Pažangūs sprendimai: aerodinamika
Iš dalies dėl pasirenkamų išorinių virtualių veidrodėlių, „Audi e-tron S“ modeliai pasižymi itin geru aerodinaminio pasipriešinimo koeficientu. Papildomi ratų arkų aerodinaminiai elementai taip pat prisideda prie gero balanso tarp išskirtinės dinamikos ir sportiškos išvaizdos – ši pažangi technologija, kurią sukūrė „Audi“, dabar yra patentuota. Tai leidžia „Audi e-tron S Sportback“, net ir turinčiam platesnes ratų arkas nei įprastas modelis, pasiekti 0,26 aerodinaminio pasipriešinimo koeficientą. „Audi e-tron S“ pasipriešinimo koeficientas yra 0,28.
Antras svarbus aerodinaminių sprendimų elementas yra kontroliuojamos oro įsiurbimo angos su priekinių stabdžių diskų aušinimo kanalais. Jos būna uždarytos maksimaliai dažnai, tad oro srautas prateka virš priekinio gaubto beveik be sūkurių. Vienas iš efektyvių šilumos valdymo sprendimų yra visuose „e-tron“ modeliuose montuojamas šilumos siurblys. Jis kaupia pavaros komponentų išskiriamą šilumos energiją ir taip padidina nuvažiuojamą atstumą iki dešimties procentų.
Elektromobilio efektyvumą padidina ir rafinuota energijos rekuperavimo sistema. Stabdant elektriniai varikliai užtikrina iki 0,3 g stabdymo pagreitį, t. y., beveik kiekvieno stabdymo metu, o hidraulinė stabdymo sistema aktyvuojama tik kai reikia didesnės stabdymo jėgos. Elektros varikliai visada išlieka aktyvūs ir gali sukurti iki 270 kW siekiančią galią, kai stabdoma važiuojant 100 km/val. greičiu.