Mūsų sukurti aukštos įtampos akumuliatoriai, kurie yra elektrinio automobilio pagrindas, yra aukščiausios kokybės, saugūs ir ilgaamžiai. Tačiau per eksploatavimo laiką įprasti senėjimo procesai mažina akumuliatoriaus talpą – energijos kiekį, kurį galima sukaupti. Gera žinia: jūsų įkrovimo ir naudojimo būdas turi įtakos akumuliatoriaus veikimo trukmei, todėl, laikydamiesi kelių paprastų pagrindinių kasdienio naudojimo taisyklių, galite ilgai išlaikyti akumuliatoriaus talpą. Ilgą laiką išlaikomas pradinis galimas nuvažiuoti atstumas, o jūs aktyviai stengiatės, kad nemažėtų jūsų elektromobilio vertė.
Trys pagrindinės taisyklės
Ilgesniam akumuliatoriaus veikimo laikui.
|
Tolima kelionė |
|
Įkrovimo tikslo nustatymas |
Konfigūracija iki 80 % |
Prieš ilgesnes keliones „Audi“ rekomenduoja nustatyti įkrovimo tikslą iki 100 %, kad nuvažiuojamas atstumas būtų kuo ilgesnis. |
Įkrovimo laikmatis |
Išankstinis kondicionavimas didesniam komfortui |
Nustatykite išvykimo laiką, kad išvengtumėte prastovos su visiškai įkrautu akumuliatoriumi |
Maršruto planavimas |
„e-tron“ maršruto planuoklis pagal poreikį |
Rekomenduojama naudoti „e-tron“ maršruto planuoklį |
Važiavimo režimas |
Efektyvaus važiavimo režimas leidžia sumažinti energijos sąnaudas dėl efektyvaus vairavimo stiliaus. Taip sumažinama elektrinė ir šiluminė akumuliatoriaus apkrova. Taip išsaugoma akumuliatoriaus talpa. |
Įkrovimo patarimai
* Suvartojimo ir išmetamųjų teršalų kiekio duomenys: Mišrios elektros energijos sąnaudos: 19,6–18,8 kWh/100 km (NEDC); 21,6–19,9 kWh/100 km (WLTP); mišri CO2 emisija: 0 g/km.
Akumuliatoriaus garantija ir eksploatavimo laikas
Visi „Audi“ iš tinklo įkraunamų hibridinių ir visiškai elektrinių modelių aukštos įtampos akumuliatoriai sukurti taip, kad būtų ilgaamžiai, ir „Audi“ jiems suteikia garantiją aštuoneriems metams nuo pirmojo pristatymo arba pirmiesiems 160 000 kilometrų – priklausomai nuo to, kas įvyks anksčiau.
Akumuliatoriaus apsauga
Į komplektą įtraukti buferiai užtikrina papildomą aukštos įtampos akumuliatoriaus apsaugą nuo netyčinio, žalingo perkrovimo ir gilaus iškrovimo.
Grafikas pateikiamas tik simbolinės iliustracijos tikslais.
Akumuliatorius
Elektrinių automobilių aukštos įtampos akumuliatoriaus talpa dalijama į bendrąją ir grynąją. Bendroji talpa reiškia visą fizinę aukštos įtampos akumuliatoriaus talpą. Tačiau, norint išvengti savaiminio išsikrovimo, pailginti eksploatavimo laiką ir užtikrinti rezervą, kai reikia užvesti avariniu būdu, teoriškai galimas energijos kiekis yra techniškai apribotas. Šis faktiškai panaudojamas energijos kiekis vadinamas grynąja talpa.
Grafikas pateikiamas tik kaip simbolinė iliustracija. Akumuliatoriaus talpa pateikta remiantis „Q4 e-tron 40“* pavyzdžiu.
* Suvartojimo ir išmetamųjų teršalų vertės: Mišrios energijos sąnaudos kWh/100 km: 17,7–16,3 (NEDC); 20,1–17,3 (WLTP); mišri CO₂ emisija, g/km: 0