Slapukai

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Įkraunamas hibridas – elektrinės ir klasikinės pavaros technologijos derinys

Įkraunamų hibridų modeliuose dera elektromobilių ir klasikinės pavarų technologijos. „Audi“ įmonėje jos vadinamos „TFSI e“.

Nauja linija su „TFSI e“

Sąvoka „e-tron“ apibūdinami visiškai elektriniai „Audi“ automobiliai. Įkraunami modeliai vadinami „TFSI e“. Šiuo prierašu aiškiai parodoma, kad automobilis gali būti varomas dviem būdais. Elektros pavaroje yra įrengtas kompaktiškas akumuliatorius trumpiems nuotoliams ir papildomas vidaus degimo variklis ilgesniems nuotoliams.

Mišrios sąnaudos*: benzinas 2,4–2,0 l/100 km | elektra 19,1–17,5 kWh/100 km (WLTP) Mišri CO₂ emisija*: benzinas 54–46 g/km | elektra 0 g/km

Ypač tyliai veikia mieste

Jei kasdien važinėjate mieste, jums labiau patiks naudoti elektrinį variklį. Jis leidžia naudotis visais elektrinio automobilio privalumais. Elektra varomas automobilis veikia ypač tyliai ir viduje, ir išorėje – važiuojant didesniu greičiu girdėti tik švilpiantis vėjas ir besisukančių ratų garsas. Be to, veikdamas šiuo režimu automobilis vietoje neišmeta jokių CO₂ teršalų.

Nuotolis – ne bėda

Jei jūsų pasirinktam maršrutui nuvažiuoti nepakanka vien įkrautos energijos, įsijungia vidaus degimo variklis – iš pradžių kaip pagalbinis, o vėliau jis ima veikti kaip pagrindinis. Taip galima nuvažiuoti kur kas didesnį nuotolį. Sustoję numatytoje vietoje, galite įprastai pasipildyti degalų ir iš karto tęsti kelionę. Jei turite šiek tiek daugiau laiko, įkrovimo stotelėje taip pat galite įkrauti ir akumuliatorių.