„Nors „Audi“ akyje išryškinu tik du žiedus,
man buvo svarbu, kad mintyse išliktų visi keturi žiedai, – sako Lukasas
Rittwage‘as. Kitaip tariant, kai akis įstatoma į žibintą, vyzdys yra „Audi“
akies centre, tačiau visas žibinto plotis atitinka „Audi“ logotipo ilgį.
Rezultatas – abiejose išorinėse srityse yra vietos papildomam dienos šviesos
žibintui, taip pat atvykimo namo ir išvykimo iš namų funkcijoms.
Rittwage'o metodas toks sėkmingas dėl to, kad
derindamas pagrindinę apskritimo formą lygiagrečiuose žibintuose jis vienu
šūviu nušauna du zuikius. Pirma, kai reikia pridėti baigiamuosius akcentus,
dizaino lankstumas leidžia naudoti nišas, skirtingus liejinius ir specialias
detales kuriant tiksliai konceptualizuotą išvaizdą, kuri suteikia sportiškam
automobiliui visiškai kitokį įspūdį nei, tarkime, kompaktinės klasės
automobiliui.
Kai dviejų „Audi“ žiedų sankirta yra aukščiau
horizontalioje plokštumoje, akis atrodo apvalesnė ir labiau atsipalaidavusi.
Išlygindamas žiedų kreives arba nustatydamas sankirtą didesniu kampu, jis
sukuria labiau sutelktą žvilgsnį. Kartais akies vyzdys būna šiek tiek didesnis,
kartais šiek tiek mažesnis. Antra vertus, akys užtikrina, kad „Audi“
išskirtinumas matytųsi iš tolo. Lukasas Rittwage'as tai apibūdina trumpai:
„Viskas priklauso nuo išraiškos, kurią sukuria bendra simetriškų priekinių
žibintų išvaizda, derinama su „Singleframe“ grotelėmis ir automobilio
proporcijomis. Mes visada naudojame apšvietimo dizainą, kad išryškintume
transporto priemonės charakterį ir suteiktume jai veidą.“