„Q4 e-tron“ > Q4 e-tron > Pradžia
Heckansicht Audi Q4 e-tron

„Q4 e-tron“

CO2 bendras išmetamų teršalų kiekis{ft_nemo-fn_eec-global-disclaimer}: 0 g/km

Bendros elektros energijos sąnaudos{ft_nemo-fn_eec-global-disclaimer}: 17,8–15,8 kWh/100 km

CO₂ emisija¹, g/km: 0. Mišrios energijos sąnaudos¹: 17,8–15,8 kWh/100 km.
Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.

Atveria jūsų mintis. Praplečia jūsų akiratį

Galia

220

kW

Įsibėgėjimas (0–100 km/h)

6.2

s

Ridos atsarga (WLTP)

520

km

Energijos kiekis 100 km įkraunamas per

5

min.

Akumuliatorius įkraunama (5 % iki 80 %)

38

min.

Įkrovimo taškai, daugiau nei

200,000

Dynamic driving shot Audi Q4 e-tron

Side view Audi Q4 e-tron Sportback

„Audi Q4 Sportback e-tron“

1
Didžiausia galia nustatyta pagal JT GTR.21; iki 25 kW to sudaro viršįtampa, kurį galima išlaikyti maks. 30 sekundžių.

Galia, gaunama atskirose vairavimo situacijose, priklauso nuo įvairių veiksnių, tokių kaip aplinkos temperatūra, įkrovimas / temperatūra / kondicionavimo būsena ar fizinis aukštos įtampos akumuliatoriaus senėjimas.

Visų pirma, norint pasiekti maksimalią galią (viršįtampą), reikalinga aukštos įtampos akumuliatoriaus temperatūra nuo 23 iki 50 °C, o akumuliatoriaus įkrovos lygis >88 %.

Dėl bet kokių nukrypimų nuo aukščiau nurodytų parametrų gali sumažėti galia ir netgi nebūti galios.

Tam tikru mastu akumuliatoriaus temperatūrą galima netiesiogiai paveikti naudojant pagalbinę oro kondicionavimo funkciją, o automobilyje galima nustatyti įkrovimo lygį ir kitus parametrus. Šiuo metu galinga galia rodoma automobilio galios matuoklyje.

Norint kuo geriau išlaikyti aukštos įtampos akumuliatoriaus naudingąją talpą, rekomenduojama nustatyti 80 % akumuliatoriaus įkrovimo tikslą kasdieniniam naudojimui (galima nustatyti iki 100 %, pvz., prieš vykstant į ilgas keliones).
2
Poliarizuoti akiniai nuo saulės apribos priešakyje esančio ekrano naudojimą.
3
Norėdami gauti informacijos apie „Audi connect“ apsilankykite www.audi.com/connect arba susisiekite su „Audi“ partneriu.
4
Norėdami gauti informacijos apie suderinamus pramoninius elektros lizdus, susisiekite su „Audi“ partneriu.
5
„Audi“ įkrovimo tarnyba gali būti naudojama tik elektrifikuotiems „Audi“ prekės ženklo modeliams (reikalingas galiojantis transporto priemonės identifikavimo numeris). Prieiga Europos mastu: „Audi“ įkrovimo paslauga galima naudotis 26-iose Europos šalyse. Planuojama šią paslaugą teikti ir kitose šalyse. Galimų įkrovimo taškų skaičius nuolat auga, tačiau kiekvienoje šalyje jis skiriasi ir priklauso nuo to, kiek išplėsta esama infrastruktūra. Konkrečioje šalyje nėra prieigos prie visų įkrovimo punktų. AUDI AG neužtikrina įkrovimo infrastruktūros veikimo, prieinamumo, įkrovimo pajėgumų ir kitų savybių. Informacija apie įkrovimo taškų skaičių yra reguliariai atnaujinama; išsamios informacijos pateikti neprivaloma. „Audi“ įkrovimo tarnybos kliento kortelę tinkle galima naudoti tik praėjus 24 valandoms po kortelės suaktyvinimo. Per pirmąsias 24 valandas, kai įmanoma, kortelę galima naudoti atsižvelgiant į vietos apribojimus. Norint autentifikuoti per „myAudi“ programą (QR kodas įkrovimo taške) reikalingas aktyvus radijo ir interneto ryšys. Šis autentifikavimo būdas galimas ne visuose įkrovimo taškuose. Kainos yra suderintos atskirose Europos šalyse, tačiau jos gali skirtis nuo Vokietijoje siūlomos kainos. Naujausią Jūsų šalies kainos ir sutarties informaciją galite rasti adresu www.e-tron.charging-service.audi. Sudarius „Audi“ įkrovimo paslaugų sutartį, taikoma kaina tik už elektros energijos sąnaudas – pirmaisiais metais „Audi“ padengia tranzito tarifo mėnesio mokesčio kainą. Po pirmųjų metų sutartis automatiškai pratęsiama dar 12 mėnesių (be jokio įspėjimo) ir taikomas mėnesinis mokestis. Informaciją apie kainas ir sąlygas galima rasti puslapyje www.e-tron.charging-service.audi.
6
Aliuminio ratlankių su blizgia tekinta arba blizgia valcuota apdaila ir poliruotų arba dalinai poliruotų lengvojo lydinio ratlankių nerekomenduojama naudoti žiemos sąlygomis. Dėl gamybinių priežasčių ratlankio paviršius negali būti pakankamai apsaugotas nuo korozijos ir gali būti pažeistas kelio druskų ar pan.
7
Iš „Audi Sport GmbH“.