RS 5 Coupé > Pradžia

RS 5 Coupé

Naujasis Audi RS 5 Coupé

Naujosios kartos Audi RS 5 Coupé - pirmasis reorganizuoto Audi Sport padalinio pristatomas modelis, sukurtas pagal neseniai visuomenei pristatytą naująją RS dizaino koncepciją. Judesį šiam automobiliui suteikia visiškai naujos konstrukcijos 331 kW (450 AG) pajėgumo, iki 600 Nm sukimo momentą išvystantis 2.9 TFSI biturbo benzininis variklis. Sklandų riedėjimą užtikrina laiko patikrinta quattro visų ratų pavara.

  • Judesį

  • 450

    AG

  • Sukimo momentą išvystantis

  • 600

    Nm

  • 100 km/val. greitį

  • 3,9

    sek

563x317_ARS5_D_171002_RGB_2.jpg
Pristatydamas naująjį modelį, Audi Sport GmbH generalinis direktorius Stephan Winkelmann akcentavo, jog Audi RS 5 Coupé yra ne tik galingas sportinis automobilis, bet ir puikiai subalansuotas klasikinės Gran Turismo koncepcijos atstovas, idealiai tinkantis patogioms ilgo nuotolio kelionėms.

563x317_ARS5_171004_RGB.jpg
Kurdami naujojo RS 5 Coupé veidą Audi dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš praeito amžiaus devintajame dešimtmetyje JAV žiedinių lenktynių trasose karaliavusio legendinio Audi 90 quattro IMSA GTO. Pagrindinis naujojo kupė priekinės dalies akcentas – išskirtinai apipavidalintos, korinėmis grotelėmis uždengtos visai RS šeimynai būdingos masyvios oro įsiurbimo kiaurymės. Prie jų priderintos naujoviškos formos Singleframe stiliaus radiatoriaus grotelės, taip pat „paslėptos“ po korinės struktūros tinkleliu. Šonuose į groteles remiasi tamsinti žibintų blokų stiklai, dengiantys pagal užsakymą montuojamus Matrix LED žibintus.

Kurdami naujojo RS 5 Coupé veidą Audi dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš praeito amžiaus devintajame dešimtmetyje JAV žiedinių lenktynių trasose karaliavusio legendinio Audi 90 quattro IMSA GTO. Pagrindinis naujojo kupė priekinės dalies akcentas – išskirtinai apipavidalintos, korinėmis grotelėmis uždengtos visai RS šeimynai būdingos masyvios oro įsiurbimo kiaurymės. Prie jų priderintos naujoviškos formos Singleframe stiliaus radiatoriaus grotelės, taip pat „paslėptos“ po korinės struktūros tinkleliu. Šonuose į groteles remiasi tamsinti žibintų blokų stiklai, dengiantys pagal užsakymą montuojamus Matrix LED žibintus.

  • Audi RS 5 Coupé

    Po variklio gaubtu montuojamas naujausios konstrukcijos 331 kW (450 AG) pajėgumo 2.9 TFSI V6 biturbo variklis, 1,900 - 5,000 aps/min sūkių diapazone išvystantis iki 600 Nm sukimo momentą. Su šiuo varikliu galingiausias A5 šeimynos narys 100 km/val. greitį pasiekia per 3,9 sek. ir su papildomu dinaminiu paketu išvysto maksimalų 280 km/val. greitį, o išskirtinis variklio gausmas sukuria nepakartojamus akustinius pojūčius.

  • Audi RS 5 Coupé
    563x317_ARS5_171002_RGB.jpg

    2.9 TFSI V6 biturbo jėgos agregato judesį efektyviai paskirsto sportiškai suderinta 8 laipsnių automatinė tiptronic pavarų dėžė, o ratams jį perduoda quattro nuolatinė ratų pavara. Variklio judesys varančiosioms ašims paskirstomas asimetriškai (santykiu 40:60). Taip užtikrinamas geriausias traukos jėgos ir važiavimo saugumo derinys. Pageidaujantys aštresnių vairavimo pojūčių gali užsisakyti sportinį galinės ašies diferencialą.

  • Audi RS 5 Coupé
    563x317_ARS5_171004_RGB.jpg

    Papildomai galima užsakyti RS sportinę pakabą su DRC (dinaminės riedėjimo kontrolės) sistema, keramikiniais stabdžiais ir sportiškai suderintu RS vairo stiprintuvu. Standartinėje komplektacijoje esanti Audi drive select sistema suteikia galimybę priderinti esminius automobilio parametrus prie vairavimo stiliaus. Numatyta galimybė rinktis dinaminį, ekonomišką arba komfortišką vairavimo stilių.

  • Audi RS 5 Coupé
    563x317_ARS5_171001_RGB.jpg

    Abi 2.9 TFSI variklio turbinos sumontuotos tarp dviejų cilindrų grupių. Vertinant pagal NEDC metodiką, V6 biturbo variklis 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 8,7 l benzino ir į aplinką išmeta 197 g/ km CO2. Šios reikšmės yra maždaug 17% mažesnės nei pirmtako ir liudija pastebimai išaugusį naujojo variklio energinį efektyvumą. Masinio lengvų lydinių naudojimo dėka 1655 kg sveriantis RS 5 Coupé net 90 kg lengvesnis už pirmtaką. Sumažinta automobilio masė taip pat pastebimai padidina automobilio energinį efektyvumą.

  • Audi RS 5 Coupé
    563x317_ARS5_171003_RGB.jpg

    Automobilis komplektuojamas modernizuota penkių šarnyrų priekine pakaba. Kitaip nei pirmtako, turėjusio trapecinę galinę pakabą, naujojo Audi RS 5 Coupé galinė pakaba – penkiašarnyrė. Šis patobulinimas leido žymiai padidinti tiek automobilio dinamiškumą, tiek važiavimo komfortą. Su standartine RS sportine pakaba naujasis Audi RS 5 Coupé pastebimai žemesnis už pirmtaką.

  • Audi RS 5 Coupé
    690x388_ARS5_D_171001_RGB.jpg

    Audi RS 5 Coupé salone karaliauja juoda spalva. Oda aptrauktos RS sportinės sėdynės ir daugiafunkcinio sportinio vairaračio apvadas papuošti dekoratyvinėmis siūlėmis. Vietoj įprasto analoginio rodmenų skydelio įrengtas Audi virtual cockpit elektroninis rodmenų ekranas. Jame šalia standartinių rodmenų atvaizduojami ir specializuoti, t.y., „lenktyniniai“ parametrai: padangų oro slėgis, variklio sukimo momentas, perkrovos jėga. Pasirinkus mechaninį pavarų perjungimo režimą apie būtinybę perjungti pavaras įspėja specialus indikatorius.

Nuo 2010 m. pasaulyje parduota daugiau nei 13 000 vnt. pirmosios kartos Audi RS 5 Coupé. Naujasis Audi RS 5 Coupé Europos šalių įgaliotąsias atstovybes pasieks 2017 m. birželį.

Mūsų šalies rinkoje jis kainuos maždaug 81 500 eurų.