokyklos pastato. Buvusi meno, dizaino ir architektūros mokykla laikoma kultiniu modernistinio dizaino kūriniu.
Atsisveikindamas besišypsantis Rittwage'as dalijasi anekdotu: „Man „Audi“ visada buvo automobilių prekės ženklas, kurio dizainas geriausiai įkūnijo Bauhauso mąstymą. Tai dizaino idioma, kuria grindžiama paprasta estetika. Kai dizaino vadovui Marcui Lichte'ui pristatėme savo „Audi eyes“ koncepciją, jis pasakė: „Būtent toks Bauhauso požiūris ir „Audi“ logika apibūdina mūsų prekės ženklą“. Man tai buvo didžiausias patvirtinimas. Tai buvo neįtikėtina akimirka ir labai emocinga. Juk gimiau netoli Bauhauso pastato ir užaugau Desau.“ Dar kartą matome jo gilų vidinį pasitenkinimą.